Χορηγούμενη Διαφήμιση Facebook και Instagram

χορηγούμενη διαφήμιση instagram και facebook

Καθημερινά βλέπετε τον όρο χορηγούμενη πάνω από διαφημίσεις του facebook και του instagram, τη σημαίνει αυτό και πως γίνεται αποτελεσματική η διαφήμιση στα social media;

Τι συνέβαινε παλαιότερα σε Facebook και Instagram

Παλαιότερα ότι δημοσίευε μια σελίδα του facebook εμφανιζόταν στη ροή ενημερώσεων του χρήστη και όλα είχαν μια χρονολογική σειρά. Για παράδειγμα εάν εγώ δημοσίευα στις 15:00 μια δημοσίευση και κάποια άλλη σελίδα στις 16:00 τότε θα εμφανιζόταν πρώτα του άλλου και έπειτα η δική μου.

timeline facebook

Αυτό πλέον δεν ισχύει καθώς το facebook και το instagram έχουν αναβαθμίσει τους αλγόριθμούς τους και παρατηρούν τι ενδιαφέρει πιο πολύ τον χρήστη και με ποιες σελίδες αλλά και άτομα έχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.

Αλληλεπίδραση εννοούμε είτε κάποιο μου αρέσει είτε κάποιο σχόλιο σε post σελίδας ή χρήστη. Έτσι μπορεί μια σελίδα να έχει 30000 followers αλλά τις δημοσιεύσεις της να τις βλέπουν οργανικά (δηλαδή χωρίς πληρωμή) μόλις 100 άτομα.

Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα υπάρχουν 2 λύσεις, ή καλύτερα 1 συν 1 που βοηθάει.

Δημιουργήστε ωραίο περιεχόμενο σε facebook και instagram

Για να αποφύγουμε να βλέπουν τα posts μας μόλις 100 άνθρωποι ενώ έχουμε πάρα πολλούς followers θα πρέπει να δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο όπως δημιουργούμε σε περιπτώσεις προώθησης της ιστοσελίδας μας.

Εάν δημιουργούμε δημοσιεύσεις μόνο με προϊόντα και προσφορές ο χρήστης θα βαρεθεί και πλέον δεν θα αλληλεπιδρά μαζί μας. Πρέπει να εμπλουτίζουμε το περιεχόμενο μας με μεγάλη θεματολογία έτσι ώστε να τραβάμε το ενδιαφέρον του χρήστη.

Επίσης τα γραφικά καθώς και τα κείμενα ή τα video που δημιουργούμε θα πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών, έτσι ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον κάποιου.

Σημαντικό είναι να δημοσιεύουμε 2 με 3 την εβδομάδα εφόσον πρόκειται για το facebook ή 2 με 3 φορές την ημέρα εάν πρόκειται για instagram stories. Σημαντικό ρόλο παίζει και τι ώρα δημοσιεύουμε κάτι ανάλογα με τον κλάδο τον οποίο πραγματεύεται η σελίδα μας.

Κάνοντας μερικά βασικά όπως τα παραπάνω θα δούμε τα οργανικά μας αποτελέσματα να αυξάνονται κατά κόρων.

Χορηγούμενη διαφήμιση σε Instagram και Facebook

Τα παραπάνω θα πρέπει να γίνονται ανεξάρτητα με το εάν κάνουμε ή όχι χορηγούμενες δημοσιεύσεις ή διαφημίσεις . Ακόμα και εάν κάνουμε επί πληρωμή διαφήμιση τι καλύτερο από το να έχουμε και δωρεάν θεατές στα posts μας;

Κάντε διαφήμιση σε instagram και facebook με στοχευμένο κοινό

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει επιτυχία η οποιαδήποτε διαφήμιση είναι να ορίσει το κοινό του. Το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια persona του πελάτη που συνήθως αγοράζει από το κατάστημα σας. Είναι άνδρας, είναι γυναίκα ; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα του; Υπάρχει γεωγραφικός προσδιορισμός ή περιορισμός;

Εάν δημιουργήσετε την persona θα είναι πολύ πιο εύκολο να φτιάξετε το γραφικό και το κείμενο της διαφήμισης για μια επιτυχημένη διαφήμιση. Έτσι θα ενδιαφερθεί ο χρήστης που σας ενδιαφέρει και εκτός από αλληλεπίδραση θα έχετε και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η διαφημίσεις σε facebook και instagram γίνονται πλέον μέσα από το facebook ads manager το οποίο μπορεί να σας δώσει πολλαπλές επιλογές αλλά και πολλά γραφήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν για να βελτιστοποιήσετε τη διαφήμιση σας.

Το facebook ads manager μαζί με το facebook pixel το οποίο μπορεί πολύ εύκολα να εγκατασταθεί στο site σας θα σας δώσουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Με την εγκατάσταση του pixel θα μπορέσετε να στοχεύσετε ακόμα πιο συγκεκριμένα κοινά όπως αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site σας ή έχουν κάνει προσθήκη στο καλάθι εάν πρόκειται για e-shop .

Το να κάνετε μια χορηγούμενη δημοσίευση χωρίς στόχευση είναι σαν να πετάτε τα χρήματα σας. Δεν έχει αξία μια δημοσίευση για παράδειγμα κάποιου βουλευτή που θα κατέβει στις εκλογές στο Νομό Πιερίας να εμφανίζεται σε άλλους Νομούς, πολύ απλά θα είναι χάσιμο χρημάτων/budget τα οποία μπορούν να διοχετευθούν αλλού.

Σε παλαιότερα άρθρα έχουμε γράψει πως μπορεί και τι χρειάζεται για μια επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook και πάνω κάτω οι ίδιοι κανόνες αφορούν και το instagram. Αυτό που διαφέρει αρκετά είναι ότι στο instagram πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη φωτογραφία ή στο video και ειδικότερα στο μήνυμα που αυτή θέλει να περάσει, και αυτό γιατί οι χρήστες στρέφουν την προσοχή τους κυρίως στο οπτικοακουστικό κομμάτι και σχεδόν καθόλου στην περιγραφή.

Διαλέξτε επαγγελματία για τις διαφημίσεις μέσω social media

Εάν θα κάνατε μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση , θα δημιουργούσατε μόνος σας το spot ;

Αφού δώσετε την απάντηση θα ξέρετε ότι το ιδανικό είναι να απευθυνθείτε σε κάποιο επαγγελματία για τη διαφήμιση μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Αν και το αρχικό κόστος θα μοιάζει μεγάλο , θα πρέπει κάποιος να αναλογιστεί και το τελικό κέρδος

Εάν θέλετε επιτυχημένες και σωστές διαφημίσεις μέσω διαδικτύου τότε μιλήστε με την web-mate πατώντας στο παρακάτω κουμπί!

Θέλω η web-mate να αναλάβει την προώθηση του site μου!

Δημοσιεύθηκε στις Ιούλιος 24, 2019 σε Facebook Διαφήμιση, instagram διαφήμιση, Social media Διαφήμιση

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top