Πληρωμένη Διαφήμιση ή Βελτιστοποιηση στα οργανικά Αποτελέσματα ; (PPC ή SEO)

προώθηση ιστοσελίδας ή adwords

Μόλις κάποιος σκεφτεί να φτιάξει μια ιστοσελίδα ή μόλις έχει τελειώσει μια ιστοσελίδα έρχεται μπροστά σε ένα μεγάλο ερώτημα το οποίο έχει να κάνει με το πως θα προωθήσει αυτή την ιστοσελίδα για να την βρίσκουν η χρήστες του διαδικτύου. Όπως έχουμε πει και σε παλαιότερα άρθρα έχει μεγάλη σημασία να έχεις μια όμορφη ιστοσελίδα ή ένα blog η οποία/το οποίο να δημιουργεί το αίσθημα της ασφάλειας και του κύρους στον πελάτη αλλά ακόμα μεγαλύτερη σημασία έχει να μπορεί να σε βρει στο διαδίκτυο κάποιος υπάρχον ή κάποιος νέος πελάτης.

προώθηση ιστοσελίδας ή adwords

Όπως συνηθίζουμε να λέμε μπορεί κάποιος να έχει ένα πανέμορφο μαγαζί και να το έχει πάνω σε ένα βουνό, και κάποιος άλλος να έχει ένα μαγαζί που δεν είναι τόσο καλό αλλά να το έχει στο κέντρο μιας μεγαλούπολης και να πουλάει και πιο ακριβά τα προϊόντα από τον πρώτο βρίσκεται  στο βουνό. Την πιο μεγάλη επιτυχία με τον λιγότερο δυνατό κόπο θα την έχει αυτός που θα έχει το μαγαζί στην μεγαλούπολη καθώς θα τον προσεγγίζει εύκολα το κοινό.

Όταν μιλάμε για διαφήμιση στο διαδίκτυο υπάρχουν κυρίως δύο είδη που συναντάμε στην Ελληνική αγορά. Το πρώτο είναι η πληρωμένη διαφήμιση και το δεύτερο είδος είναι η διαφήμιση που προέρχεται μέσα από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης ή από την κοινοποίηση ενδιαφέρον άρθρων και γενικότερα χωρίς να πληρώνεται κάποια εταιρεία (facebook , google , instagram , twitter)  για να εμφανίσει κάπου την ιστοσελίδα σας .

Ποια είναι η καλύτερη διαφήμιση?

seo ή ppc ποιο είναι καλύτερο

Φυσικά η απάντηση είναι καμιά και ότι εξαρτάται από την περίπτωση της κάθε ιστοσελίδας. Προφανώς καλύτερο είναι να μην πληρώνεις και να σου έρχονται επισκέπτες ή πιθανοί αγοραστές εάν μιλάμε για κάποιο e-shop και να έχεις και δωρεάν διαφήμιση site . Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει σε όλες τις περιπτώσεις.

προώθηση ιστοσελίδα και adwords

Εάν έχουμε μια ιστοσελίδα που θέλει να βγει στις 3ς πρώτες θέσεις σε ένα keyword όπως τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων το να κάνουμε προώθηση τις ιστοσελίδας και να δούμε αποτελέσματα  πριν τους 3-4 πρώτους μήνες είναι πολύ απίθανο. Επίσης η προσπάθεια και το κόστος που θα πρέπει να πληρώσουμε για οργανική προώθηση της ιστοσελίδας στο παραπάνω keyword αλλά και το κόστος “συντήρησης” θα είναι τρομερά μεγάλο ( θα χρειαστούν πολλά καλογραμμένα άρθρα, και πολλές billable ώρες από κάποιο agency που θα αναλάβει να φέρει εις πέρας το έργο).

Στην περίπτωση όμως που χρησιμοποιηθεί για αρχή κάποια adwords campaign  τότε τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα (εφόσον γίνει το adwords σωστά) και μετρήσιμα. Έτσι ίσως εάν το δει κάποιος σαν επένδυση και πιστεύει στο e-shop του, θα μπορούσε για αρχή να ξεκινήσει με κάποιο adword campaign και το πιθανό κέρδος που θα έχει να το δίνει για προώθηση της ιστοσελίδας του στις μηχανές αναζήτησης.

Ένα ακόμα γεγονός που πρέπει να δούμε για την οργανική προώθηση μιας ιστοσελίδας είναι ότι ποτέ δεν θα είναι 100% optimized και πάντα θα πρέπει να προσπαθούμε για το καλύτερο σε αυτή.

Αν γίνονται σωστά αξίζουν και οι δύο μέθοδοι προώθησης στις μηχανές αναζήτησης

To παραπάνω παράδειγμα με τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων ήταν η πιο λάθος περίπτωση seo ιστοσελίδας που θα μπορούσαμε να δώσουμε. Γιατί πολύ απλά στη σύγχρονη προώθηση είτε οργανική είτε adwods των ιστοσελίδων μας τα keywords που πρέπει να χρησιμοποιούμε και να επιδιώκουμε κατά κόρων είναι τα λεγόμενα long tail keywords. Έτσι θα ήταν σίγουρα καλύτερο εάν ασχολούμασταν με την βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης με μια λέξη όπως το “ανταλλακτικά αυτοκινήτων opel astra” έτσι ο κόπος θα ήταν λιγότερος αλλά και το κόστος. Επίσης εάν στοχεύαμε με adwords το παραπάνω και άλλα long tail keywords  το αποτέλεσμα από άποψης κέρδους θα ήταν μεγαλύτερο καθώς κάποιος που θα ψάξει κάτι γενικότερο είναι πιο πιθανό να το κάνει απλά για να “χαζέψει” και έτσι σε ένα adwords ενός e-shop που επιζητούμε το convertion rate δεν θέλουμε απλά το traffic αλλά τον πελάτη.

ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΙΑ  ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

smart-adword

Αυτό που χρειάζεται μια διαφήμιση στο διαδίκτυο, είτε αυτή είναι μέσω τις βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης είτε κάποια adwords διαφήμιση είτε κάποια facebook διαφήμιση είναι η σωστή ανάλυση και η σωστή στόχευση keywords έτσι ώστε αυτά να φέρουν με το μικρότερο δυνατό κόστος το μεγαλύτερο δυνατό κέρδος.

Πληρωμένη Διαφήμιση ή Βελτιστοποιηση στα οργανικά Αποτελέσματα ; (PPC ή SEO) - Web-Mate

Για τις μηχανές αναζήτησης υπάρχουν πολλά εργαλεία, εμείς στην web-mate χρησιμοποιούμε το ahref και το seranking και με τον συνδυασμό των 2 έχουμε δει εκπληκτικά αποτελέσματα και ιδιαίτερα το seranking δεξιά έχει ένα banner για να κατευθυνθείτε σε αυτό και να το δοκιμάσετε δωρεάν. Αυτή τη στιγμή έχουν και τα 2 σε beta εκδόσεις και πολλά νέα εργαλεία και τα συνιστούμε ανεπιφύλακτα. Μην προσπαθήσετε να ξεκινήσετε κάποια διαφήμιση εάν δεν διαθέτετε κάποιο εργαλείο για να βλέπετε την πρόοδο σας καθώς τέτοιου είδους εργαλεία σας δίνουνε απίστευτες μετρήσεις.

 

Τελικά τι να κάνουμε ppc ή seo?

Από ότι καταλάβατε η απάντηση είναι έναν συνδυασμό και των 2 απλά το πιο βασικό είναι η μέτρηση και των 2 δηλαδή να ξέρουμε μέσω του analytics , ή οποιουδήποτε άλλου προγράμματος  τι απόδοση έχει η κάθε μέθοδος έτσί ώστε να μπορούμε να την επεκτείνουμε περισσότερο και να μειώσουμε ίσως την ενέργεια που δίνουμε στην μια διαφήμιση έναντι της άλλης, ούτως ή άλλως το θέμα μας είναι να φέρουμε τον πελάτη στην ιστοσελίδα μας με το μικρότερο δυνατό κόστος διαφήμισης ή εάν πρόκειται για facebook campaigns μπορεί να είναι η ενδυνάμωση του Brand μας. Τέλος αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε πολλές φορές είναι ότι είτε seo είτε ppc χρησιμοποιήσουμε αυτή η μέθοδος θα πρέπει να είναι γενικότερο μέρος του συνόλου του marketing της επιχείρησης μας.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ