Παρακάτω σας παρουσιάζουμε όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε για την έναρξη, δημιουργία και τελικά το άνοιγμα ενός eshop ή αλλιώς tips για το πως να φτιάξετε το δικό σας e-shop – ηλεκτρονικό κατάστημα. Δημιουργήσαμε έναν αναλυτικό οδηγό έτσι ώστε να έχετε όλα τα δεδομένα πριν την δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Το πιο σημαντικό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι το κόστος για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ μικρό ( ακόμα και εάν ειναι δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε custom υλοποιήσεις) σε σχέση με το κόστος διαφήμισης του eshop και το χρόνο ενασχόλησης με αυτό.
Περιεχόμενα άρθρου για τη δημιουργία eshop
Τι χρειάζεται για τη δημιουργία ενός e-shop
-
Έναρξη Επιχείρησης
Για να ξεκινήσει κάποιος να πουλάει προϊόντα είναι σημαντικό όπως σε κάθε επιχείρηση να υπάρχει έναρξη στην εφορία όπως κάθε φυσικό κατάστημα. Η διαδικασία είναι η ίδια σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και απλά προστίθεται η μέθοδος των πωλήσεων μέσω διαδικτύου
-
Ένα Domain Name
Χρειαζόμαστε ακόμη το όνομα του e-shop μας π.χ Webmate.gr. Προσέξετε το όνομα σας να μην έχει σήματα όπως π.χ – και εάν είναι δυνατόν να έχει μέχρι 3 συλλαβές έτσι ώστε να μπορείτε πιο εύκολα να το χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε διαφημιστική σας προβολή.
-
Server για το e-shop σας
Είναι υποχρεωτικό να έχουμε τα αρχεία μας σε ένα Server ο οποίος είναι σημαντικό να είναι γρήγορος και αξιόπιστος. Στη Webmate προτείνουμε Litespeed servers καθώς σε αντίθεση με Apache και Nginx προσφέρουν μεγαλύτερη ταχύτητα
-
Κατασκευή – Δημιουργία του e-shop από εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων
Θα πρέπει φυσικά να δημιουργήσουμε μόνοι μας ή θα πρέπει ένας developer για εμάς (μεμονωμένος ή εταιρεία ) να δημιουργήσει το e-shop μας. Σε αυτό το στάδιο απαιτείτε μεγάλη προσοχή καθώς μια φθηνή λύση στη κατασκευή eshop μπορεί να κοστίσει πολύ πιο ακριβά
-
Διασύνδεση του e-shop με τις τράπεζες ή την paypall
Πρέπει να υπάρξει διασύνδεση του e-shop μας με την τράπεζα της επιλογής μας ή με την paypall για να μπορούν να γίνονται online , οι συναλλαγές. Φυσικά πάντα υπάρχει η λύση της αντικαταβολής αλλά μια σύνδεση με τράπεζα δίχνει αξιοπιστία και κερδίζει την εμπιστοσύνη ενός πελάτη.
-
Προώθηση του e-shop μέσω διαφήμισης ή μέσω μηχανών αναζήτησης
Για να πουλάμε τα προϊόντα μας και όχι μόνο να υπάρχει το e-shop θα πρέπει είτε να προχωρήσουμε στην προώθηση στις μηχανές αναζήτησης είτε σε διαφήμιση στα social media ή στο google. Γενικά πρέπει να προχωρήσουμε σε ενέργειες Digital Marketing για να επιτευχθεί σταδιακά ο στόχος της κερδοφορίας του eshop μας.
-
Συνεχής βελτίωση μετά την αρχική δημιουργία του eshop
Συνεχώς πρέπει να βελτιώνεται το eshop σας και να το αλλάζεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών σας αλλά και με τις συνεχόμενες αλλαγές που φέρνει η τεχνολογία μέσα στα έτη και είναι πολύ γρήγορες.
-
Εύρεση κατάλληλης μεταφορικής – εταιρείας ταχυμεταφορών
Η κατασκευή το eshop και η πώληση μέσω αυτού είναι πολύ σημαντική αλλά εξίσου σημαντικό είναι τα εμπορεύματα σας να φτάνουν στον προορισμό έγκαιρα και σε καλή κατάσταση. Η επιλογή της κατάλληλης εταιρείας μεταφορών σε συνδυασμό με το κατάλληλο κόστος είναι μια δύσκολη εξίσωση που πρέπει να λύσετε.
Εφόσον θέλετε να δημιουργήσετε eshop χωρίς φυσικό κατάστημα διαβάστε το άρθρο μας.
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ E-SHOP ΣΑΣ
Εάν υπάρχει ήδη έναρξη στην εφορεία, λόγο ήδη ύπαρξης της επιχείρησης, ρωτήστε τον Λογιστή σας για το ή τα επιπλέον ΚΑΔ που πρέπει να ανοιχθούν η για την προσθήκη της δυνατότητας ηλεκτρονικών συναλλαγών στην ήδη υπάρχον δραστηριότητα.
Δεν είναι απαραίτητο, να έχεις κάποιο φυσικό κατάστημα, για να αποφασίσεις να ασχοληθείς με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Υπάρχει αρκετός κόσμος σήμερα που έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικά καταστήματα, χωρίς να έχει καμία προηγούμενη εμπειρία από εμπόριο αλλά και χωρίς φυσικό κατάστημα.
Η ανάπτυξη ενός e-shop δεν σταματάει ποτέ και πρέπει να είναι συνεχής!
Περίπτωση εταιρεία σε ηλεκτρονικό κατάστημα
Εφόσον δεν έχετε δημιουργήσει μιας μορφής εταιρείας (ατομικής, ΕΕ,ΟΕ κλπ) πρέπει να κάνετε τα εξής.
- Συμβολαιογράφο και Δικηγόρο για καταστατικό (ΙΚΕ, ΕΠΕ, ΑΕ)
- Έναρξη στον ΕΦΚΑ
- Έναρξη σε επιμελητήριο
- Έναρξη στην εφορεία
- Ταμειακή ή φορολογικό μηχανισμό για εκτύπωση αποδείξεων
- Λογιστή για να σας κρατά τα βιβλία
Έκτος αυτών πρέπει να βρείτε ένα χώρο που θα έχετε έδρα. Το καλό με τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) είναι ότι δεν χρειάζεται ένα κατάστημα κεντρικό, αλλά ένα χώρο στέγασης που θα διακινείτε τα προϊόντα μέσω κάποιας εταιρείας courier.Το ενοίκιο πρέπει να είναι όσο ποιο χαμηλό γίνετε, που στις σημερινές συνθήκες και για χώρο που δεν είναι σε εμπορικό σημείο, είναι αρκετά χαμηλό. Εναλλακτικά μπορείτε ακόμη να κλείσετε κάποιο χώρο μέσα στο σπίτι σας, αλλά πρέπει να έχει μια είσοδο μόνο για αυτόν πχ πιλοτή η κάποια αποθήκη στο ισόγειο η ταράτσα.
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε άρθρα σχετικά με το πως μπορείτε να αναπτύξετε το e-shop σας και περισσότερες πληροφορίες που μπορούν να σας οδηγήσουν στην επιτυχία.
Ηλεκτρονικό Κατάστημα και Φορολογία
Στο eshop σας, η τελική τιμή οφείλει να λαμβάνει υπόψη και το Φ.Π.Α.
Συνεπώς, το eshop σας θα πρέπει να έχει την ικανότητα:
- να πιστοποιεί την εγκυρότητα του ΑΦΜ (αν μιλάμε για έκδοση τιμολογίου),
- να εμφανίζει ξεχωριστά την αξία του προϊόντος,
- να εμφανίζει τον φόρο,
- να εμφανίζει το συνολικό ποσό που ο καταναλωτής οφείλει να πληρώσει.
Πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου δέχονται πληρωμές μόνο σε ένα νόμισμα. Για να προσφέρετε στους πελάτες σας μια πιο ευέλικτη και ομαλή εμπειρία αγορών, μπορείτε να τους δώσετε τη δυνατότητα να επιλέξουν το νόμισμα που προτιμούν.
Υπάρχουν δύο τρόποι για να υλοποιήσετε αυτή τη λειτουργία:
1. Δήλωση επιθυμητών νομισμάτων στην τράπεζα:
- Επικοινωνήστε με την τράπεζα σας και δηλώστε τα νομίσματα που θέλετε να δέχεστε.
- Η τράπεζα θα ενημερώσει τον λογαριασμό σας και οι πελάτες σας θα μπορούν να επιλέξουν το νόμισμα πληρωμής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
2. Προβολή τιμών σε άλλα νομίσματα:
- Ενημερωθείτε για τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
- Προβάλλετε τις τιμές των προϊόντων σας σε διάφορα νομίσματα, παράλληλα με το βασικό νόμισμα.
- Οι πελάτες θα μπορούν να δουν την τιμή στο επιλεγμένο τους νόμισμα, αλλά η πληρωμή θα γίνεται στο βασικό νόμισμα.
Επιπλέον επιλογές:
- Μπορείτε να ενημερώνετε τις ισοτιμίες χειροκίνητα ή να ενσωματώσετε το API της τράπεζας σας για αυτόματη ενημέρωση.
- Μπορείτε να προσφέρετε δυνατότητα αλλαγής νομίσματος σε διάφορα σημεία του eshop σας.
Οφέλη:
- Προσέλκυση πελατών από διαφορετικές χώρες.
- Βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
- Αύξηση των πωλήσεων.
- Δημιουργία εικόνας eshop με διεθνή προσανατολισμό.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ E-SHOP ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ DOMAIN NAME ΤΟΥ E-SHOP
Καταρχάς πρέπει να βρείτε πως θα ονομάζεται το e-shop σας. Ένα σωστό domain name για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι καλό να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά :
- πρέπει να μην είναι πολύ μεγάλο δηλαδή να μην ξεπερνάει τους 10-12 χαρακτήρες
- πρέπει να είναι εύηχο έτσι ώστε να μπορεί να προφέρεται εύκολα
- πρέπει να είναι κάτι οικείο έτσι ώστε να παραμένει στην μνήμη
- πρέπει να σας χαρακτηρίζει (τη δραστηριότητα σας)
- καλό είναι να περιέχει keyword που θα στοχεύσετε αργότερα
ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ (SERVER)
Ο server για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πάρα πολύ σημαντικός και παίζει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία ή όχι του e-shop σας. Εάν ο server σας είναι αργός τότε κανείς πελάτης δεν θα ολοκληρώνει τις αγορές του αλλά και οι πιο πολλοί δεν θα κάθονται παραπάνω στο κατάστημα σας καθώς αυτή η αργοπορία θα τους κουράζει. Σκεφτείτε ότι εάν έχετε αργό server είναι σαν ένα κατάστημα που έχει πάρα πολύ μεγάλη ουρά για να εισέλθετε αλλά και για να πληρώσετε. Στην web-mate παρέχουμε μια οικονομική μορφή hosting αλλά με τεράστιες ταχύτητες.
Βρείτε ποιος θα κατασκευάσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Το πως θα φαίνεται, το πως θα είναι δομημένη αλλά και το πόσο γρήγορη θα είναι το e-shop σας είναι σημαντικά κομμάτια για την επιτυχία της νέας σας επιχείρησης. Πως να διαλέξετε ποιος θα φτιάξει την ιστοσελίδα σας και τι να ζητήσετε; Εκτός από αυτά που αναφέρουμε στο προηγούμενο άρθρο θα πρέπει να δείτε προηγούμενες δουλειές του με λεπτομέρεια και εάν αυτές είχαν επιτυχία. Η τιμή που θα σας ζητήσει ο κάθε επαγγελματίας είναι υποκειμενική. Μπορεί τα 2000 ευρώ που σας ζητάει κάποιος να είναι λίγα σε σχέση με αυτά που θα σας προσφέρει αλλά και τα 400 ευρώ που σας ζητάει κάποιος άλλος να είναι πολλά καθώς το αποτέλεσμα που θα παράξει δεν θα φέρει κέρδος σε εσάς.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ESHOP
Πως θα δω εάν το eshop μου είναι γρήγορο;
Για να δείτε όλα όσα αφορούν την ταχύτητα της ιστοσελίδας ή του eshop σας υπάρχουν εργαλεία όπως το ligthouse και το pagespeed της Google αλλά και το γνωστό σε όλους gmetrix
Πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός eshop;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει πάντα να κάνει με το budget του πελάτη. Θα λέγαμε ότι καλό είναι να μην δώσετε κάτω από 2000 ευρώ συν φπα για την κατασκευή του e-shop σας, ενώ εφόσον υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις η παραχθούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μπορεί να φτάσεις και τις πολλές δεκάδες χιλιάδες.
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ E-SHOP ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Η σωστή οργάνωση προϋποθέτει να έχετε βρει τους προμηθευτές σας και να έχετε κλείσει συμφωνία με αυτούς. Αρκετοί από τους πελάτες μας έχουν ένα αυτοκίνητο εταιρικό και κάθε ημέρα, γυρνά και μαζεύει τα είδη των παραγγελιών από τους προμηθευτές, ενώ με την πάροδο του χρόνου, δημιουργούν ένα απόθεμα σε κινήσιμα είδη για να έχουν ποιο γρήγορη εξυπηρέτηση.
Τα είδη που πωλούνται δύσκολα από το διαδίκτυο, είναι αυτά που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο καταναλωτής τις αισθήσεις του, δηλαδή δεν θα αγοράσει κανείς μία κολόνια μέσω διαδικτύου αν δεν είναι εξοικειωμένος με το άρωμά της. Σε τέτοια προϊόντα μπορούμε όμως μέσω εικόνων και μέσω copywriting να δημιουργήσουμε εμείς αυτή την αίσθηση και να τον κάνουμε να νιώσει το άρωμα της.
Προστιθέμενη αξία στην διάρκεια του χρόνου είναι, η αξιοπιστία, το καλό service του πελάτη, ο ευέλικτος τρόπος διαχείρισης επιστροφών, η επικοινωνία και σημαντικά η ασφάλεια συναλλαγών και προσωπικών δεδομένων. Πολλοί πελάτες μας όταν ξεκίνησαν το e-shop τους, όλες οι παραγγελίες τους ήταν αντικαταβολή που σιγά-σιγά με την πάροδο του χρόνου, οι μόνιμοι πελάτες πλήρωναν μέσω πιστωτικής κάρτας και στο τέλος εξάλιψαν την μέθοδο της αντικαταβολής. Για να γίνει φυσικά αυτό θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα ισχυρό Brand το οποίο οι πελάτες να θέλουν να αγοράσουν απο αυτό και να έχουν ανάγκη τα προϊόντα του.
ΤΡΑΠΕΖΕΣ – PAYPALL ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Οι περισσότερες τράπεζες σήμερα έχουν Merchant Accounts, που ο καταναλωτής κατά το στάδιο της οριστικοποίησης της παραγγελίας, πηγαίνει στο site της τράπεζας και κάνει την συναλλαγή του. Αυτό μας απαλλάσσει από την επιπλέον αγορά προϊόντων για την εξασφάλιση της. Ένα Merchant account μπορείτε να κάνετε και εσείς. Έχει βέβαια ένα κόστος σε ποσοστό προμήθειας από την τράπεζα επί των συναλλαγών. Συνεπώς μια έρευνα για την τράπεζα που θα συνεργαστείτε είναι αναγκαία. Το PayPal είναι περίπου το 0,8% των συναλλαγών και τείνει το τελευταίο διάστημα να αποκτά μια σταδιακή αύξηση συναλλαγών, αλλά πάλι έχει υψηλό κόστος και μεγάλο χρόνο απόδοσης των εισπραχθέντων και πρέπει να αποφεύγετε.
Σχετικά με αντικαταβολές και αποστολές που είναι ένα επιπλέον κόστος, θα σας αναφέρω κάποια νούμερα για να δείτε ότι δεν είναι και απαγορευτικά. Κάποιοι βέβαια προσπαθούν να κερδίσουν και από αυτά με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικοί .
Μία εταιρεία Courier για μεταφορές στα e-shop, έχει ελάχιστη χρέωση 2,5 € στα 2 κιλά και από 50λεπτα έως 1€ ανά κιλό ενώ η αντικαταβολή είναι στα 4,5€ ,οι τιμές είναι ενδεικτικές και πρέπει να διαπραγματευτείτε για καλύτερη τιμή. Αυτό το έξοδο αντισταθμίζετε εύκολα με κάποια προσφορά, που δεν την περνάτε στο προϊόν αλλά την δίνετε σε δωρεάν μεταφορικά.
Μια ακόμα μέθοδος που είναι στις μέρες μας δημοφιλής είναι αυτή της klarna κατα την οποία προσφέρεται στον καταναλωτή η μέδοδος buy now pay later.
Διαφήμιση ηλεκτρονικού καταστήματος και SEO
Όσο αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα(Online Shop), την διαφήμιση του eshop και προώθηση στις μηχανές αναζήτησης, τα προγράμματα ξεκινούν ανάλογα με τα προϊόντα και το πλήθος των οδηγών, που θα διακινήσετε για αρχή. Μετά αναλαμβάνετε να το ενημερώνετε, ή εάν δεν μπορείτε εσείς το αναλαμβάνουμε εμείς αυτό.
Η διαφήμιση γίνετε με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο, αλλά οτι και να επιλεχθεί, πρέπει στην έναρξη να είναι αρκετά δυναμική για να έχει απόδοση. H διαφήμιση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους όπως Google ads, ή προώθηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Φυσικά πάρα πολύ σημαντική είναι και η διαφήμιση στο facebook αλλά και στα άλλα social media.
BLOG ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
Το πιο σημαντικό κομμάτι για προώθηση στις μηχανές αναζήτησης είναι το e-shop σας να έχει blog και αυτό το blog να είναι ενεργό. Τους λόγους γιατί πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα blog τους αναλύσαμε σε άλλο άρθρο η γιατί πρέπει να έχει εταιρικό facebook page. Η συνεργασία μεταξύ του blog και του facebook page φέρνει ονειρικά αποτελέσματα , πελάτες και προφανώς πωλήσεις μέσω του e-shop σας.
Οι ανακοινώσεις ενάντια των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι ή από ανταγωνισμό ή προς κάποιους ανθρώπους που είναι εκ φύσεως απατεώνες, που ούτος η άλλως, είτε στον ψηφιακό κόσμο είναι, είτε στον πραγματικό κόσμο, κατά τον ίδιο τρόπο θα συμπεριφερόταν. Όποτε είναι άτοπη η χειραγώγηση του κόσμου, στην επικινδυνότητα και την άπατη εφόσον αυτή υφίσταται ποιο πολλά χρόνια στον φυσικό κόσμο.
Email Marketing
Το email marketing είναι ίσως ο καλύτερος και φθηνότερος τρόπος για προώθηση του eshop σας και για να κάνετε τους υπάρχοντες πελάτες σας να μην σας ξεχνούν και να αγοράζουν ξανά και ξανά. Σημαντικό και αυτό που ξεχωρίζει και κάνει τη διαφορά στις mail marketing καμπάνιες είναι το τι γράφουν και στην ουσία να μην προσπαθούν απενγοσμένα να πουλάνε τα προϊόντα αλλά να δίνουν value στον αναγνώστη. Διαβάστε σε αυτό το άρθρο τι δεν πρέπει να κάνετε γενικά με το digital marketing της επιχείρησης σας.
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ E-SHOP ΜΕ SKROUTZ , BESTPRICE ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ
Στο λιανικό εμπόριο με αναγνωρίσιμα προϊόντα η καλύτερη λύση για άμεσες πωλήσεις αλλά και επισκέψεις στο κατάστημα σας είναι να συνδέσετε το e-shop σας με κάποια πλατφόρμα όπως το bestprice και το skroutz . Φυσικά αυτό από μόνο του δεν θα έχει την απόλυτη επιτυχία αλλά με remarketing διαφημίσεις σε social media και διαφήμιση adwords μπορεί να έχει το απόλυτο αποτέλεσμα!
Αυτό που πρέπει να κάνετε φυσικά είναι να μιλήσετε με τους ανθρώπους που δημιούργησαν την ιστοσελίδα σας για να κάνουν την διασύνδεση. Η διασύνδεση δεν είναι πάντα δωρεάν και το πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι έχει να κάνει με το πως δημιουργήθηκε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Στη web-mate δημιουργούμε ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα με βάση το wordpress και εκτός από την εύκολη εγκατάσταση plugin που κυκλοφορούν για την διασύνδεση του καταστήματος σας με το skroutz και το bestprice δημιουργούμε και custom διασυνδέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη.
Μετά τι Δημιουργία του E-shop μου τι;
Η κατασκευή του e-shop είναι ίσως η πιο εύκολη διαδικασία καθώς το πιο δύσκολο είναι να φέρουμε κόσμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να το κάνουμε να πουλάει. Έχουμε συντάξει άρθρο για το τι πρέπει να γίνει μετά τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος για να σας βοηθήσουμε!
Με λίγα λόγια μετά την δημιουργία του eshop σας θα πρέπει να ασχοληθείτε με την προώθηση του eshop σας – προώθηση ιστοσελίδων , την διαφήμιση σε social media, τη διαφήμιση σε adwords, το remarketing και γενικότερα με την προσέλκυση υποψήφιων πελατών στο eshop σας. Εάν το eshop σας είναι σωστά κατασκευασμένο και σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών σας τότε είναι πολύ πιθανό να έχετε επιτυχία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Η διαφήμιση ενός eshop στις μέρες μας είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία που θα οδηγήσει εφόσον γίνει σωστά στην επιτυχία το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Συνυφασμένη με την διαφήμιση είναι και η διαχείριση των social media της επιχείρησης σας που εκτός από πωλήσεις αποφέρει και δύναμη στο γενικότερο brand σας.
Ανάλυση δεδομένων
Μετά την δημιουργία του e-shop σας θα πρέπει συνεχώς να επιβλέπετε τα δεδομένα από το google analytics ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα όπως το hotjar για να υπάρχει συνεχής βελτίωση σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών σας.
Στη Web-mate αναλαμβάνουμε τη Κατασκευή Ιστοσελίδων και τη δημιουργία eshop και έχουμε γραφεία κοντά σε Κατερίνη, Καβάλα, Δράμα και Ξάνθη για τη δημιουργία της δικής σας ιστοσελίδας.
Ανάλυση δεδομένων στα eshop με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών και της βελτιστοποίησης της διαχείρισης αποθεμάτων. Αλγόριθμοι AI μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση για συγκεκριμένα προϊόντα, βοηθώντας τους ιδιοκτήτες να διατηρούν το ιδανικό επίπεδο αποθεμάτων και να μειώνουν το κόστος αποθήκευσης. Επιπλέον, η AI μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης πελατών μέσω της χρήσης chatbots, οι οποίοι μπορούν να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις και να παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ελευθερώνοντας πόρους για πιο περίπλοκες εργασίες.
Τεχνητή Νοημοσύνη στα ηλεκτρονικά καταστήματα
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει εξελιχθεί σε έναν ισχυρό σύμμαχο για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις που μεταμορφώνουν την εμπειρία των πελατών και βελτιώνουν την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων. Καθώς προχωράμε στο 2024, η χρήση της AI στα ηλεκτρονικά καταστήματα αναμένεται να γίνει ακόμη πιο κρίσιμη, καθώς οι τεχνολογίες αυτές συνεχίζουν να εξελίσσονται και να προσφέρουν νέες δυνατότητες.
Ένας από τους πιο σημαντικούς τομείς όπου η AI μπορεί να προσφέρει αξία είναι η προσωποποιημένη εμπειρία του πελάτη. Μέσω της ανάλυσης δεδομένων και της μηχανικής μάθησης, η AI μπορεί να προβλέψει τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων και προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών. Αυτό μεταφράζεται σε αυξημένη ικανοποίηση του πελάτη και, τελικά, σε αυξημένες πωλήσεις. Επιπλέον, η AI μπορεί να βοηθήσει στην αναγνώριση τάσεων και προτιμήσεων στην αγορά, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους ανάλογα.
Επιπρόσθετα, η AI μπορεί να ενισχύσει την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων μέσω της αυτοματοποίησης διαδικασιών και της βελτιστοποίησης της διαχείρισης αποθεμάτων. Αλγόριθμοι AI μπορούν να προβλέψουν τη ζήτηση για συγκεκριμένα προϊόντα, βοηθώντας τους ιδιοκτήτες να διατηρούν το ιδανικό επίπεδο αποθεμάτων και να μειώνουν το κόστος αποθήκευσης. Επιπλέον, η AI μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα της εξυπηρέτησης πελατών μέσω της χρήσης chatbots, οι οποίοι μπορούν να απαντούν σε συχνές ερωτήσεις και να παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, ελευθερώνοντας πόρους για πιο περίπλοκες εργασίες.
Συνοψίζοντας, η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει στα ηλεκτρονικά καταστήματα τη δυνατότητα να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, να αυξήσουν τις πωλήσεις, να βελτιστοποιήσουν τις εσωτερικές διαδικασίες και να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση της αγοράς τους. Η ενσωμάτωση της AI στη στρατηγική τους είναι πλέον όχι μόνο επιθυμητή αλλά και απαραίτητη για την επιτυχία στον σύγχρονο, ψηφιακό κόσμο.
Αφήστε ένα σχόλιο