Στη σήμερον ημέρα το google έχει κυρίως 3ς παράγοντες που βαθμολογεί το site σας (με το seo αυξάνεται τη βαθμολογία σας) τα backlinks (τα links από άλλες ιστοσελίδες) , τo RankBrain και το πιο βασικό το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της ιστοσελίδας. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι το κείμενο που γράφει η ιστοσελίδας σας. Σε ένα Blog μπορείτε να προσθέτετε και να αφαιρείτε περιεχόμενο καθώς και να ανανεώνεται το ήδη υπάρχον. Μέσα από το blog και με γνώμονα το περιεχόμενο μπορείτε να αυξήσετε το traffic σας, να δυναμώσετε το branding σας και φυσικά να φέρεται νέους πελάτες κοντά σας.
Συνεχώς αναφέρουμε στους πελάτες μας ότι “υποχρεωτικά” η ιστοσελίδα τους θα πρέπει να έχει Blog εάν θέλουν να έχουν αποτελέσματα.
Φυσικά μεγάλο ρόλο παίζει και το τι περιέχει το Blog δηλαδή το περιεχόμενο των άρθρων του Blog σας.
Αυτό που δεν παίζει ρόλο για την ύπαρξη ή όχι Blog είναι το μέγεθος της επιχείρησης, είτε είναι ατομική επιχείρηση ή προσωπική ιστοσελίδα είτε μια τεράστια εταιρεία με πολύ προσωπικό.
Εάν η ιστοσελίδα σας δεν διαθέτει blog μπορούμε στην web-mate να δημιουργήσουμε ένα για εσάς!
Τι θα κερδίσετε με ένα Blog
1. Καλύτερα αποτελέσματα στο Google
Η google όπως είπαμε παραπάνω αγαπάει το περιεχόμενο, και γι αυτό εκτός ότι βαθμολογεί καλύτερα μια σελίδα που περιέχει πλούσιο περιεχόμενο, σκεφτείτε ότι εάν αναφέρεστε σε ένα θέμα σχετικό με την επιχείρηση σας τότε η google θα καταχωρήσει το άρθρο σας στη μηχανή αναζήτησης της και είναι πιθανό κάποιος πελάτης να σας βρει μέσω αυτού. Σκεφτείτε επίσης να έχετε 1000 άρθρα έτσι αυξάνεται κατά πολύ τις πιθανότητες σας!
2. Traffic στην ιστοσελίδα σας
Με βάση τα παραπάνω μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ότι όσο βάζετε άρθρα στην ιστοσελίδα σας αυξάνεται τις πιθανότητες να την επισκεφθεί κάποιος! Δηλαδή εφόσον η ιστοσελίδα σας αποκτά περισσότερο περιεχόμενο τόσο πιο πολύ αυξάνεται τις πιθανότητες να την βρει κάποιος. Φυσικά όσο πιο ποιοτικό είναι το περιεχόμενο τόσο πιο “ποιοτικά” θα είναι και τα αποτελέσματα για εσάς.
3. Backlinks στην ιστοσελίδα
Όπως είπαμε και παραπάνω δεν χρειάζεται μόνο να έχουμε απλά κάποιο περιεχόμενο στα άρθρα της ιστοσελίδας μας στο τμήμα του blog αλλά και αυτό να είναι χρήσιμο το περιεχόμενο . Δηλαδή εάν ασχοληθώ με ένα θέμα και αναφέρονται πολλοί σε αυτό με βάση το άρθρο μου τότε είναι πολύ πιθανόν να αναφερθεί στην ιστοσελίδα μου και να μου δώσει ένα backlink (σαν αναφορά στο άρθρο). Βέβαια για να μου δώσει κάποιος backlink θα πρέπει το άρθρο μου να έχει κάτι να πει ή να παρουσιάζει μια καινοτομία. Γενικά θα πρέπει το άρθρο μου να είναι χρήσιμο.
4. Μπορείς να χτίσεις Newsletter
Εάν το Blog σου διαθέτει πλούσιο περιεχόμενο μπορείς να χτίσεις ένα newsletter καθώς όλοι θα θέλουν να εγγραφούν σε αυτό καθώς θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες . Φυσικά μπορείτε να σκεφθείτε τους μετέπειτα πάρα πολλούς τρόπους χρησιμοποίησης του newsletter.
5. Branding και Social Media
Έχοντας ένα καλό Blog δείχνεις στους δυνητικούς αλλά και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες ότι γνωρίζεις το αντικείμενο και δυναμώνεις το Branding σου καθημερινά.
Ακόμη τα άρθρα τα οποία θα προστίθενται στο Blog σας μπορείτε να τα κάνετε δημοσίευση στα social media και εκτός από την ενδυνάμωση του Branding σας να αυξήσετε και τους χρήστες που σας ακολουθούν στα social media και να δυναμώσετε και τα social media.
Για να κάνετε επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook τα άρθρα είναι σχεδόν επιβεβλημένο εργαλείο καθώς θα αυξήσουν το engagement του post σας (δηλαδή την αλληλεπίδραση του χρήστη με το post σας).
6. Πωλήσεις στην ιστοσελίδα σας
Έχοντας ένα blog στην ιστοσελίδα σας και γράφοντας άρθρα που να έχουν κάποια σχέση με το αντικείμενο σας (όχι μόνο άμεση σχέση αλλά και έμμεση) θα ενδιαφερθούν πολλοί χρήστες και έτσι θα διαβάσουν τα άρθρα σας.
Πάντα κοιτάμε ποιος έγραψε το άρθρο που διαβάζουμε και σε ποιο site είμαστε εάν το άρθρο μας βοήθησε. Έτσι βοηθάτε το brand σας να γίνει πιο γνωστό και να γίνει πιο αγαπητό στους χρήστες όπως είπαμε και παραπάνω.
Αυτό που μπορείτε όμως να κάνετε είναι μέσα στο άρθρο σας να προωθήσετε ένα προϊόν σας και έτσι να δημιουργήσετε μια πιθανή πώληση. Π.χ. εάν έχουμε ένα site που πουλάει τάβλες κρεβατιού τότε μπορούμε να γράψουμε ένα άρθρο για το πως να μην τρίζει το κρεβάτι μας και εκεί μέσα να έχουμε link που να οδηγεί στο προϊόν τάβλες και με αυτό τον τρόπο να κάνουμε μια πώληση.
Πως να γράψετε ένα σωστό άρθρο στο blog σας
Πρώτα από όλα και ίσως η πιο χρήσιμη συμβουλή:
Εάν βαριέστε και το κάνετε ως αγγαρεία μην γράφεται τίποτα στο blog σας, γιατί ότι και να γράψετε το πιο πιθανόν είναι να μην είναι ενδιαφέρον. Αν και είναι “υποχρεωτικό” να ανανεώνεται το περιεχόμενο του blog σας σε τακτά χρονικά διαστήματα το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να το κάνετε γιατί απλά πρέπει. Τα κείμενα που αναρτάται στο blog σας θα πρέπει να έχουν πάθος και δυναμισμό και να προκαλούν τον χρήστη να θέλει να διαβάσει περισσότερα για το θέμα για το οποίο γράφεται.
Δεύτερος Κανόνας για το ιστολόγιο σας:
Μελετήστε και εμβαθύνετε στο θέμα για το οποίο θέλετε να γράψετε και μην γράφεται απλά αερολογίες. Πρώτου ασχοληθείτε με κάποιο θέμα διαβάστε παρεμφερή άρθρα γι’ αυτό το θέμα, δείτε videos , δείτε infographics και τέλος καταγράψτε αρχικά κάπου πρόχειρα την δική σας εμπειρία για να μπορέσετε να οργανώσετε όλες τις πληροφορίες κατάλληλα. Μόλις είστε έτοιμοι και έχετε κατανοήσει το θέμα με το οποίο θέλετε να ασχοληθείτε ξεκινήστε να γράφετε γι’ αυτό. Μην γράψετε γενικόλογα γιατί ο αναγνώστης θα κουραστεί και θα απομακρυνθεί από την ιστοσελίδα σας.
Νούμερο τρία στην ΛΙΣΤΑ σας:
Κάντε λίστες, και γράψτε για αυτές. Δηλαδή γράψτε σε μορφή λίστας ίσως κάποια πλεονεκτήματα του προϊόντος για το οποίο γράφετε ή για την υπηρεσία που γράφετε και εξηγήστε πιο αναλυτικά τους τίτλους που χρησιμοποιείται στην λίστα.
Μην Ξεχνάτε της φωτογραφίες και τα video!
Κλασσικά μπορούμε να πούμε ότι μια εικόνα αξίζει 1000 λέξεις και πραγματικά αυτό είναι αλήθεια. Βάζοντας εικόνες και βίντεο μέσα σε ένα άρθρο του blog μας το άρθρο μας γίνεται όχι μόνο πιο δυνατό στα μάτια των μηχανών αναζήτησης αλλά και πιο ενδιαφέρον για τον τελικό αναγνώστη. Φυσικά όλες οι εικόνες και όλα τα video δεν έχουν το ίδιο αποτέλεσμα. Μια κακή ποιοτικά εικόνα η ένα βίντεο με κακή ανάλυση θα έχει ακριβώς τα ανάποδα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα καθώς το άρθρο μας αλλά και γενικότερα η ιστοσελίδα μας θα “πέσουν” στα μάτια του αναγνώστη. Έτσι αντί για να δημιουργήσουμε υπεραξία για την επιχείρηση μας θα έχουμε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Τέλος οι φωτογραφίες και τα videos πρέπει να έχουν σχέση με το κείμενο που γράφουμε και να προσθέτουν αξία σε αυτό (είτε αισθητική είτε πραγματική).
Χρησιμοποιήστε ΚΕΦΑΛΙΔΕΣ (h tags)
Χρησιμοποιήστε τα λεγόμενα h tags για να δώσετε μορφή στο περιεχόμενο σας και προσπαθήστε μέσα σε αυτά να βάλετε τις λέξεις κλειδιά που θέλετε αλλά και παρεμφερείς λέξεις με αυτές που στοχεύετε έτσι ώστε το google να καταλάβει το θέμα στο οποίο αναφέρεστε.
Συνδέστε τα άρθρα της ιστοσελίδας και της σελίδες μεταξύ τους
Βάζοντας συνδέσμους μέσα στο άρθρο σας επιτυγχάνεται τρία πράγματα.
- Βοηθάτε τον αναγνώστη να διαβάσει και να εμβαθύνει περισσότερο σε κάποιο θέμα που θα ήθελε
- Μειώνετε το bounce rate (παράγοντας σημαντικός για καλύτερη θέση στο google).
- Έρευνες έχουν δείξει ότι τα links μέσα στην ίδια ιστοσελίδα δυναμώνουν την βαθμολογία της στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.
Προσέξτε τα ορθογραφικά λάθη!
Είναι πολύ σημαντικό τα κείμενα σας να μην έχουν ορθογραφικά λάθη.
Φυσικά δεν είναι δυνατόν να γνωρίζεται πως γράφονται όλες οι λέξεις και να είστε άριστοι στην ορθογραφία, γι’ αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο auto correct.
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να εξαλείψετε τα ορθογραφικά λάθη
Τέλος γράψτε πολύ μα πάρα πολύ κείμενο και ξαναδιαβάστε το άρθρο σας.
Το google και γενικά όλες οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν το περιεχόμενο. Εάν θέλετε το άρθρο σας να ανεβεί ψηλά στις μηχανές αναζήτησης τότε το να γράψετε μεγάλα άρθρα (άνω των 800 λέξεων) είναι μονόδρομος. Φυσικά όπως αναφέραμε παραπάνω στόχος δεν είναι μόνο να γράφουμε πολλές λέξεις αλλά αυτές οι λέξεις να έχουνε και αξία. Αφού γράψετε όλο αυτό το κείμενο τότε διαβάστε ξανά το άρθρο σας και δείτε τυχόν παραλήψεις ή λάθη που έχετε κάνει.
Μόλις πιστεύετε ότι είστε έτοιμοι ελέγξτε το κείμενο σας και γράψτε ακόμα περισσότερο με Intralinks (δηλαδή συνδέσμους σε άλλα άρθρα ή σελίδες της ιστοσελίδας σας).
Για να δείτε πιο είναι το μέγεθος περιεχομένου που χρειάζεστε σε ένα άρθρο ελέγξτε τα άρθρα που είναι στις πρώτες θέσεις στο google, δείτε τι μέγεθος περιεχομένου έχουν οι σελίδες αυτές και γράψτε περισσότερο κείμενο.
Επίλογος για το Θέμα Blog
Στη Web Mate μπορούμε να πούμε ότι πιέζουμε τους πελάτες μας να έχουν Blog στην ιστοσελίδα τους γιατί πιστεύουμε ότι αποτελεί ένα από τα πιο βασικά συστατικά για να πετύχουν με την παρουσία τους στο διαδίκτυο. Πιστεύουμε ότι δεν νοείται η κατασκευή ιστοσελίδας , e-Shop στο σήμερα χωρίς την ύπαρξη Blog στα βασικά συστατικά της.
Εάν θέλετε να δημιουργήσουμε blog section στην ιστοσελίδα σας , ή να διαχειριζόμαστε το blog σας ή τα social media της επιχείρησης σας δεν έχετε παρά να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας και ορίζοντας ένα budget στα μέτρα σας να βρούμε την κατάλληλη λύση για εσάς.
Αφήστε ένα σχόλιο