Καθημερινά βλέπετε τον όρο χορηγούμενη πάνω από διαφημίσεις του facebook και του instagram, τη σημαίνει αυτό και πως γίνεται αποτελεσματική η διαφήμιση στα social media; Πως μπορείτε να αναπτύξετε την ιστοσελίδα ή το eshop σας; Πως να κάνω διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram σωστά;
Τι συνέβαινε παλαιότερα
Παλαιότερα ότι δημοσίευε μια σελίδα του facebook εμφανιζόταν στη ροή ενημερώσεων του χρήστη και όλα είχαν μια χρονολογική σειρά. Για παράδειγμα εάν εγώ δημοσίευα στις 15:00 μια δημοσίευση και κάποια άλλη σελίδα στις 16:00 τότε θα εμφανιζόταν πρώτα του άλλου και έπειτα η δική μου.
Αυτό πλέον δεν ισχύει καθώς το facebook και το instagram έχουν αναβαθμίσει τους αλγόριθμούς τους και παρατηρούν τι ενδιαφέρει πιο πολύ τον χρήστη και με ποιες σελίδες αλλά και άτομα έχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.
Αλληλεπίδραση εννοούμε είτε κάποιο μου αρέσει είτε κάποιο σχόλιο σε post σελίδας ή χρήστη. Έτσι μπορεί μια σελίδα να έχει 30000 followers αλλά τις δημοσιεύσεις της να τις βλέπουν οργανικά (δηλαδή χωρίς πληρωμή) μόλις 100 άτομα.
Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα υπάρχουν 2 λύσεις, ή καλύτερα 1 συν 1 που βοηθάει.
Δημιουργήστε ωραίο περιεχόμενο στα social media
Για να αποφύγουμε να βλέπουν τα posts μας μόλις 100 άνθρωποι ενώ έχουμε πάρα πολλούς followers θα πρέπει να δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο όπως δημιουργούμε σε περιπτώσεις προώθησης της ιστοσελίδας μας.
Εάν δημιουργούμε δημοσιεύσεις μόνο με προϊόντα και προσφορές ο χρήστης θα βαρεθεί και πλέον δεν θα αλληλεπιδρά μαζί μας. Πρέπει να εμπλουτίζουμε το περιεχόμενο μας με μεγάλη θεματολογία έτσι ώστε να τραβάμε το ενδιαφέρον του χρήστη.
Επίσης τα γραφικά καθώς και τα κείμενα ή τα video που δημιουργούμε θα πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών, έτσι ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον κάποιου.
Σημαντικό είναι να δημοσιεύουμε 2 με 3 την εβδομάδα εφόσον πρόκειται για το facebook ή 2 με 3 φορές την ημέρα εάν πρόκειται για instagram stories. Σημαντικό ρόλο παίζει και τι ώρα δημοσιεύουμε κάτι ανάλογα με τον κλάδο τον οποίο πραγματεύεται η σελίδα μας.
Τα Reels και γενικά το κάθετο Video είναι κάτι που έχει ιδιαίτερη απύχηση στις μέρες μας. Προσέξτε έτσι ώστε το περιεχόμενο των reels σας να είναι είτε educational ή funny ή inspirational. Έτσι η απήχηση σας ή η διαφήμιση σας θα έχουν σίγουρα επιτυχία.
Κάνοντας μερικά βασικά όπως τα παραπάνω θα δούμε τα οργανικά μας αποτελέσματα να αυξάνονται κατά κόρων.
Χορηγούμενη διαφήμιση σε Instagram και Facebook
Τα παραπάνω θα πρέπει να γίνονται ανεξάρτητα με το εάν κάνουμε ή όχι χορηγούμενες δημοσιεύσεις ή διαφημίσεις . Ακόμα και εάν κάνουμε επί πληρωμή διαφήμιση τι καλύτερο από το να έχουμε και δωρεάν θεατές στα posts μας;
Προσοχή στα boost posts σε Facebook & Instagram μέσα απο ένα iphone
Κάντε διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στοχευμένο κοινό
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει επιτυχία η οποιαδήποτε διαφήμιση είναι να ορίσει το κοινό του. Το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια persona του πελάτη που συνήθως αγοράζει από το κατάστημα σας. Είναι άνδρας, είναι γυναίκα ; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα του; Υπάρχει γεωγραφικός προσδιορισμός ή περιορισμός;
Εάν δημιουργήσετε την persona θα είναι πολύ πιο εύκολο να φτιάξετε το γραφικό και το κείμενο της διαφήμισης για μια επιτυχημένη διαφήμιση. Έτσι θα ενδιαφερθεί ο χρήστης που σας ενδιαφέρει και εκτός από αλληλεπίδραση θα έχετε και τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η διαφημίσεις σε facebook και instagram γίνονται πλέον μέσα από το facebook ads manager το οποίο μπορεί να σας δώσει πολλαπλές επιλογές αλλά και πολλά γραφήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν για να βελτιστοποιήσετε τη διαφήμιση σας.
Το facebook ads manager μαζί με το facebook pixel το οποίο μπορεί πολύ εύκολα να εγκατασταθεί στο site σας θα σας δώσουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Με την εγκατάσταση του pixel θα μπορέσετε να στοχεύσετε ακόμα πιο συγκεκριμένα κοινά όπως αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site σας ή έχουν κάνει προσθήκη στο καλάθι εάν πρόκειται για e-shop .
Πλέον ύστερα από τους κανόνες περι προσωπικών δεδομένων η facebook διαθέτει και άλλη μια σύνδεση με το site ή το eshop σας και αυτό ειναι το Facebook Conversions API.
Τι είναι το Facebook Conversions API
Το Facebook Conversions API του Facebook είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ των δεδομένων μάρκετινγκ ενός διαφημιστή (όπως γεγονότα ιστοσελίδας, γεγονότα εφαρμογής και εκτός σύνδεσης μετατροπές) από τον διακομιστή, την πλατφόρμα ιστοσελίδας, την κινητή εφαρμογή ή το CRM του διαφημιστή προς τα συστήματα της Meta που βελτιστοποιούν την στόχευση διαφημίσεων, μειώνουν το κόστος ανά αποτέλεσμα και μετρούν τα αποτελέσματα.
Αντί να διατηρούν ξεχωριστά σημεία σύνδεσης για κάθε πηγή δεδομένων, οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Conversions API για να στείλουν πολλούς τύπους γεγονότων και να απλοποιήσουν τον τεχνολογικό τους στοίβο. Στην περίπτωση των άμεσων ολοκληρώσεων, αυτό συνεπάγεται την δημιουργία μιας σύνδεσης μεταξύ του διακομιστή ενός διαφημιστή και του σημείου τέλους του Conversions API της Meta.
Τα γεγονότα του διακομιστή συνδέονται με ένα ID σετ δεδομένων και επεξεργάζονται όπως τα γεγονότα που στέλνονται μέσω του Meta Pixel, του Facebook SDK για iOS ή Android, του SDK του κινητού μετρητικού συνεργάτη, του σετ γεγονότων εκτός σύνδεσης ή της μεταφόρτωσης .csv.
Χάστε χρήματα με χορηγούμενη χωρίς στόχευση
Το να κάνετε μια χορηγούμενη δημοσίευση χωρίς στόχευση είναι σαν να πετάτε τα χρήματα σας. Δεν έχει αξία μια δημοσίευση για παράδειγμα κάποιου βουλευτή που θα κατέβει στις εκλογές στο Νομό Πιερίας να εμφανίζεται σε άλλους Νομούς, πολύ απλά θα είναι χάσιμο χρημάτων/budget τα οποία μπορούν να διοχετευθούν αλλού.
Σε παλαιότερα άρθρα έχουμε γράψει πως μπορεί και τι χρειάζεται για μια επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook και πάνω κάτω οι ίδιοι κανόνες αφορούν και το instagram. Αυτό που διαφέρει αρκετά είναι ότι στο instagram πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη φωτογραφία ή στο video και ειδικότερα στο μήνυμα που αυτή θέλει να περάσει, και αυτό γιατί οι χρήστες στρέφουν την προσοχή τους κυρίως στο οπτικοακουστικό κομμάτι και σχεδόν καθόλου στην περιγραφή.
Remarketing
Ένα μεγάλο κομμάτι των διαφημίσεων στα social media είναι οι διαφημίσεις τύπου remarketing ή retargeting .
Για να καταλάβετε απλά τι είναι αυτές οι διαφημίσεις , σκεφτείτε όταν μπαίνετε μέσα σε ένα site και έπειτα αυτό το site σας ακολουθεί με τις διαφημίσεις του.
Έχει αποδειχθεί ότι με το συγκεκριμένο τρόπο αυξάνονται οι πωλήσεις κατά 40% στα e-shop εφόσον γίνεται σωστά!
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο άρθρο μας που είναι αφιερωμένο στο remarketing
Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα από το 2021-22 δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχουν περιορισμοί στο remarketing και γενικότερα στη διαφήμιση μέσω facebook και google ads μάθετε περισσότερα εδώ
Δείτε εδώ μια στρατηγική remarketing που μπορεί να σας βοηθήσει
Δείτε και μυστικά των Facebook Ads Advantage campaigns για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.
Διαλέξτε επαγγελματία για τις διαφημίσεις μέσω social media
Εάν θα κάνατε μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση , θα δημιουργούσατε μόνος σας το spot ;
Αφού δώσετε την απάντηση θα ξέρετε ότι το ιδανικό είναι να απευθυνθείτε σε κάποιο επαγγελματία για τη διαφήμιση μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Αν και το αρχικό κόστος θα μοιάζει μεγάλο , θα πρέπει κάποιος να αναλογιστεί και το τελικό κέρδος για την επιχείρηση σας.
Εάν θέλετε επιτυχημένες και σωστές διαφημίσεις μέσω διαδικτύου τότε μιλήστε με την web-mate πατώντας στο παρακάτω κουμπί!
Τι είναι οι advantage+ διαφημίσεις σε facebook και instagram
Έχουμε γράψει σε άρθρο μας αναλυτικά για τις διαφημίσεις advantage+ στο facebook & instagram και το τι είναι. Στην ουσία είναι διαφημίσεις που εμφανίστηκαν στο τέλος του 2022 και έχουν δημιουργηθεί για να λειτουργούν με τη βοήθεια του AI
Το μέλλον των διαφημίσεων σε Facebook και Google
Με τις advantage+ διαφημίσεις δεν χρειάζεται να βρείτε το κατάλληλο κοινό αφού αυτό θα το κάνει για εσάς η τεχνητή νοημοσύνη και θα βρει το βέλτιστο κοινό για εσάς. Είναι κάτι σαν τις performance max διαφημίσεις στο google ads. Το μοναδικό πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι επειδή μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη είναι απαραίτητα η πληθώρα των Data και γι’ αυτό τον λόγο πρέπει οι διαφημίσεις κυρίως στην αρχή να ξεκινούν με ένα πολύ μεγάλο budget. Αργότερα αφού βρεθεί το κατάλληλο κοινό και εκπεδευτεί ο αλγόριθμος μπορούμε να μειώσουμε εφόσον το επιθημούμε το ποσό που δαπανούμε.
Αυτές οι διαφημίσεις είναι πιθανόν το μέλλον στη διαφήμιση αφού μετά τον περιορισμό των προσωπικών δεδομένων η google και το facebook στράφηκαν σε αυτού του τύπου της διαφημίσεις.
ΜΟΝΟ έτσι θα απογειώσεις τις διαφημίσεις σου
Δείτε στο παρακάτω βίντεο το πως θα απογειώσετε τις διαφημίσεις σας. Δεν παίζει ρόλο το εργαλείο αλλά ο τρόπος σκέψης!
Περισσότερα άρθρα για διαφημίσεις στη ΜΕΤΑ
-
Είναι σωστά συνδεδεμένο το eshop με το Facebook;
-
Πως εκτυπώνω τα τιμολόγια στο Facebook, Instagram, Meta ads
-
Meta Ads: 2 κρυμμένα μυστικά για Advantage+ Campaigns
-
Πως μετράνε το Facebook & Google τις πωλήσεις του eshop σας.
Αφήστε ένα σχόλιο