Μια ερώτηση που γίνεται συχνά είναι γιατί η ιστοσελίδα / site ενός πελάτη δεν εμφανίζεται στο google και γενικότερα στις μηχανές αναζήτησης.
Εάν μια ιστοσελίδα δεν εμφανίζεται στο google ή εμφανίζεται σε πολύ χαμηλές θέσεις τότε υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Υποψήφιοι πελάτες δεν θα μπορούν να βρουν πληροφορίες για την επιχείρηση και χάνεται ένας από τους βασικούς τρόπους διαφήμισης μέσω διαδικτύου .
Χρήστες ιστοσελίδας χωρίς εμφάνιση στο google
Φυσικά μια ιστοσελίδα που δεν “υπάρχει” στις μηχανές αναζήτησης δεν σημαίνει ότι δεν θα έχει καθόλου κίνηση καθώς μπορεί οι χρήστες που την βλέπουν να προέρχονται μέσω διαφημίσεων facebook, οι γενικότερα από διαφημίσεις σε άλλους ιστοτόπους.
Τι σημαίνει όμως να μην εμφανίζεται μια ιστοσελίδας στο google ή να βγαίνει στην 3ή, 4ή και μετά σελίδες;
Σημαίνει ότι χάνει την ευκαιρία κάθε μέρα να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και να τους ενημερώσει για τυχόν προσφορές αλλά και γενικότερα για τα προϊόντα ή της υπηρεσίες που εμφανίζονται στον ιστότοπο της.
Σημαίνει ότι μπορεί να αποκτήσει 60% περισσότερους επισκέπτες για τους οποίους δεν θα πληρώσει κάτι. Οι χρήστες που προέρχονται από τις μηχανές αναζήτησης χωρίς διαφήμιση είναι δωρεάν.
Μερικά Εκπληκτικά στατιστικά για την Αναζήτηση και τους χρήστες
Σύμφωνα με έρευνα της Forrester Consulting, μπορούμε να δούμε ότι :
- το 95% των χρηστών χρησιμοποίησαν τουλάχιστον ένα κανάλι μηχανής αναζήτησης για να ανακαλύψουν κάτι
- το 94% των χρηστών χρησιμοποίησαν τουλάχιστον ένα κανάλι μηχανής αναζήτησης για να αγοράσουν κάτι
- και το 93% των χρηστών χρησιμοποίησαν τουλάχιστον ένα κανάλι μηχανής αναζήτησης για να αλληλεπιδράσουν με κάτι
- τέλος για να καταλάβουμε πόσο σημαντική είναι η αναζήτηση στην έρευνα μπορούμε να δούμε ότι το 90% των χρηστών δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη μάρκα στο μυαλό τους πριν προβούν σε κάποια αναζήτηση.
Παρακάτω μπορούμε να δούμε ένα γράφημα και να εξάγουμε και άλλα χρήσιμα στατιστικά:
Με άλλα λόγια ένα κλικ για search στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι ένα απλό κλικ αλλά ένα ταξίδι του χρήστη προς την τελική αγορά / δράση.
Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντές και λόγοι που δεν εμφανίζεται στη GOOGLE το site σας.
Οι πιο συνήθεις παράγοντες που δεν εμφανίζεται το site σας στη google είναι:
- Είναι καινούριο και δεν έχει γίνει ακόμα index
- Δεν είναι προσπελάσιμο από τις μηχανές αναζήτησης λόγο noindex
- Δεν είναι βελτιστοποιημένο για της μηχανές αναζήτησης
- Έχετε πολύ δυνατούς ανταγωνιστές και η ιστοσελίδα σας βρίσκεται πολύ πίσω σε σελίδες
- Έχετε κάποιο penalty από τη Google
Εάν έχετε ένα καινούριο site δεν έχετε μόνο παρά να περιμένετε μέχρι το google να διαβάσει την ιστοσελίδα σας. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να το βοηθήσετε καταχωρώντας την ιστοσελίδα σας στο google search console με ένα sitemap.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει η ετικέτα noindex στην ιστοσελίδα σας κάτι που αποτρέπει τις μηχανές αναζήτησης από το να προσπελάσουν την ιστοσελίδα σας. Εάν έχετε μια wordpress ιστοσελίδα δεν έχετε παρά να μην έχετε τσεκαρισμένο το παρακάτω κουτάκι
Εάν το site σας δεν είναι βελτιστοποιημένο για της μηχανές αναζήτησης δεν έχετε παρά να κάνετε tips που σας λέμε παρακάτω ή να μιλήσετε με κάποιον ειδικό στην προώθηση ιστοσελίδων ή αλλιώς seo.
Επίσης μια ιστοσελίδα μπορεί να είναι προσβάσιμη και βελτιστοποιημένη αλλά οι αντίπαλοί σας να έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά που για να τους ανταγωνιστείτε θα πρέπει να αυξήσετε το budget σας για seo ή να κάνετε πιο έξυπνο seo στα λεγόμενα long tail keywords
Μια ακόμα περίπτωση είναι η Google να σας έχει δώσει penalty γιατί παραβιάσατε κάποιους όρους της. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ειδικό για να δείτε εάν μπορείτε να “ξεμπλέξετε” με αυτό το penalty.
Για να δείτε εάν η σελίδα σας έχει “διαβαστεί” από τη google πρέπει σε ένα νέο παράθυρο, ανοίξτε τη Google.gr και πληκτρολογήστε την εντολή site:tositesas.gr.
Που θα μπορούσε να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης
Μιλώντας για μηχανές αναζήτησης θα ασχοληθούμε κυρίως με την google καθώς όλες οι υπόλοιπες συνήθως προσπαθούν να τις μοιάσουν αλλά κυρίως γιατί κατέχει το μεγαλύτερο κομμάτι αγοράς στην Ελλάδα.
Η ιστοσελίδα σας θα μπορούσε να εμφανιστεί είτε στην οργανική αναζήτηση δηλαδή όπως φαίνεται στη παρακάτω εικόνα:
είτε στους χάρτες του Google my Bussinesss όπου φαίνονται επιχειρήσεις που έχουν “καλό όνομα” και βρίσκονται κοντά στον χρήστη όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα
είτε πληρώνοντας διαφήμιση στο google Adwords όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ GOOGLE
Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε εάν δεν γνωρίζεται πολλά για την κατασκευή και προώθηση μιας ιστοσελίδας είναι να έρθετε σε επαφή με κάποιον που γνωρίζει το αντικείμενο για να σας κάνει μια ανάλυση για το τι δεν πάει καλά με την ιστοσελίδα σας.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
Συνήθως αυτή η ανάλυση έχει να κάνει με 3ς παράγοντες:
- On-site βελτιστοποίηση
- Off-site βελτιστοποίηση
- Επιλογή λέξεων κλειδιά
Εάν πάλι γνωρίζεται τι να κάνετε χωρίστε τις εργασίες σας σε αυτούς τους 3 τομείς και κάντε την ανάλυση σας για να διαπιστώσετε ποιο είναι το πρόβλημα.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι μία λέξη ή μια σύντομη φράση έως και τεσσάρων ή πέντε λέξεων. Αυτά θα πρέπει να είναι όροι που σχετίζονται με τον ιστότοπό σας και ποιοι άνθρωποι πιθανόν να χρησιμοποιούν όταν κάνουν αναζήτηση στο Google.
Χρησιμοποιήστε meta-tags για να προσθέσετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά
Τα meta-tags είναι κρυφοί κώδικες – οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας δεν τις βλέπουν – αλλά η μηχανή αναζήτησης Google bot που σαρώνει τον ιστότοπό σας θα την δει και θα την αξιολογήσει.
Βρείτε λέξεις-κλειδιά που δεν είναι υπερβολικά ανταγωνιστικές
Σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών της Google για να το καταλάβετε.
Αυτό το εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών σας επιτρέπει να μετρήσετε τη δημοτικότητα συγκεκριμένων όρων αναζήτησης, καθώς και το επίπεδο ανταγωνισμού που αντιμετωπίζετε χρησιμοποιώντας τα.
Ψάξτε για Backlinks
Ένας μεγάλος παράγοντας για τις μηχανές αναζήτησης είναι η ποιότητα των οργανικών επανασυνδέσεων. Δηλαδή των links από άλλα sites προς το δικό σας.
Είναι αυτό που ψάχνουν οι μηχανές αναζήτησης. Εάν έχετε πολλούς ιστότοπους που συνδέονται πίσω στον ιστότοπό σας, η Google δίνει στη σελίδα σας μεγαλύτερη αξιοπιστία και κατάταξη αναζήτησης.
Δημιουργήστε περιεχόμενο σχετικό με την επιχείρησή σας
Χρησιμοποιήστε άρθρα ή άλλο υλικό που είναι ειδικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε. Ο αλγόριθμος της Google κατατάσσει τους ιστότοπους με πρωτότυπο, σχετικό περιεχόμενο περισσότερο από αυτούς με περιεχόμενο που επαναλαμβάνεται αλλού
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ GOOGLE ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
Είναι πολύ σημαντικό για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, να μάθουν για το SEO και να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το 70% των Ελλήνων έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και κάθε μέρα και αυτός ο αριθμός αυξάνεται. Εάν Θέλετε να προωθήσετε σωστά την ιστοσελίδα σας δεν έχετε παρά να έρθετε σε επαφή μαζί μας!
Αφήστε ένα σχόλιο