fbpx

Αύξηση πωλήσεων με το Remarketing και τι είναι

Remarketing & retargeting

Όλοι προσπαθούν μέσα από τις διαφημίσεις τους στα social media και στις μηχανές αναζήτησης να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και το brand awarennes.

Ποια πρακτική όμως δίνει αυτή την έξτρα ώθηση και μπορεί ανεξαρτήτως κλάδου να δώσει εκπληκτικά αποτελέσματα; Μα φυσικά το λεγόμενο remarketing!

Τι είναι το Remarketing;

Remarketing ονομάζεται η μέθοδος κατά την οποία προβάλουμε διαφημίσεις στον χρήστη για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που έχει ήδη επισκεφθεί. Για παράδειγμα εάν επισκέφθηκε ο χρήστης μας το e-shop μας και είδε ένα πληκτρολόγιο , θα του εμφανίζουμε μπροστά του διαφημίσεις με το πληκτρολόγιο για κάποιο χρονικό διάστημα που θα ορίσουμε εμείς ή μέχρι να το αγοράσει!

Γιατί να κάνουμε Remarketing;

Με τι μέθοδο του remarketing θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά κόρων. Μόνο ένα 5% θα αγοράσει αμέσως μόλις αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση προβολής, το υπόλοιπο 95% εάν αγοράσει θα αγοράσει σε κάποια μελλοντική στιγμή. Με τη μέθοδο του remarketing τους θυμίζουμε το προϊόν μας και τους δίνουμε τη δυνατότητα να αγοράσουν από το κατάστημα μας σε μια μελλοντική στιγμή.

Παραδείγματα Remarketing

Για να δώσουμε ένα offline παράδειγμα σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο.

Όταν κάποιος είναι 14 χρονών βλέπει συνεχώς μηχανάκια και σκέφτεται ποιο θα αγοράσει αλλά προφανώς δεν μπορεί να αγοράσει καθώς πρώτα από όλα δεν του επιτρέπεται.

Μόλις βγάλει δίπλωμα όμως θα μπορέσει. Αυτό που μπορεί όμως να γίνει είναι συνεχώς να βλέπει μπροστά του μέχρι τα 18 έτη του το μηχανάκι που του αρέσει έτσι ώστε όταν είναι έτοιμος να πραγματοποιηθεί η πώληση.

Είναι ένα παράδειγμα απλό το παραπάνω με πολλά χρόνια αλλά προσπαθούμε να δώσουμε να καταλάβετε το τι μπορείτε να καταφέρετε.

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η στιγμή όταν κάποιος ψάχνει να βρει αυτοκίνητο για να αγοράσει.

Σίγουρα θα μπει και θα δει πολλά αυτοκίνητα και από πολλούς διαφορετικούς dealer για να συγκρίνει και να δει πιο του αρέσει. Εάν εσείς που πουλάτε αυτοκίνητα του δείχνετε το αυτοκίνητο που ενδιαφέρθηκε συνέχεια με ένα όμορφο δημιουργικό , αυξάνετε κατά πολύ την περίπτωση να αγοράσει το αυτοκίνητο από εσάς!

Πως γίνεται το remarketing ;

remarketing σε facebook, instagram google

Για να γίνει το remarketing θα πρέπει να εγκαταστήσουμε κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπο μας. Ο πιο γνωστός κώδικας είναι το facebook pixel και το google ads remarketing code .

Εγκαθιστώντας αυτόν τον κώδικα θα μπορούμε να ξέρουμε εάν κάποιος χρήστης πάτησε κάποια διαφήμιση που προέρχεται μέσα από τις δημοφιλείς πλατφόρμες και τι έκανε μέσα στο e-shop ή το site μας.

Φυσικά μπορούμε να κάνουμε και remarketing και χωρίς να διαθέτουμε κάποιο e-shop ή ιστοσελίδα. Για παράδειγμα να δείξουμε τη διαφήμιση μας σε χρήστες που αλληλεπέδρασαν με τη δημοσίευση μας στο facebook.

Θέλω η web-mate να αναλάβει την διαφήμιση του site μου!

Ποιες είναι οι κύριες κατηγορίες remarketing

  • Simple remarketing
  • Dynamic remarketing
  • Video Remarketing
  • Email list Rermarketing

Για να γίνουμε λίγο πιο αναλυτικοί στα παραπάνω:

Simple remarketing

Προβολή της διαφήμισης που θα επιλέξετε σε όλους τους χρήστες που πραγματοποίησαν μια ενέργεια στο site σας ή αλληλεπέδρασαν στα social media σας

Dynamic Remarketing

Το Dynamic Remarketing είναι ίσως η καλύτερη επιλογή για το remarketing σας. Στο Dynamic Remarketing οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν προϊόντα ή υπηρεσίες που είδαν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.

Video Remarketing

Αφορά την προβολή διαφημίσεων στο youtube και σε παρόμοιους ιστότοπους με χρήστες που είδαν το video σας ή το κανάλι σας.

Email list Rermarketing

Στην ουσία με μια λίστα email μπορείτε να παρουσιάζεται τις διαφημίσεις σας μόνο σε άτομα που ανήκουν σε αυτή τη λίστα.

Tips για την καλύτερη λειτουργία της Remarketing Καμπάνιας σας

  • Δημιουργήστε έξυπνες λίστες για να προβάλετε τις διαφημίσεις σας. Για παράδειγμα δεν πρέπει να συνεχίζουμε να δείχνουμε τη διαφήμιση μας εάν ο πελάτης αγόρασε το προϊόν. Ακόμη ίσως να θέλουμε να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος σε πελάτης που προέβησαν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια π.χ. Add To Cart
  • Δείξτε συγκεκριμένα μηνύματα στους χρήστες ανάλογα με το πως αλληλεπέδρασαν .Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις εικόνας ή κειμένου, καταχωρήστε ειδικές προσφορές και θα προσεγγίσετε με διαφορετικό τρόπο και τους χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους και τους χρήστες που επισκέφθηκαν μόνο την homepage σας
  • Πρέπει να στέλνετε το κοινό σας στην κατάλληλη σελίδα μέσω της διαφήμισης. Δεν πρέπει να κάνετε διαφήμιση και να στέλνετε τους πάντες στην ίδια σελίδα. Το καλύτερο θα ήταν να στέλνετε τον κάθε πελάτη στη σελίδα που πραγματικά τον αφορά.
  • Τέλος πρέπει να αναλύσετε τα αποτελέσματα του remarketing και να δείτε εάν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα και εάν όχι γιατί συμβαίνει αυτό.
Θέλω η web-mate να αναλάβει την διαφήμιση του site μου!

Γιατί είναι το remarketing ή retargeting είναι η καλύτερη μέθοδος

Το remarketing είναι ένα νέο κανάλι επικοινωνίας . Όπως κάθε κανάλι επικοινωνίας δεν είναι σίγουρο ότι σε όλους όσους δήξεις το μήνυμα σου θα αλληλεπιδράσουν αλλά έχεις πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα καθώς έχουν ήδη ασχοληθεί ήδη με την επιχείρηση σου.

To retargeting είναι μια μεγαλύτερη περιοχή του remarketing και με το παρακάτω infographic προσπαθούμε να σας δώσουμε πληροφορίες γι’ αυτό

retargeting

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να δείχνετε διαφημίσεις για να οδηγήσετε ενδιαφερόμενους στον ιστότοπο σας και έπειτα με τεχνικές remarketing και retargeting να αγοράσουν αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται.

Σε αντίθεση με τα απλά κανάλια διαφήμισης που απλά στοχεύουν κοινό, με αυτό μπορείτε να στοχεύσετε ήδη αυτούς που γνωρίζεται ότι έχουν ενδιαφερθεί για το προϊόν σας , άρα να κάνετε την καλύτερη δυνατή στόχευση!

Offline Remarketing

Το πιο απλό δείγμα remarketing είναι οι πινακίδες σε μια διαδρομή.

Εάν για παράδειγμα κινήστε σε ένα δρόμο και δείτε διαφήμιση για φαγητό αρχικά σε μια πινακίδα απλά θα το έχετε στο νου σας.

Μετέπειτα μπορεί να υπάρχει μια πινακίδα με μια προσφορά του καταστήματος που να σας τονώσει το ενδιαφέρον και τέλος με μια τρίτη ίσως να δείχνει το κατάστημα το καλύτερο προϊόν του.

Έτσι το remarketing δεν χρειάζεται να γίνει μόνο online αλλά και offline!

Στρατηγικές Remarketing

Στη Web-mate είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη για να τον βοηθήσουμε να επιλέξει την καλύτερη remarketing στρατηγική για την επιχείρηση του

Θέλω η web-mate να αναλάβει την διαφήμιση του site μου!

Δημοσιεύθηκε στις 15 Μαρτίου, 2020 σε Facebook Διαφήμιση, e-shop, google ads, instagram διαφήμιση

Back to Top