ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ FACEBOOK / INSTAGRAM (META)
To Facebook και το instagram αποτελούν αυτή τη στιγμή τα πιο ισχυρά μέσα κοινωνικής δικτύωσης μαζί με το Tik Tok και η διαφήμιση σε αυτά είναι ένα βασικό κομμάτι στη στρατηγική του digital marketing οποιασδήποτε επιχείρησης σε Καβάλα, Κατερίνη, Δράμα και Ξάνθη.. Με τη σωστή διαχείριση και τη στρατηγική εφαρμογή τους, είναι βέβαιο πως κάθε επιχείρηση που διαφημίζεται στα social media θα καταφέρει να ξεχωρίσει. Στο μεγάλο συν στη διαφήμιση στα συγκεκριμένα μέσα συγκαταλέγεται το γεγονός ότι τα αποτελέσματα είναι μετρήσιμα και έτσι μπορεί να γίνει αποτελεσματικότερη η διαχείριση του διαφημιστικού budget.
Ποια τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης σε Facebook & Instagram
Το Facebook και το Instagram είναι πολύ δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα και οι χρήστες τα χρησιμοποιούν πολλές ώρες κάθε μέρα. Γι’ αυτόν τον λόγο είναι πολύ πιθανόν ο ιδανικός πελάτης-στόχος να βρίσκεται εκεί. Αν υπάρχει σωστή στρατηγική, επιλεχθεί το κατάλληλο objective και σωστή προετοιμασία είναι βέβαιο πως θα υπάρχουν τα κατάλληλα αποτελέσματα.
Ένα πλεονέκτημα που μας δίνει η πλατφόρμα της Meta είναι ότι μπορούμε να επιλέξουμε το κοινό μας βάση ηλικιών , γεωγραφικού προσδιορισμού αλλά και άλλων ενδιαφερόντων του χρήστη και στην ουσία να τον στοχεύσουμε. Αυτό τα τελευταία χρόνια με τον περιορισμό που έφεραν οι κανόνες για τα προσωπικά δεδομένα είναι πιο δύσκολο αλλά ακόμα είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι διαφήμισης.
Τον τελευταίο καιρό στην πλατφόρμα έχει κάνει την εμφάνιση της το Artificial Intelligence με το οποίο μπορούμε να δείξουμε στον χρήστη τη μορφή της διαφήμισης που θέλει και είναι πιο πιθανό με αυτό να κάνει κάποια ενέργεια που έχουμε ορίσει ως στόχο, δίνοντας στη Meta το feed μας. Κάτι ακόμα που μπορεί να κάνει το AI είναι να βρει εφόσον έχουμε ενα αρκετά μεγάλο budget μόνο του το κατάλληλο κοινό που θα επιτύχει τους στόχους που έχουμε θέσει στις διαφημίσεις μας . Οι παραπάνω δυνατότητες ανήκουν στην οικογένεια των Advantage+ διαφημίσεων της Meta και αξιοποιούν στο έπακρο το AI.
Κάτι πολύ σημαντικό είναι ότι μέσα στα social media μπορούμε με οπτικοακουστικό υλικό να δημιουργήσουμε την επιθυμία και έτσι ο χρήστης να μετατραπεί σε πιθανός μας πελάτης στο επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό μπορεί να γίνει δημιουργώντας μια σειρά διαφημίσεων (Funnel) μόνο σε αυτό το μέσω είτε σε αυτό αλλά και σε συνδιασμό με άλλο (πχ google ads). Μέσα από το Funnel και τα επαναλαμβανόμενα διαφορετικά μηνύματα ανάλογα με το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης μας τον οδηγούμε στο επόμενο σημείο και τελικά στην επίτευξη του στόχου που μπορεί να είναι είτε η αγορά σε ένα e-shop είτε ή συμπλήρωση κάποιας φόρμας σε μια ιστοσελίδα.
Είναι πολύ σημαντικό και αυτό είναι το δυνατό σημείο της πλατφόρμας οτι δεν χρησιμοποιείται μόνο για διασκέδαση αλλά και για ενημέρωση ή συναναστροφή με φίλους μας οπότε οι διαφημίσεις σε Facebook & Instagram σε αυτή δεν ξενίζουν.
Τέλος αυτό που ξεχνάμε συνήθως και δεν το δίνουμε ιδιαίτερη σημασία είναι το awareness που μπορούν να μας δώσουν αυτά τα μέσα και έτσι να γίνει το Brand γνωστό στο ευρύ κοινό. Το awareness δεν μπορεί εύκολα να μετρηθεί γι αυτό και συνεχώς οι επιχειρήσεις δεν του δίνουν σημασία ενώ ειναι πάρα πολύ σημαντικό για να μειώσουν τα κόστη επίτευξη του στόχων τους.
Χορηγούμενη διαφήμιση Facebook / Instagram ή κάτι άλλο;
Ο πιο γρήγορος και πιο απλός τρόπος που προσφέρει το Facebook και το Instagram για να ξεκινήσει κάποιος τις διαφημίσεις του είναι η λεγόμενη χορηγούμενη διαφήμιση. Στην πραγματικότητα όμως η χορηγούμενη διαφήμιση είναι μόνο η αρχή. Η Meta μας προσφέρει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον για να κάνουμε διαφημίσεις το Bussiness Suite μέσα από το οποίο μπορούμε να ορίσουμε την μορφή της διαφήμισης και να ορίσουμε τον στόχο μας. Κάτι πολύ σημαντικό που μας προσφέρει το Bussiness suite της Meta είναι ότι μας δίνει τη δυνατότητα για δοκιμές και γενικότερα για AB testing και έτσι μπορούμε να κάνουμε αποδοτικά scale διαφημίσεις.
Γιατί να επιλέξετε τη Webmate για διαφήμιση στο Facebook & instagram
Εκτός από την πολυετή εμπειρία μας στο χώρο των διαφημίσεων στην πλατφόρμα της Meta έχουμε μεγάλη εμπιρεία και σε όλους τους διαφορετικούς τύπους & κλάδους διαφημιζομένων. Έχουμε κάνει διαφημίσεις για 100αδες διαφορετικές επιχειρήσεις και έτσι γνωρίζουμε το industry τους σε Καβάλα, Κατερίνη, Δράμα και Ξάνθη. Καθημερινά ενημερωνόμαστε για τα νέα τεκταινόμενα στη πλατφόρμα και εκπεδευόμαστε στις νέες τεχνολογίες της. Tο συνολικό διαφημιστικό budget πελατών που διαχειριζόμαστε υπερβαίνει τα 1.000.000 ευρώ ανά χρόνο και συνομιλούμε σε εβδομαδιαία βάση με τους marketing experts της Meta. Τέλος τα επιτυχημένα αποτελέσματα που φέρνουμε στους πελάτες μας και η στρατηγική που ακολουθούμε για τον καθένα ξεχωριστά εξηγούν τις μακροχρόνιες συνεργασίες που έχουμε με αυτούς και τις εξερατικές συστάσεις τους για εμάς.
Είναι ακριβή η διαφήμιση σε Facebook & instagram
Τα πάντα εξαρτώνται από το κοινό στόχος που θα επιλεγεί και από τον στόχο που θα τεθεί. Μια διαφήμιση που στοχεύει μια μικρή πόλη όπως η Κατερίνη ή η Καβάλα δεν μπορεί να έχει το ίδιο κόστος όπως διαφημίσεις σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα ή το Παρίσι και αντίστοιχα ποιο ακριβές θα ήταν διαφημίσεις που θα στόχευαν μια χώρα ανάλογα με τον πληθυσμό της. Για να μιλήσουμε όμως και με νούμερα πιστεύουμε ότι σε μια μικρή πόλη όπως η Δράμα, η Καβάλα ή η Κατερίνη το ελάχιστο διαφημιστικό κόστος ανά μήνα στη Meta πρέπει να είναι 700 ευρώ. Επαναλαμβάνουμε ότι τα πάντα εξαρτώνται από τον στόχο που έχει τεθεί και από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεται η επιχείρηση.
Αποτελέσματα διαφημίσεων σε Instagram και Facebook διαφημίσεις από την Webmate
Ακολουθούν αποτελέσματα από λογαριασμούς meta ads της Webmate σε Καβάλα, Κατερίνη, Δράμα και Ξάνθη., για ευνόητους λόγους αποκρύπτονται τα στοιχεία και τα ονόματα των λογαριασμών. Προσοχή τα νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια αφού σε έναν κλάδο το χ4 ROAS μπορεί να είναι κερδοφόρο και σε άλλο ζημιογόνο. Στα παρακάτω στατιστικά δείχνουμε ένα μεγάλο αριθμό μηνών καθώς θα μπορούσαμε να δείξουμε ROAS χ20 k x30 αλλά δεν θα ήταν πραγματικά αφού θα αφορούσαν κάποια ¨πυροτεχνήματα” στην απόδοση του διαφημιστικού λογαριασμού.