Οι 3 πιο σημαντικοί παράγοντες για πρώτη Θέση στο google

3 παράγοντες για πρώτη θέση στο google

Μέσα από μια συνέντευξη που έδωσε ο Google Webmaster Trends Analyst Martin Splitt απάντησε ποιοι είναι οι 3ς πιο σημαντικοί παράγοντες για πρώτη θέση στο google

Έχουμε μιλήσει και στο παρελθόν για το πως μπορεί κάποιος να κάνει προώθηση της ιστοσελίδας του στις μηχανές αναζήτησης αλλά πρώτη φορά απαντάει μέσα από τη google κάποιος.

Πως η google σας δίνει σχετικές σελίδες στην αναζήτηση

Η πρώτη ερώτηση που έγινε στον analyst της google είναι πως αυτή εμφανίζει τα αποτελέσματα βάση σχετικότητας στον εκάστοτε χρήστη.

Σε αυτή την ερώτηση ο αναλυτής της google είπε κάτι που ήδη ξέρουμε, δηλαδή ότι η google ελέγχει 200 διαφορετικούς παράγοντες για να δώσει σε κάποιον υψηλότερη θέση για να εμφανιστεί στο google.

Αυτό όμως που απάντησε μετέπειτα δεν περίμενε κανένας να το απαντήσει!

Ρωτήθηκε ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την κατάταξη στο google.

1) ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟ GOOGLE

seo περιεχόμενο ιστοσελίδας

Το τι περιέχει η ιστοσελίδα είναι πάρα πολύ σημαντικό για την κατάταξη της στο google. Αυτή ήταν η απάντηση.

Μιλώντας για περιεχόμενο δεν μιλάμε μόνο για το κείμενο της ιστοσελίδας μιλάμε για όλα τα στοιχεία της ιστοσελίδας. Εκτός από πλούσιο κείμενο που πρέπει να είναι σχετικό με το αντικείμενο της ιστοσελίδας, κάθε site πρέπει να έχει και το σωστό multimedia περιεχόμενο σωστά δομημένο.

Ακόμα το περιεχόμενο γενικά της ιστοσελίδας σας πρέπει να εξυπηρετεί τον χρήστη και να του δίνει την πληροφορία που αυτός αναζητά.

Έτσι εάν έχετε περιεχόμενο που απαντάει στον χρήστη για αυτό που ψάχνει θα επιβραβευθείτε.

Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Έτσι, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ο σκοπός της σελίδας του προϊόντος είναι να παρέχει με ακρίβεια πληροφορίες σχετικά με το συγκεκριμένο αντικείμενο που πωλείται. Μερικές φορές, για μια καλύτερη εμπειρία χρήστη, αυτό θα μπορούσε επίσης να σημαίνει να δοθεί στον αγοραστή η δυνατότητα να συγκρίνει προϊόντα.

Για ορισμένα ερωτήματα αναζήτησης, όπου δεν πρόκειται για ένα συγκεκριμένο προϊόν αλλά για ένα θέμα, η Google τείνει να ταξινομεί σελίδες λίγο διαφορετικά. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι εταιρείες έρχονται σε εμάς για βοήθεια με το SEO τους !

Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεδιπλώσετε το μυαλό σας μακριά από τις λέξεις-κλειδιά για να δείτε καθαρά από την άποψη του σκοπού της σελίδας αλλά εάν το κάνετε θα ανεβείτε και στην κατάταξη της google.

Θέλω η web-mate να αναλάβει την προώθηση του site μου!

2) O ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ META DATA

meta data και seo

Πιέζοντας τον analyst λίγο παραπάνω έδωσε και τον δεύτερο παράγοντα, που δεν μας προκάλεσε επίσης κάποια έκπληξη.

Ο παράγοντας που κοιτάει η google για να δώσει καλύτερη θέση στις ιστοσελίδες είναι να υπάρχει ΣΩΣΤΟ meta data στο site. Δηλαδή να υπάρχουν ανά σελίδα ξεχωριστά meta titles και descriptions που περιγράφουν επακριβώς την σελίδα της ιστοσελίδας.

Δεν πρέπει να προσπαθούμε σε μια σελίδα να χρησιμοποιήσουμε πολλά keywords σε ένα title ή meta description. Πρέπει αυτά να είναι περιγραφικά για τη σελίδα και να είναι μοναδικά σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας μας.

Εάν χρησιμοποιείται κάποιο cms όπως το wordpress αυτό μπορεί να γίνει πολύ εύκολα με αυτοματοποίηση!

3) ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ταχύτητα ιστοσελίδας

Μέχρι σήμερα απλά υποπτευόμασταν ότι ρόλο στο να βγει μια ιστοσελίδα στις υψηλές θέσεις της google παίζει η ταχύτητα της.

Ο αναλυτής της google έδωσε την απάντηση σε μια αποστροφή του λόγου του ότι είναι πολύ σημαντικό για την google η γρήγορη ταχύτητα της ιστοσελίδας .

Η ταχύτητα ενός e-shop ή μιας ιστοσελίδας έχει να κάνει πάλι με την ευχαρίστηση του χρήστη. Ένας χρήστης είναι πολύ ευχαριστημένος όταν η σελίδα που επιλέγει στο google φορτώνει πολύ γρήγορα και αυτό επιβραβεύει η google

Η ταυτότητα μιας ιστοσελίδας

Αυτό που καταλαβαίνουμε από τα παραπάνω είναι ότι αντί για να δίνουμε έμφαση στις λέξεις κλειδιά μιας ιστοσελίδας, από άποψη προώθησης του site, θα πρέπει να δίνουμε περισσότερο έμφαση στην ταυτότητα της ιστοσελίδας.

Για να δώσουμε και εμείς μια δική μας προσέγγιση για το πόσο σημαντικό είναι να έχει ταυτότητα μια ιστοσελίδα και όχι απλά keywords θα πρέπει να κάνουμε την παρακάτω παρομοίωση. Το να ρωτήσουμε ποια keywords θα μας φέρουν καλύτερη κατάταξη είναι σαν να ρωτάμε ένα γιατρό όταν είμαστε άρρωστοι ποιο χάπι θα μας κάνει καλά!

Εάν δεν θέλετε απλά ένα χάπι για να σας κάνει καλά, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας για την διαδικτυακή σας διαφήμιση μέσω adwords ή google ads και facebook ή την προώθηση της ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Θέλω η web-mate να αναλάβει την προώθηση του site μου!

Δείτε σε ένα video τι κάνουμε στην Web-Mate για την προώθηση της ιστοσελίδας σας!

Δημοσιεύθηκε στις Μάιος 17, 2019 σε Seo Προώθηση Ιστοσελίδας

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to Top