Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας ή του e-shop μου, τι;

eshop diafimisi

Το να δημιουργήσει στις μέρες μας κάποιος μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop ανεξάρτητος του αποτελέσματος (αισθητικού και δομικού) είναι εύκολο. Είναι εύκολο καθώς πλέον τα εργαλεία για την δημιουργία δεν απαιτούν από κάποιον να γνωρίζει προγραμματισμό.

Με εξαιρετικά λίγες γνώσεις προγραμματισμού, με όμορφες εικόνες και κείμενα, μπορεί κάποιος στις μέρες μας να δημιουργήσει ένα e-shop ή μια ιστοσελίδα.

Υπάρχουν ακόμα τα templates τα οποία μπορούν να καλύπτουν αδυναμίες προγραμματιστών και να δίνουν ένα όμορφο αποτέλεσμα μέσα σε λίγο χρόνο (1 εβδομάδα για παράδειγμα).

Είναι καλές οι ιστοσελίδες με έτοιμα templates και page builders;

Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση δεν είναι ένα απλό ναι η όχι. Εφόσον θέλεις να μειώσεις τον χρόνο παραγωγής και το κόστος, μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop με ένα έτοιμο template με βάση το wordpress , μπορεί να είναι μια πολύ καλή λύση. Μπορεί να είναι μια πολύ καλή λύση για κάποιον που έχει μειωμένο budget και δεν μπορεί να δώσει 6 ή 7 χιλιάδες ευρώ για την δημιουργία ενός custom website. Φυσικά δεν μιλάμε για λύσεις ιστοσελίδων που κοστίζουν 300 ευρώ καθώς με τόσο μικρό ποσό το αποτέλεσμα που μπορείς να πάρεις είναι κατωτάτου επιπέδου.

Εάν ένα έτοιμο template γνωρίζει ο developer πως να το βελτιστοποιήσεί και πως να επέμβει στον κώδικα για να γίνονται display μόνο τα απαραίτητα και να μην καταναλώνονται πόροι χωρίς λόγο, τότε είναι μια πολύ καλή λύση.

Η επιλογή του template είναι πάρα πολύ σημαντική στη συγκεκριμένη λύση, αλλά και η “επέμβαση” στον κώδικα και η χρήση των σωστών και λίγων σε αριθμό plugin.

Πάντα η χρήση ενός έτοιμου wordpress template θα μειονεκτεί σε απόδοση σε σχέση με ένα σωστό custom template ή website. Πάντα με την προϋπόθεση ότι είναι σωστά κατασκευασμένο , πράγμα το οποίο δεν είναι σε πολλές περιπτώσεις δεδομένο.

Τέλος πάντα υπάρχουν και υβριδικές λύσει όπως το να φτιαχτεί ένα site custom στο header και στο footer αλλά για τη σχεδίαση της εσωτερικής δομής του να χρησιμοποιηθεί ένας page builder. Αυτή η λύση είναι η καλύτερη κατά την άποψη μας καθώς εάν το budget του πελάτη το επιτρέπει, θα πάρει στην ουσία ένα custom site το οποίο θα μπορεί να διαχειρίζεται με τον page builder.

Μετά την κατασκευή της ιστοσελίδας ή του e-shop τι κάνουμε;

Το πρώτο και ποιο βασικό που πρέπει να έχουμε καταλάβει ακόμα πριν την κατασκευή ιστοσελίδας είναι ότι το οποιοδήποτε site ή e-shop είναι το σημείο που θέλουμε να έρθει ο υποψήφιος πελάτης για να μάθει περισσότερες πληροφορίες για εμάς. Το σημείο που θα τελειώσει την αγορά του, το σημείο που θα επικοινωνήσει μαζί μας ή το σημείο που θα μας δώσει το email του.

Για να φτάσει κάποιος υποψήφιος σε αυτό το σημείο και να πραγματοποιήσει ένα lead όπως το ονομάζουμε (δηλαδή μια ενέργεια) θα πρέπει να βρει μια δίοδο για το website μας. Η δίοδος αυτή γενικά είναι η διαφήμιση του website ή του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Με τον όρο διαφήμιση εννοούμε τους παρακάτω τύπους για να βρει ο υποψήφιος πελάτης την ιστοσελίδα ή το site μας.

Web-Mate Digital Services

Μάθετε πως θα οδηγήσετε στην επιτυχία το e-shop σας

Ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση για το site μου;

Με πολύ απλά λόγια η καλύτερη διαφήμιση για εσάς και την ιστοσελίδα σας είναι αυτή που φέρνει αποτέλεσμα και κέρδος στην επιχείρηση μας. Η για να είμαστε ακόμα πιο ακριβείς η καλύτερη διαφήμιση είναι αυτή που με το μικρότερο δυνατό αντίτιμο απευθύνεται στο μεγαλύτερο δυνατόν στοχευμένο κοινό και φέρνει το μεγαλύτερο δυνατόν κέρδος στην επιχείρηση σας. Με τον όρο κέρδος αναφερόμαστε σε ότι μπορεί να είναι το κέρδος που θα αποκτήσετε μέσα από τη διαφήμιση σας και όχι μονό τα χρήματα.

Σε κάθε επιχείρηση το διαφημιστικό πλάνο που πρέπει να ακολουθήσει είναι διαφορετικό. Είναι καθώς τα προϊόντα που παράγει η επιχείρηση είναι διαφορετικά και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Ακόμα και επιχειρήσεις με ίδιου τύπου προϊόντα μπορεί να πρέπει να έχουν διαφορετική διαφημιστική προσέγγιση καθώς η τιμή του προϊόντος της να διαφέρει σημαντικά.

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση για την ιστοσελίδα μου;

facebook διαφήμιση κόστος

Η παραπάνω ερώτηση είναι η πιο συνηθισμένη που μας κάνουν οι πελάτες μας. Και εμείς επανερχόμαστε με μια απάντηση που είναι η πιο σωστή. Ποιο είναι το budget σας και ποιοι η στόχοι σας;

Ανάλογα με το budget που διαθέτει ο καθένας τότε μπορούμε να εξετάσουμε τις επιλογές του για διαφήμιση. Για να θέσουμε ένα κατώτατο όριο θα λέγαμε ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων για site τοπικού χαρακτήρα και σε περιοχές και κλάδους χωρίς μεγάλο ανταγωνισμό, το ελάχιστο ποσό που πρέπει να διαθέτει κάποιος για τη διαφήμιση του είναι 300 – 400 ευρώ.

Τα πάντα φυσικά εξαρτώνται από τον ανταγωνισμό. Εάν οι ανταγωνιστές σας δίνουν 2000 ευρώ τον μήνα και εσείς 300 τότε έχουν μεγαλύτερές πιθανότητες επιτυχίας (φυσικά γνωρίζοντας και οι 2 το σωστό τρόπο διαφήμισης).

Remarketing και τι είναι αυτό;

Για τον όρο remarketing θα αφιερώσουμε ένα ολόκληρο άρθρο αλλά επειδή πρόκειται για μια must τύπου διαφήμιση θα πρέπει κάθε ιστοσελίδα να το κάνει.

Με απλά λόγια το remarketing έχει να κάνει με το να βλέπουν διαφημίσεις αυτοί που μπήκαν στην ιστοσελίδα σας έτσι ώστε σε αργότερο χρόνο να κάνουν μια αγορά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας.

Μόνο το 3% των χρηστών που βλέπει μια διαφήμιση θα αγοράσει σήμερα. Οι υπόλοιποι χρήστες θα αγοράσουν σε μια μελλοντική ημερομηνία και θα αποτελέσουν μέρος του 3% εκείνης. Κάνοντας remarketing αυξάνουμε τις πιθανότητες να επιλέξουν την επιχείρηση μας καθώς εκτός ότι θα είναι άμεσα προσβάσιμη σε αυτούς , θα είναι και γνωστή καθώς θα την βλέπουν συνέχεια.

Τι άλλο πρέπει να κάνω εκτός από διαφήμιση;

Εκτός από τη διαφήμιση μια ιστοσελίδα πρέπει να ανανεώνεται συνεχώς με καινούριο περιεχόμενο έτσι ώστε να μένει κοντά στις εξελίξεις, και να κρατάει το ενδιαφέρον των χρηστών. Το περιεχόμενο μπορεί να εισάγεται είτε με μορφή νέων προϊόντων ή υπηρεσιών είτε με μορφή άρθρων στο blog της ιστοσελίδας.

Σημαντικό κομμάτι για την επιτυχία της ιστοσελίδας είναι η ενασχόληση με τα social media και η σωστή επικοινωνία και χρήση με αυτά. Η ιστοσελίδα συνδέεται με τα social media όχι μόνο λόγω ότι μπορούμε να κατευθύνουμε μέσω αυτών traffic στην ιστοσελίδα μας αλλά και γιατί παίζουν σημαντικό ρόλο στην προώθηση της ιστοσελίδας σας (seo) καθώς είναι παράγοντας που μετράει η google. Μάθετε περισσότερα για την σημασία των social media στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας στο google εδώ.

Ακόμα ένα κομμάτι που πρέπει να προσέχουμε μετά το τέλος της υλοποίησης του web project μας είναι η συμπεριφορά των χρηστών μας μέσα σε αυτή. Αυτό μπορεί να γίνει με εργαλεία όπως το google analytics και το hotjar και έτσι να καταλάβουμε τι πρέπει να αλλάξουμε στη δομή της ιστοσελίδας μας για να είναι πιο προσιτή και αγαπητή από τους χρήστες. Έτσι μπορούμε να δούμε όχι μονό ποιες και πόσες σελίδες της ιστοσελίδας μας επισκέφτηκαν οι χρήστες αλλά και τι κάνανε μέσα σε αυτές.

Τέλος κάτι που δεν πρέπει να λησμονούμε είναι ότι πρέπει συνεχώς να προσπαθούμε να βελτιώνουμε την ταχύτητα της ιστοσελίδας μας καθώς οι απαιτήσεις των χρηστών αυξάνονται.

Συνεχής εξέλιξη και ενασχόληση με την ιστοσελίδα για επιτυχία στο internet!

Για να έχετε μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο η λύση είναι η συνεχής εξέλιξη όλης της online παρουσίας σας είτε με την προσθήκη περιεχομένου και βελτιστοποίηση του site / eshop σας είτε εάν χρειάζεται με την ανακατασκευή αυτής ή κομματιών αυτής. Κάνοντας όλα τα παραπάνω είναι σίγουρο ότι η επιτυχία στο διαδίκτυο δεν θα αργήσει να έρθει καθώς όσο απλά και αν είναι όλα τα παραπάνω, πολύ λίγες επιχειρήσεις και εταιρείες τα πραγματοποιούν.

Web-Mate Digital Services

Μάθετε πως θα οδηγήσετε στην επιτυχία το e-shop σας

Δημοσιεύθηκε στις Οκτώβριος 17, 2019 σε e-shop, Facebook Διαφήμιση, Seo Προώθηση Ιστοσελίδας, Social media Διαφήμιση, Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top