Τι κάνω λάθος στο site, e-shop μου και δεν έχω πωλήσεις

Πως να πουλάει το site μου και το e-shop μου

Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι πελάτες ιδιοκτήτες ηλεκτρονικού καταστήματος και site μας προσεγγίζουν έχοντας την πολύ απλή ερώτηση: “Γιατί δεν δουλεύει το site μου ή γιατί το e-shop μου δεν πουλάει “. 

Όλοι οι παραπάνω που κάνουν αυτές τις ερωτήσεις και πιθανόν αφού διαβάζεις αυτό το άρθρο να είσαι και εσύ ένας από αυτούς, έχουν δημιουργήσει μια ιστοσελίδα είτε πληρώνοντας περισσότερα είτε πληρώνοντας λιγότερα χρήματα αλλά με κοινό παρονομαστή ότι δεν δουλεύουν σωστά το site τους.

Τι σημαίνει όμως να δουλεύω σωστά το site μου; 

Τι πρέπει να κάνω για πετύχω περισσότερες πωλήσεις ή να προσεγγίσω πελάτες μέσα από την ιστοσελίδα μου

Για να απαντήσουμε στην παραπάνω ερώτηση θα πρέπει καταρχάς να δούμε τι είδους  site  ή  e-shop έχουμε και τι προϊόντα ή υπηρεσίες πουλάει. Εάν δεν θέλετε ή δεν έχετε βασικές γνώσεις ενασχόλησης εμείς είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

Τι είδους ιστοσελίδα έχουμε και τι προϊόντα πουλάει;

τι προϊόντα πουλάει το site και το e-shop μου

Έχει μεγάλη διαφορά τα προϊόντα που πουλάμε να είναι γνωστά στο ευρύ κοινό και έχει μεγάλη διαφορά τα προϊόντα μας ή υπηρεσίες μας να παράγονται από εμάς.

Δεν μιλάμε για στόχευση του κοινού σας που είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για να μην πετάτε το  budget της διαφήμισης σας αλλά για πιο απλά πράγματα που αναλύουμε παρακάτω και τα χωρίζουμε σε δύο κατογορίες

  1. Το site σας πουλάει γνωστά προϊόντα trademarks
  2. Το site σας πουλάει άγνωστα προϊόντα και υπηρεσίες

Πουλάω προϊόντα μέσα από την ιστοσελίδα μου γνωστά στο ευρύ κοινό

Εάν πουλάτε προϊόντα γνωστά στο ευρύ κοινό αυτό που πρέπει να ξεκινήσετε να κάνετε είναι να  εγγραφείτε σε μηχανές αναζήτησης skroutz, best price κτλ. Έτσι θα έχετε αμέσως στοχευμένο κοινό που θα ψάχνει τα προϊόντα σας και πιθανών και πωλήσεις άμεσα. Φυσικά αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα. 

Σαν δεύτερο βήμα θα μπορούσατε να κάνετε remarketing στους πελάτες που έρχονται από αυτές τις μηχανές αναζήτησης και να τους προβάλετε διαφημίσεις για να τους κάνετε να αγοράσουν τα προϊόντα σας.

Τέλος θα πρέπει μέσα σε όλα αυτά να έχετε σωστή παρουσία σε social media και να κάνετε σωστά τη δουλειά σας για να λαμβάνεται καλές κριτικές για να γίνεται γνωστοί στο ευρύ κοινό και να εδραιώνεται σιγά σιγά την παρουσία σας στην αγορά. 

Πουλάω προϊόντα ή υπηρεσίες που παράγω ή δεν έχουν κάποιο trademark

Εδώ τα πράγματα είναι πιο δύσκολα αλλά μπορούν να έχουν πολύ μεγαλύτερο κέρδος. 

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας ότι δεν είστε απατεώνες και ότι θα στείλετε τα προϊόντα εάν έχετε e-shop ή θα τους παράσχετε την υπηρεσία online που θα αγοράσουν.

Το δεύτερο πολύ βασικό που πρέπει να πείσετε τους υποψήφιους πελάτες σας είναι ότι το προϊόν ή υπηρεσία σας είναι καλή. Γενικά να τους πείσετε ότι μπορείτε να κάνετε τη δουλειά που σας θέλουν και ότι χρειάζονται την υπηρεσία σας ή το προϊόν σας.

Όλα ωραία αλλά πως γίνονται όλα τα παραπάνω;

Το κυρίως πράγμα που πρέπει να κάνετε εάν έχετε σκοπό να ασχοληθείτε με το internet είναι να έχετε κάποιο σημαντικό budget  είτε για διαφήμιση στο facebook, είτε στις μηχανές αναζήτησης (οργανικά ή google ads) είτε σε μηχανές καλύτερης τιμής.

Εφόσον διαθέτετε το budget θα πρέπει είτε να διαθέσετε χρόνο και γνώση για κάνετε εσείς σωστά τη διαφήμιση, είτε κάποια χρήματα για να πραγματοποιήσει κάποιος άλλος για εσάς (π.χ. ένα γραφείο σαν την web-mate) τις διαφημιστικές καμπάνιες αλλά και γενικότερα τα ζητήματα του e-shop σας.

Τι μπορείτε να κάνετε εύκολα και γρήγορα για να βελτιώσετε τις πωλήσεις  σας άμεσα;

αυξήστε τι πωλήσεις του  e-shop σας

Τα πράγματα που θα ασχοληθούμε είναι αυτά που πρέπει να κάνετε και είναι τα απολύτως απαραίτητα για να ξεκινήσετε να πουλάτε και να έχετε απήχηση στο διαδίκτυο. 

  1. Περιεχόμενο προϊόντων
  2. Άρθρα στο blog της ιστοσελίδας
  3. Social media
  4. Σωστή δομή site
  5. Ταχύτητα ιστοσελίδας
  6. Χρωματισμοί site

Ας δούμε όλα αυτά παρακάτω αναλυτικότερα ένα ένα :

1) Δώστε περιεχόμενο στα προϊόντα σας

 Πως θα πείσετε τους πελάτες σας να αγοράσουν ένα προϊόν εάν δεν έχετε πολλές φωτογραφίες του προϊόντος ή εάν δεν έχετε αναλυτικές περιγραφές για το τι κάνει και τις διαστάσεις του; Εάν μιλάμε για υπηρεσία για να πείσετε τον επίδοξο πελάτη πρέπει να εξηγείται αναλυτικά τι θα κερδίσει με την υπηρεσία σας και γιατί είναι καλύτερη από άλλες υπηρεσίες. Το ιδανικό και στις δύο περιπτώσεις είναι βίντεο που να δείχνουν ακριβώς τι προσφέρεται και τι κάνουν τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Εάν θέλετε να το πάτε και στο καλύτερο δυνατό επίπεδο θα μπορούσατε να κάνετε ένα youtube κανάλι, να συνδυάζεται σε λίστες παρόμοια προϊόντα και να κάνετε παρουσιάσεις προϊόντων και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν, να φορεθούν ή να προσφέρουν.

2) Γράψτε άρθρα, γράψτε μεγάλα άρθρα 

Γράφοντας άρθρα όχι μόνο μπορείτε να ανεβείτε στην κατάταξη του google στις πρώτες θέσεις όπως έχουμε συζητήσει σε παλαιότερα άρθρα αλλά και να δείξετε στους πελάτες σας ότι έχετε μεγάλη γνώση περί των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Τα άρθρα σας πρέπει να είναι μεγάλα και να έχουν multimedia έτσι ώστε να μην κάνουν τον χρήστη να βαριέται και να κουράζεται και να παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Κάθε site χρειάζεται  ενεργό και σωστό Blog

3)  Social media με σωστή προσέγγιση

Στα social media ο πρώτος σκοπός σας θα πρέπει να είναι το λεγόμενο branding δηλαδή η αναγνωρισιμότητα κυρίως της επιχείρησης σας και μετέπειτα η πωλήσεις (φυσικά είναι πολύ καλές και αυτές). Γράψτε πράγματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας και διατηρείστε ένα σταθερό στιλ. Μην κουράζεται με πολλά post ή πολλά stories τους πελάτες σας και μην προσπαθείτε μόνο να πουλήσετε προϊόντα.

4) Σωστή δομή και σωστό περιεχόμενο του site / e-shop

Κάποια πράγματα είναι αυτονόητα αλλά θα πρέπει να τα αναφέρουμε. Θα πρέπει οι εικόνες τις ιστοσελίδας σας να είναι βελτιστοποιημένες για ταχύτητα αλλά και σωστές έτσι ώστε να αποδίδουν την υψηλότερη δυνατή ανάλυση. Επίσης το περιεχόμενο σας θα πρέπει να είναι μεγάλο αλλά και σοβαρό αλλά και να λέει κάτι , δηλαδή να προσφέρει αξία στον επισκέπτη του site. Εάν πάμε ένα βήμα παραπέρα θα πρέπει όλη η δομή του site σας να είναι σωστή και να είναι πλούσια έτσι ώστε ο επισκέπτης γρήγορα να μπορεί να βρει ότι αναζητεί

5) Ταχύτητα Ιστοτόπου

Εάν το site σας είναι αργό μην περιμένετε να σας “περιμένουν” οι υποψήφιοι πελάτες πολύ απλά θα πάνε κάπου αλλού. ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΟ SITE ΣΑΣ. Εάν το κάνετε γρήγορο θα έχετε και ένα bonus  από την google καθώς θα ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.

6) Χρωματισμοί ιστοσελίδας και icons / logo

Οι ιστοσελίδα σας εκτός από το περιεχόμενο της θα πρέπει να έχει σωστούς χρωματισμούς και όμορφα icons . Σωστοί είναι πρώτα από όλα οι χρωματισμοί που δεν κουράζουν τον αναγνώστη του site σας. Κατά δεύτερο λόγο σωστοί είναι οι χρωματισμοί που δημιουργούν ευχαρίστηση στον αναγνώστη και σε συνδυασμό με το logo και τα icons της ιστοσελίδας προσδίδουν χαρακτήρα και αναγνωρισιμότητα στην παρουσία σας στο internet.

Δεν έχω χρόνο για όλα τα παραπάνω στο site μου

Θα συμφωνήσουμε ότι εάν είστε μόνο ένας δεν θα μπορείτε να τα κάνετε όλα τα παραπάνω με μεγάλη επιτυχία δίχως να πιεστείτε. Για αυτό υπάρχουν κάποιες λύσεις.

  1. κάντε ότι μπορείτε και τα υπόλοιπα αναθέστε τα σε εξωτερικό συνεργάτη
  2. αναθέστε τα πάντα σε εξωτερικό συνεργάτη
  3. Πιεστείτε και κάντε τα πάντα μόνοι σας

Δυστυχώς δεν υπάρχουν μυστικά στο internet και όλα τα παραπάνω είναι απολύτως βασικά για να γίνουν στον κόσμο του internet που όσο πάει ο ανταγωνισμός αυξάνει όλο και παραπάνω. Εάν θέλετε κάποιον με εμπειρία να ασχοληθεί με την ιστοσελίδα σας και το e-shop σας και να σας βοηθήσει πραγματικά δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ