3 Σημαντικοί Παράγοντες που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα!

3 Σημαντικοί Παράγοντες που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα

ti-prepei-na-exi-mia-istoselida

Καλά σχεδιασμένα γραφικά και φωτογραφίες

Τα καλά σχεδιασμένα γραφικά-βίντεο και οι φωτογραφίες μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Εκεί που το κείμενο μπορεί εύκολα να κουράσει κάποιον ή να αποτρέψει έναν ανυπόμονο χρήστη από το να ασχοληθεί με την ιστοσελίδα σας, μπορείτε ανταυτού να επικοινωνήσετε με μια φωτογραφία! Το  Graphic design πρέπει πάντα να είναι το μεγαλύτερο έξοδο το οποίο θα κάνετε ( είναι διαφορετική η κατασκευή μιας ιστοσελίδας και διαφορετικός ο σχεδιασμός της ο οποίος γίνετε μόνο από εξειδικευμένους γραφίστες στον τομέα αυτό) κατά την έναρξη μιας καινούριας ιστοσελίδας , κατά τον επανασχεδιασμό ή δημιουργία ενός e-shop ή κατά την δημιουργία μιας νέας διαδικτυακής campaign. Εάν έχετε ένα περιορισμένο budget μπορείτε απλά να καταφύγετε στην λύση να προσλάβετε έναν web-designer για να δημιουργήσει ένα banner ή το header της ιστοσελίδας σας το οποίο πάντα θα είναι ορατό στον χρήστη. Για να γίνουμε ακόμα πιο συγκεκριμένοι με ένα παράδειγμα σκεφτείτε ότι εάν “τρέχετε” μια καμπάνια για να προσελκύσετε κέρδος για παιδιά ενός ιδρύματος και για ενημέρωση σχετικά με αυτά θα είναι σημαντικό να έχετε handmade κουμπάκια για το “Δωρεά Τώρα” και για το κουμπί “Εγγραφή”  τα οποία θα οδηγήσουν έναν χρήστη στο να επικεντρώσει την προσοχή του στον τελικό στόχο. Πολύ σημαντικό είναι όλα τα γραφικά της ιστοσελίδας σας να είναι κατασκευασμένα από το ίδιο άτομο αφού μια διαφορά στην φιλοσοφία θα γίνει αμέσως εμφανής. Σκεφτείτε ότι η google έχει δημιουργήσει μια ομάδα μονό και μόνο για να έχει συνοχή στα γραφικά της και να ακολουθούν αυτά την φιλοσοφία της.

Καλό θα ήτανε είτε είστε ένας freelancer που κατασκευάζει ιστοσελίδες είτε πιο απλά κάποιος που έχει το δικό του blog ή τη δικιά του ιστοσελίδα  να έχετε μια δικιά σας φωτογραφική μηχανή υψηλής ανάλυσης έτσι ώστε να μπορείτε να φωτογραφίσετε ανα πάσα στιγμή ένα όμορφο τοπίο ή πιο απλά ένα όμορφο στιγμιότυπο .

Απλή, εύκολη πλοήγηση

Η πλοήγηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι η ίδια σε όλες τις σελίδες  της  ιστοσελίδα σας.   Ιδανικά, κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας πρέπει να έχει την κύρια πλοήγηση σε όλη την κορυφή της σελίδας, με πρόσβαση σε δευτερεύουσες σελίδες στο αριστερό ή στο δεξιό περιθώριο. Όλες οι σελίδες πρέπει να έχουν τις ίδιες διαστάσεις, έτσι ώστε η click-through διαδικασία να είναι ταχεία και συνεπής.  Οι Χρήστες του διαδικτύου σήμερα αναμένουν επαγγελματική πλοήγηση και έχουν σχεδόν μηδενική ανοχή σε μια κακή πλοήγηση.

Καλή Συγγραφή Άρθρων και Σελίδων

Η δυνατότητα να γράφει κάποιος τις ιδέες του και να κάνει τον αναγνώστη να τον καταλαβαίνει σε παραγράφους των δύο ή τριών προτάσεων είναι τρομερά σημαντικό. Μια γενική αρχή είναι ότι κάθε παράγραφος πρέπει να έχει περίπου 100 λέξεις .Γράψτε με σκοπό και σαφήνεια, και διαγράψτε οποιεσδήποτε λέξεις που είναι φλύαρες. Σε μια εποχή της ιστορία μας, όταν οι περισσότερες ιδέες διατυπώνονται σε απευθείας σύνδεση σε ενημερώσεις κατάστασης του facebook και tweets, η ικανότητα να γράφει κάποιος με ακρίβεια είναι προαπαιτούμενο για να κρατήσει τους αναγνώστες του.

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσει κάποιος την συγγραφή των άρθρων του είναι ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου του. Συχνά, μια έννοια που θέλετε να διατυπώσετε σε πέντε ή έξι λέξεις μπορεί να περιοριστεί σε δύο ή τρεις με τη χρήση πιο “έξυπνων” λέξεων. Τέλος σημαντικό είναι το σωστό συντακτικό καθώς και το σωστό και χωρίς ορθογραφικά λάθη λεξιλόγιο τα οποία μπορεί στο facebook και στο twitter να προσπερνώνται γρήγορα αλλά σε μια ιστοσελίδα δεν συμβαίνει αυτό!

Posted on Ιούνιος 9, 2013 in seo

Back to Top