Αυτοματοποιήστε τα πάντα στο e-shop ή το site σας

erp mail automation

Συνεργαζόμενοι με μεγάλα e-shop και site με πολλούς επισκέπτες έχουμε δει ότι για να μπορέσει να γίνει βέλτιστη η ιστοσελίδα από άποψη κέρδους θα πρέπει οι περισσότερες διαδικασίες σε αυτή να είναι αυτοματοποιημένες.

Τα εύκολα για αυτοματοποίηση στο site σας!

mail marketing

Υπάρχουν σχετικά εύκολες διαδικασίες αυτοματοποίησης σε μια ιστοσελίδα που δεν θέλουν οποιοδήποτε κόστος. Για παράδειγμα όταν κάποιος σας στείλει ένα email μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας σας, τότε μπορείτε να έχετε μια αυτόματη απάντηση η οποία όμως θα ηρεμήσει τον πελάτη σας αφού αυτός θα ξέρει ότι έχετε λάβει το email του. Με αυτόν τον τρόπο κερδίζετε και σε χρόνο και σε αξιοπιστία.

Το ίδιο ισχύει φυσικά και με το όταν γίνεται μια παραγγελία σε ένα e-shop όπου πρέπει πάντα να φεύγει μήνυμα επιβεβαίωσης αλλά και μήνυμα όταν η παραγγελία φύγει απο το κατάστημα σας.

Αυτοματοποίηση παρέχει και το facebook αφού μπορείτε να δημιουργήσετε μέσα στο chat του ερωτήσεις που γίνονται συχνά και να έχετε έτοιμες απαντήσεις με url που να δίνουν άμεσα λύση .

Τέλος αλλά εξίσου σημαντικό είναι η αυτοματοποίηση για λόγους seo / προώθησης ιστοσελίδας των url της ιστοσελίδας σας σε greeklish και των titles και meta descriptions αυτής. Έτσι όταν δημοσιεύεται ένα προϊόν να είναι εύκολα αναγνωρίσιμό από το google.

Αυτοματοποιήσεις και διασυνδέσεις με μεγαλύτερη δυσκολία

Παραπάνω μιλήσαμε για αυτοματοποιήσεις με μικρή δυσκολία που ακόμα και ένας αρχάριος μπορεί να τις κάνει. Οι πιο δύσκολες αυτοματοποιήσεις είναι συνήθως που λύνουν τα χέρια κάποιο και ακόμα και εάν στην αρχή κοστίζουν αρκετά, σε μικρό χρονικό διάστημα κάνουν απόσβεση.

erp connect

Διασύνδεση ERP με e-shop και τι είναι;

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτό της διασύνδεσης ενός ERP με ένα eshop . Το κόστος αρχικά μπορεί να είναι μεγάλο αλλά άμεσα κανείς καταλαβαίνει τα οφέλη καθώς πλέον δεν χρειάζεται να γίνεται ενημέρωση αποθεμάτων ή εισαγωγή νέων προϊόντων αφού αυτό γίνεται αυτόματα. Επιπροσθέτως εάν η διασύνδεση είναι two way μπορεί και το eshop να ενημερώνει το erp για παραγγελίες που γίνονται έτσι ώστε και στα 2 συστήματα να έχουμε σωστά αποθέματα.
Με την παραπάνω λύση μπορεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να δέχεται μεγάλο όγκο παραγγελιών χωρίς να απαιτείτε πολύ δουλειά από τον διαχειριστή αυτού. Ο διαχειριστής έχει να ασχοληθεί με πιο σημαντικά θέματα όπως το να βάλει χαρακτηριστικά προϊόντων ή να εμπλουτίσει τις φωτογραφίες και τις περιγραφές ή ακόμα πιο καλά να γράψει ένα άρθρο μέσα στο blog του. Γενικότερα δίνεται πλέον στο διαχειριστή του e-shop η δυνατότητα να ασχοληθεί με το μαρκετινγκ του eshop πιο εύκολα. Στη διασύνδεση με το erp τεράστιο ρόλο παίζει ο τεχνικός που συνεργάζεται το e-shop από την πλευρά του erp καθώς αυτός μπορεί να βοηθήσει στην γρήγορη λύση προβλημάτων ή σε μη λύση αυτών.

Τι είναι το Email Automation;

Ξεκινήσαμε από την πιο δύσκολη και σύνθετη διαδικασία που μπορεί να γίνει αλλά υπάρχουν και μεσαίας τάξης αυτοματοποιήσεις όπως αυτή της δημιουργίας ενός σωστού marketing funnel μέσω email. Το πρώτο βήμα είναι ο σωστός διαχωρισμός των subscribers στο newsletter μας και αυτών που έχουν ήδη αγοράσει από εμάς και το πέρασμά τους σε διαφορετικές λίστες είτε στην ίδια λίστα με διαφορετικά χαρακτηριστικά.
Έπειτα θα πρέπει να στέλνονται σε προκαθορισμένα διαστήματα ανάλογα την εταιρεία και ανάλογα το προϊόν αυτοματοποιημένα email. Για παράδειγμα σε κάποιον που εγγράφηκε στην λίστα του newsletter μας θα πρέπει να φύγει email στις 4-5 ημέρες ενώ για κάποιον που έχει αγοράσει από εμάς μπορεί να φύγει email σε 30-40 ημέρες ανάλογα τον κλάδο. Στόχος θα πρέπει να είναι ο πελάτης μας να γίνει επαναλαμβανόμενος και να αγοράσει μέσα σε διάστημα 100 ημερών.
Email automation μπορεί να γίνει και σε άλλες περιπτώσεις που δεν μιλάμε για e-shop αλλά για απλές ιστοσελίδες που ύστερα από την συμπλήρωση κάποιας φόρμας να δίνουμε κάποια έκπτωση στον πελάτη για να τον βοηθήσουμε να προχωρήσει στην αγορά της υπηρεσίας μας ή να τον ενημερώσουμε για επιπλέον υπηρεσίες.

Αυτοματοποιήσεις μεταξύ e-shop

Άλλες αυτοματοποιήσεις που μπορούν να υπάρξουν και να δώσουν χρόνο είναι αυτές μεταξύ e-shop είτε μιλάμε για τριγωνικές πωλήσεις είτε μεταξύ e-shop Β2B και αυτού τις λιανικής.

Η πιο συνηθισμένη περίπτωση είναι αυτή τις διασύνδεσης 2 e-shop μέσω xml έτσι ώστε ο προμηθευτής να προμηθεύει στον πελάτη του που μεταπωλεί με τη σειρά του τα προϊόντα . Αυτή η διαδικασία στο wordpress γίνεται συνήθως με plugins όπως το wp all import.

Διασυνδέσεις μεταξύ e-shop λιανικής και χονδρικής γίνονται με τη βοήθεια κώδικα συνήθως έτσι ώστε όλα να είναι πιο εύκολα παραμετροποιήσιμα και να υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία.

Αυτοματοποιήσεις με chatbots

Ένα άλλο είδος αυτοματοποίησης που συνήθως σε site παροχής υπηρεσιών βοηθάει αρκετά είναι αυτή της αυτοματοποίησης συνομιλίας μέσω chatbots. Τα chatbots μπορούν να ανιχνεύουν λέξεις και προτάσεις και να συνδέουν κάποιον εκπρόσωπο μόνο εάν ο πελάτης δεν βρήκε λύση στις αυτοματοποιημένες απαντήσεις.

Για όλα αυτά χρειάζεται ένας πολύ καλός Server

Για όλες τις παραπάνω πιο απαιτητικές αυτοματοποιήσεις όπως με διασύνδεση με erp χρειάζεται ένας καλός server στον οποίο ο προγραμματιστής θα πρέπει να έχει πρόσβαση ή στην χειρότερη περίπτωση να μπορεί η εταιρεία που τον χειρίζεται να επεξεργαστεί τα όρια του. Σαν εταιρεία συνήθως προτείνουμε την χρήση litespeed servers η οποίοι έχουν μεγάλη διαφορά από τους apache.

Automation & Scale

Αυτοματοποίηση και “μεγάλωμα” της επιχείρησης είναι οι λέξεις κλειδιά που πρέπει να συνυπάρχουν αρμονικά έτσι ώστε να μπορέσει ένα e-shop να μεγαλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο.

Εάν θέλετε οποιαδήποτε από τις παραπάνω αυτοματοποιήσεις μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μιλήσουμε για τα οφέλη , τους πιθανούς κινδύνους και για τις παγίδες τις κάθε μιας.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ