Κάθε επαγγελματίας που ασχολείται σοβαρά με τα social media γνωρίζει ότι το facebook είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για τη διαφήμιση του σε αυτά.
Αυτό που μπορεί να κάνει κάποιος μέσω του facebook δεν είναι απλά μόνο μια διαφήμιση για να μαζέψει likes και αλληλεπίδραση. Μέσω της αποτελεσματικής διαφήμισης μπορεί ένας επαγγελματίας να επιτύχει συνομιλία με τους πελάτες του, να θέσει leads (στόχους) ή ακόμα και να πουλήσει προϊόντα. Η σωστή διαφήμιση μέσω facebook θα βοηθήσει και την προώθηση της ιστοσελίδας σας.
Αυτό που είναι πολύ σημαντικό είναι ότι όλα τα παραπάνω είναι μετρήσιμα μέσω του Facebook pixel και μπορεί κάποιος να δει εάν είχε επιτυχία η διαφήμιση του ή όχι. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να την αλλάξει ή ακόμα και να την διαγράψει.
Για τη διαφήμιση στο facebook είναι πολύ σημαντικός παράγοντας οι εικόνες που θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη.
Η εικόνα της διαφήμισης είναι αυτή που θα τραβήξει την προσοχή του χρήστη εξαρχής και θα τον ωθήσει σε κάποια ενέργεια ή να διαβάσει το λεκτικό της διαφήμισης σου.
Για να πετύχεις στη διαφήμιση σας καλύτερα αποτελέσματα καλό είναι να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.
Tips για τις εικόνες στη διαφήμιση μέσω FACEBOOK
ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΓΕΛΑΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΟΥ
Σε μια εικόνα διαφήμισης είναι πολύ σημαντικό να δήξεις ποιος και πως χρησιμοποιεί το προϊόν σου.
Το γελαστό και καλοσυνάτο πρόσωπο σε μια εικόνα σε συνδυασμό με την παρουσία του προϊόντος σας σε αυτή, θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η συνύπαρξη ενός πρόσωπου που αντιπροσωπεύει στο κοινό που στοχεύει το προϊόν σας το κάνει πιο οικείο στον δέκτη της διαφήμισης. Για παράδειγμα εάν θα είχαμε προϊόντα περιποίησης μωρού, μια εικόνα με μια μαμά και ένα μωρό που γελάνε θα ήταν η ιδανική για να προωθήσουμε το προϊόν μας.
ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ
Ίσως να είναι ο πιο σημαντικός κανόνας ότι οι εικόνες στο διαδίκτυο, πρέπει να είναι αυθεντικές και υψηλής ποιότητας.
Επειδή η διαφήμισή σου στο Facebook θα ανταγωνίζεται με οτιδήποτε άλλο στη ροή των ειδήσεων/ενημερώσεων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εικόνες που είναι εκπληκτικές σε κάνουν να σταματήσεις την κύλιση και να τις χαζέψεις!
ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Στη διαφήμιση μας στόχος μας είναι να μπορέσουμε να τραβήξουμε την προσοχή κάποιου.
Η εικόνα μας είναι το κύριο μέσο για να το επιτύχουμε καθώς εφόσον τραβήξει την προσοχή του υποψήφιου πελάτη, έπειτα αυτός μπορεί να προβεί σε κάποια ενέργεια (είτε αγορά, είτε κάποιο άλλο lead).
Αξιοπρόσεκτες εικόνες που είναι διαφορετικές από τις συνηθισμένες συμβατικές εικόνες θα κάνουν τη διαφορά και θα τραβήξουν τα βλέμματα των χρηστών.
Προσοχή αυτές οι εικόνες πρέπει να συμβαδίζουν και με το image της επιχείρησης σου. Εάν μια επιχείρηση προωθεί ένα ύφος πιο σοβαρό μια τέτοια εικόνα μπορεί να έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.
LOGO ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ
Χρησιμοποιήστε το logo σας είτε μόνο του είτε μέσα σε εικόνες.
Με αυτό τον τρόπο θα πραγματοποιείται συνεχής συσχέτιση μεταξύ του λογότυπου και της επιχείρησης σας.
Η αναγνώριση του logo είναι μια γνωστή τεχνική marketing για την αναγνώριση της “μάρκας” της επιχείρησης.
Οι φωτογραφίες σου θα πρέπει να διαθέτουν ένα λογότυπο όσο το δυνατόν συχνότερα, αλλά δεν πρέπει να είναι το μόνο πράγμα στην εικόνα
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΕΙΜΕΝΟ
Το Facebook απαγορεύει στις διαφημίσεις του το κείμενο σε μια φωτογραφία. Το κείμενο πρέπει να είναι έως 20% του χώρου σε μια εικόνα.
Ακόμα και να επιτρεπόταν το κείμενο σε μια φωτογραφία, αυτό δεν είναι καλό. Όταν υπάρχει πολύ κείμενο σε μια φωτογραφία διαταράσσεται η προσοχή του χρήστη ανάμεσα στο κείμενο και στη φωτογραφία.
Οι εικόνες που δεν περιλαμβάνουν πολύ κείμενο έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Η συμπλήρωση της διαφήμισής σου με πολύ κείμενο θα δυσκολέψει το διάβασμα και θα αποτρέψει τους επισκέπτες σου.
ΣΥΝΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ
Οι εικόνες που επιλέγεις πρέπει να έχουν συνοχή με τη σελίδα προορισμού και το θέμα της διαφήμισής σου. Η χρήση μιας εικόνας που δεν είναι σχετική με το προϊόν σου θα προκαλέσει μόνο δυσαρέσκεια στο χρήστη.
Πρέπει επίσης να προσέξεις οι εικόνες σου να συσχετίζονται με τη σελίδα που θα επισκεφτεί ο χρήστης εάν ενδιαφερθεί για τη διαφήμιση σου.
Μια καλή τεχνική είναι να χρησιμοποιήσεις τις ίδιες ή παρόμοιες εικόνες στη σελίδα του προορισμού και απλά να εμβαθύνεις στο θέμα που πραγματεύεσαι.
Μια συνέχεια μπορεί να σε βοηθήσει καθώς ο χρήστης αποφασίζει μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα για το εάν θα μείνει σε κάποιον ιστότοπο ή όχι.
ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Κανείς δεν μπορεί να σου υποδείξει όσο έμπειρος και εάν είναι στον τομέα της διαφήμισης ποια είναι η σωστή εικόνα.
Για να βρεθεί η σωστή εικόνα ή καλύτερα οι σωστές εικόνες για τη διαφήμιση μέσω facebook θα πρέπει να γίνουν δοκιμές και να δείτε σε ποιες θα ανταποκριθεί το κοινό σας.
Ξεκίνησε να επιλέγεις κάποιες εικόνες διαφημίσεων στο Facebook και δες ποιοι τύποι εικόνων προσελκύουν καλύτερα το κοινό.
ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ FACEBOOK
Εάν θέλεις μια επιτυχημένη διαφήμιση στο Facebook προσπάθησε να εφαρμόσεις όσους περισσότερους μπορείς από τους παραπάνω κανόνες. Δοκίμασε και δες ποιοι κανόνες δουλεύουν για εσένα.
Κάθε φορά που δημιουργείς μια νέα καμπάνια, αφιέρωσε χρόνο για να βρεις τουλάχιστον 4 διαφορετικά σχέδια φωτογραφιών και δοκίμασε το καθένα, για να δεις ποιο θα σου φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Εάν θέλεις η Web-Mate να σε βοηθήσει με τη διαφήμιση σου δεν έχεις παρά να επικοινωνήσεις μαζί μας!
Αφήστε ένα σχόλιο