Πώς κατατάσσει η Google τις ιστοσελίδες και πως θα βγω πρώτος?

Πώς κατατάσσει η Google τις ιστοσελίδες και πως θα βγω πρώτος?

protos-sto-google

Υπάρχουν πολλές μηχανές αναζητήσεις αλλά η κυριότερη στην Ελλάδα είναι η google καθώς αυτή χρησιμοποιούν οι περισσότεροι χρήστες. Ο τρόπος κατάταξης της google δεν διαφέρει σημαντικά από αυτόν της bing και της yahoo αν και είναι κατά την γνώμη μας αποτελεσματικότερος για την κατάταξη των ιστοσελίδων/site.

Πως γίνεται λοιπόν αυτή η κατάταξη και γιατί άλλες ιστοσελίδες είναι πιο ψηλά από άλλες? Το να έχετε μια γρήγορη και όμορφη σελίδα δεν σημαίνει ότι θα είστε στην ψηλότερη θέση των μηχανών αναζήτησης σημαίνει απλά ότι θα προσφέρεται μια όμορφη εμπειρία στον χρήστη όταν έρθει στην ιστοσελίδα σας. Επίσης η προώθηση στις μηχανές αναζήτησης δεν έχει καμία σχέση με την κατασκευή της ιστοσελίδας και πολλές φορές είναι σε κόστος πολλαπλάσια της (αν και για να είμαστε πιο ακριβής πρέπει να υπάρχει μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα για επιτυχημένη προώθηση στις μηχανές αναζήτησης).

Ως συνήθως στη web-mate ακούμε όταν ερχόμαστε σε επικοινωνία με τους πελάτες ,”ότι κάποιος γνωστός είπε για keywords και ότι έβαλε σωστό title και βγήκε στην πρώτη θέση της google και έλα δεν είναι τίποτα μωρέ” . Τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν με τον γνωστό του πελάτη

  1. Ο γνωστός δεν έχει ιδέα από προώθηση στις μηχανές αναζητήσεις και κάπου διάβασε μισά πράγματα η απλά ήταν παρών σε κάποια συζήτηση και άκουσε αποσπασματικά .
  2. Ο γνωστός βρίσκεται 10 χρόνια πίσω καθώς πριν τόσα χρόνια αρκούσε ελάχιστη προσπάθεια για πρώτη θέση στις μηχανές αναζήτησης και επίσης δεν υπήρχαν τόσες ιστοσελίδες (δηλαδή ανταγωνισμός όσο σήμερα).
  3. Στο γνωστό είπανε ότι κάνανε αυτό που αναφέρει αλλά του κάνανε είτε  black hat seo δηλαδή μια μέθοδο που μόλις το ανακαλύψουν οι μηχανές αναζήτησης (και αργά η γρήγορα το αναγνωρίζουν) θα βρεθεί στις τελευταίες θέσεις και μετέπειτα απαιτεί την 10πλάσια προσπάθεια για να επανέλθει το site ή δεν καταλαβαίνει από τεχνικούς όρους και για να μην του εξηγήσουν εις βάθος το τι έκανε η εταιρεία του του είπανε 2 λέξεις που μοιάζουν εντυπωσιακές, φυσικά εάν έχει πραγματοποιήσει επιτυχημένη και σωστή προώθηση στις μηχανές αναζήτησης θα έχει πληρώσει αρκετές 100άδες αν όχι 1000άδες ευρώ.

Σήμερα η  google  η μηχανή αναζήτησης της Google αξιολογεί τις ιστοσελίδες λαμβάνοντας υπόψη ένα μεγάλο πλήθος παραγόντων που επηρεάζουν το Seo. Χρειάζεται λοιπόν ολοκληρωμένη στρατηγική SEO και συγκεκριμένες κινήσεις ώστε να προσελκύσετε καθημερινά σημαντικό traffic και να κερδίσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ορατότητα στη μάχη για την πρωτιά.

Λέξεις Κλειδιά μιας ιστοσελίδας

Πρώτα από όλα πρέπει να γίνει μια επιλογή στις λεγόμενες “λέξεις κλειδιά”. Με τις λέξεις κλειδιά δεν εννοούμε ότι θα πατήσουμε ένα κουμπί ή θα βάλουμε 2 λέξεις για την ιστοσελίδα και θα έχουμε άμεσα αποτελέσματα. Θα πρέπει να επιλέξουμε τις σωστές λέξεις για να έχουμε το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα ένα ξενοδοχείο στην Καβάλα,  εάν επιλέξει απλά την λέει Ξενοδοχείο, δεν θα έχει μεγάλο αποτέλεσμα ενώ εάν επιλέξει τις λέξεις ξενοδοχείο Καβάλα τότε θα προσελκύσει πελάτες που τους ενδιαφέρει το ξενοδοχείο στη Καβάλα με καλύτερα αποτελέσματα (και αν πρόκειται για adwords  πιο φθηνά). Άρα μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το google στις ιστοσελίδες κοιτάει πόσες φορές αλλά και σε ποια σημεία αναφέρονται οι λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει (προσοχή δεν λέμε να επαναλάβουμε σε μια πρόταση 20 φορές την ίδια λέξη ή σε μια παράγραφο αλλά εάν υπάρχει κατανομή σωστή και οι λέξεις κλειδιά να είναι με bold) ως έναν από τους παράγοντες για να κατάταξη την ιστοσελίδα μας.

Εργαλεία που βοηθάνε για την σωστή επιλογή λέξεων κλειδιών άλλα επί πληρωμή και άλλα όχι:

  1. Google Keyword Planner
  2. Moz Keyword Tool
  3. Cognitive SEO
  4. Long Tail Pro

Links αχ αυτά τα Links

Ένας σημαντικός παράγοντας που πάντα δύναμη στην ιστοσελίδα μας  στη μάχη για την πρωτιά για τις μηχανές αναζήτησης είναι τα links , δηλαδή πόσοι σύνδεσμοι από άλλα site έχει η ιστοσελίδα μας , και πως αυτοί ονομάζουν την ιστοσελίδα μας . Για παράδειγμα ο σύνδεσμος μεταφορές στη Καβάλα έχει μεγάλη αξία για την ιστοσελίδα της ΝΕΑ ΙΝΑΤΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ Ο.Ε. καθώς αναφερόμαστε σε αυτή με τις λέξεις μεταφορές καβάλα.  Φυσικά ένας άλλος παράγοντας που παίζει ρόλο είναι εάν η ιστοσελίδα που δίνει το link έχει παρεμφερές περιεχόμενο κάτι που στην περίπτωση μας δεν συμβαίνει καθώς ούτε το άρθρο ούτε η ιστοσελίδα έχει σχέση με τις μεταφορές. Γενικά όσο πιο “ΣΠΟΥΔΑΙΑ” sites δίνουν στην ιστοσελίδα μας link τόσο πιο ψηλά έχει πιθανότητες να βγει η ιστοσελίδα μας.

Άρθρα γράψτε πολλά και σχετικά άρθρα ή αλλιώς περιεχόμενο

Σημαντικό ρόλο παίζει στην κατάταξη της google το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, εάν μια ιστοσελίδα δεν έχει πλούσιο περιεχόμενο και δεν ανανεώνει το log της συχνά είναι σχεδόν αδύνατο να έχει υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης . Πρώτα από όλα η  google  “κοιτάει” πόσο συχνά ανανεώνεται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και έτσι θεωρεί εάν αυτό γίνεται συχνά την ιστοσελίδα σας ενεργή.  Θεωρητικά γιατί πρέπει κάποιος να έχει φοβερές συγγραφικές ικανότητες  τα άρθρα μπορούν να σας δώσουν και links καθώς ένα πάρα πολύ καλό άρθρο θα μπορέσει να γίνει πηγή από άλλα άρθρα ή να αναδημοσιευτεί με link σε άλλα site. Προσοχή τα άρθρα και τα κείμενα τις ιστοσελίδας σας δεν πρέπει να είναι copy paste.

Σας φτιάξανε πραγματικά καλή ιστοσελίδα?

Η ιστοσελίδα σας είναι όμορφη γρήγορη (είναι ακόμα ένας παράγοντας που κοιτάει η   google τώρα τελευταία) , κάνετε όλα τα παραπάνω αλλά ακόμα τα αποτελέσματα μπορεί να μην είναι καλά για δύσκολους όρους αναζήτησης. Τι να φταίει άραγε? Η ιστοσελίδα πρέπει να έχει σωστή δομή δηλαδή να ξεκινάει με <h1> tag όλες οι εικόνες να έχουνε alt  tags να ακολουθούν  h2 tags κοκ. . Η σωστή δομή της ιστοσελίδας είναι πολύ σωστή για την google αλλά και για τον αναγνώστη μιας ιστοσελίδας. Επίσης για ιστοσελίδες που στοχεύετε σε εσωτερικές τους σελίδες σημαντικό είναι το url να μην είναι μεγαλύτερο από 3ς λέξεις.
Τέλος το description και ο τίτλος της ιστοσελίδας είναι πάρα πολύ σημαντική παράγοντες όσον αφορά στην κατάταξη τις ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης καθώς θα πρέπει να είναι και όμορφοι σαν περιεχόμενο έτσι ώστε να προσελκύουν τους δυνητικούς πελάτες/αναγνώστες αλλά και να περιέχουν την λέξη κλειδί στην αρχή τους. Το title και το description είναι αυτά που μαζί με το Url εμφανίζονται στα αποτελέσματα της google.

Social media Interaction

Φυσικά από την βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς seo δεν θα μπορούσε να λυπεί και τα γνωστά σε όλους μας social media. Είναι πάρα πολύ σημαντικό η ιστοσελίδα σας να αναφέρεται στα social media συχνά αλλά και το page της ιστοσελίδα σας να έχει πολλούς follower που να έχουν interaction με το εκάστοτε post  σας. Ως μίνιμουμ θέτουμε την συμμετοχή σας σε  social media  όπως το facebook, twitter, google +.

Τα έκανα όλα αυτά γιατί δεν βγαίνω πρώτος?

Τα παραπάνω που γράψαμε είναι οι πιο σημαντικοί  παράγοντες όχι οι μοναδικοί και για να καταλάβετε τι εννοούμε η google (χωρίς να ξέρει κανείς με σιγουριά) λέγεται ότι έχει 500 παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμό της. Επίσης μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα σε 1 μήνα και 2 , ο χρόνος για τα αποτελέσματα είναι 5 μήνες για απλέ περιπτώσεις έως 1 με 2 χρόνια για πολύ δύσκολες λέξεις κλειδιά (συνοδευόμενα με το αντίστοιχο βαρύ οικονομικό πακέτο).

 

 

 

 

 

Posted on Μάρτιος 22, 2017 in informative, seo, Social media, Web-mate

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top