ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ FACEBOOK / INSTAGRAM (META) ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ
Οι πλατφόρμες του Facebook και του Instagram διαδραματίζουν ηγετικό ρόλο στον ψηφιακό κόσμο, παρέχοντας στους χρήστες τη δυνατότητα να αφιερώνουν πολύτιμο χρόνο σε αυτά. Αυτή η εξέλιξη ανοίγει τον δρόμο για την ανακάλυψη του ιδανικού στόχου κοινού για την επιχείρησή σας. Με την ορθή προσέγγιση, την επιλογή στρατηγικής που ταιριάζει και τον προσεκτικό σχεδιασμό, είναι βέβαιο πως κάθε επιχείρηση που επιλέγει να διαφημιστεί σε αυτά τα κοινωνικά δίκτυα θα καταφέρει να διακριθεί και να κερδίσει την προσοχή του κοινού της.
Ποια τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης σε Facebook & Instagram
Το Facebook και το Instagram αποτελούν δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, με τους χρήστες να δαπανούν πολλές ώρες καθημερινά σε αυτά. Αυτή η κατάσταση καθιστά πιθανό να βρούμε τον ιδανικό πελάτη-στόχο σε αυτές τις πλατφόρμες. Με σωστή στρατηγική, επιλογή κατάλληλου στόχου και προετοιμασία, είναι βέβαιο πως μπορούμε να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Το πλεονέκτημα που παρέχει η πλατφόρμα της Meta είναι η δυνατότητα επιλογής κοινού βάσει ηλικίας, γεωγραφικής θέσης και άλλων ενδιαφερόντων του χρήστη, επιτρέποντας μας να τον στοχεύσουμε αποτελεσματικά. Παρά τους περιορισμούς που επήλθαν λόγω των κανόνων περί προσωπικών δεδομένων, η διαφήμιση σε σε αυτά τα μέσα παραμένει αποτελεσματική.
Πρόσφατα, η πλατφόρμα ενσωμάτωσε την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία επιτρέπει να προβάλουμε διαφημίσεις στους χρήστες σε μορφή που ταιριάζει στα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ανταποκριθούν και να ακολουθήσουν την καθορισμένη δράση, παρέχοντας ανατροφοδότηση στην πλατφόρμα. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιλέξει μόνη της το κατάλληλο κοινό αν διαθέτουμε επαρκές διαφημιστικό προϋπολογισμό. Αυτές οι δυνατότητες ανήκουν στην κατηγορία των Advantage+ διαφημίσεων της Meta και αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη στο έπακρο.
Στο πλαίσιο των κοινωνικών μέσων, έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε επιθυμίες με οπτικοακουστικό υλικό, μετατρέποντας τους χρήστες σε πιθανούς πελάτες στο μέλλον. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω μιας σειράς διαφημίσεων (Funnel), είτε μόνο σε αυτή την πλατφόρμα, είτε σε συνδυασμό με άλλες όπως τα Google Ads. Με το Funnel και τα διαφορετικά μηνύματα σε διάφορα σημεία, καθοδηγούμε τον χρήστη προς την επιθυμητή δράση, επιτυγχάνοντας τους στόχους μας, όπως αγορές από e-shop ή συμπλήρωση φορμών.
Πέρα από την ψηφιακή ψυχαγωγία, τα κοινωνικά μέσα αποτελούν χώρο ενημέρωσης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, άρα οι διαφημίσεις δεν ξενίζουν τους χρήστες.
Τέλος, η σημαντικότητα του awareness πρέπει να μην παραμελείται. Η πλατφόρμα αυτή μπορεί να συμβάλλει στην κατάκτηση ευρύτερης γνωστότητας του brand, με το awareness να είναι δύσκολο να μετρηθεί αλλά να συμβάλλει στη μείωση του κόστους για την επίτευξη των στόχων.
Χορηγούμενη διαφήμιση Facebook / Instagram ή κάτι άλλο;
Η διαφήμιση μέσω της χορηγούμενης διαφήμισης στο Facebook και το Instagram είναι πράγματι ένας απλός και γρήγορος τρόπος για να ξεκινήσετε τις διαφημίσεις σας σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η διαδικασία αποτελεί μόνο την αρχή. Η εταιρεία Meta (πρώην Facebook) προσφέρει ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον μέσω του Business Suite, το οποίο σας παρέχει μεγαλύτερο έλεγχο και δυνατότητες προσαρμογής των διαφημίσεών σας.
Μέσω του Business Suite, μπορείτε να προσαρμόσετε τη μορφή των διαφημίσεών σας και να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους που θέλετε να επιτύχετε. Επιπλέον, ένα σημαντικό πλεονέκτημα του Business Suite είναι η δυνατότητα διεξαγωγής δοκιμών και AB testing. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να δοκιμάσετε διάφορες παραλλαγές των διαφημίσεών σας και να αξιολογήσετε ποιες λειτουργούν καλύτερα σύμφωνα με τους στόχους σας. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει την αποδοτική προσαρμογή και βελτίωση των διαφημίσεών σας, επιτρέποντάς σας να βελτιώσετε τη στρατηγική σας και να επιτύχετε τους στόχους σας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Γιατί να επιλέξετε τη Webmate για διαφήμιση στο Facebook & instagram
Εκτός από την εκτεταμένη πείρα μας στον τομέα των διαφημίσεων στην πλατφόρμα της Meta, διαθέτουμε επίσης σημαντική εμπειρία σε ποικίλους τύπους και κλάδους διαφημιζομένων. Έχουμε πραγματοποιήσει επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες για εκατοντάδες διαφορετικές επιχειρήσεις, γεγονός που μας έχει δώσει εμβάθυνση στον κάθε κλάδο και κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων τους. Η καθημερινή μας διαβάθμιση σε ό,τι αφορά τις τελευταίες εξελίξεις στην πλατφόρμα, καθώς και η εκπαίδευσή μας στις νέες τεχνολογίες, μας δίνει το προβάδισμα για αποτελεσματικές και καινοτόμες διαφημιστικές προσεγγίσεις.
Το συνολικό διαφημιστικό μας προϋπολογισμό για τους πελάτες μας ξεπερνά το 1.000.000 ευρώ ετησίως, αντικατοπτρίζοντας την εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει. Επιπλέον, διατηρούμε τακτικές εβδομαδιαίες συνομιλίες με τους ειδικούς σε μάρκετινγκ της Meta, με στόχο την ανταλλαγή γνώσεων και την αξιοποίηση των βέλτιστων πρακτικών.
Οι επιτυχημένες αποτελεσματικές καμπάνιες που επιφέρουμε στους πελάτες μας αποτελούν απόδειξη της στρατηγικής μας και της δέσμευσης μας να επιτυγχάνουμε τους στόχους τους. Η εξατομικευμένη προσέγγιση που ακολουθούμε για κάθε πελάτη ξεχωριστά εξηγεί τις μακροχρόνιες επιτυχημένες συνεργασίες που διατηρούμε μαζί τους, καθώς και τις εξαιρετικές συστάσεις που έχουμε λάβει από αυτούς.
Είναι ακριβή η διαφήμιση σε Facebook & Instagram
Το κόστος της διαφήμισης στο Facebook και το Instagram εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, με τον κύριο παράγοντα να είναι ο στόχος που έχετε θέσει και το κοινό που επιθυμείτε να φτάσετε. Οι διαφημιστικοί πόροι που απαιτούνται για να φτιάξετε μια καμπάνια διαφέρουν ανάλογα με τον πληθυσμό της περιοχής που στοχεύετε και τον τύπο του κλάδου σας.
Για παράδειγμα, σε μικρές πόλεις όπως η Δράμα, η Καβάλα ή η Κατερίνη, το ελάχιστο διαφημιστικό κόστος ανά μήνα στην πλατφόρμα της Meta μπορεί να εκτιμηθεί στα 700 ευρώ. Ωστόσο, πρέπει να τονίσουμε ότι αυτό είναι ένα προσεγγιστικό νούμερο και ότι η τελική τιμή θα καθοριστεί με βάση τους συγκεκριμένους στόχους, τον ανταγωνισμό στην περιοχή και την κλίμακα της διαφημιστικής καμπάνιας.
Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και έχει διαφορετικές ανάγκες, γι’ αυτό είναι σημαντικό να εξετάσετε προσεκτικά τον προϋπολογισμό σας και να συνεργαστείτε με εμπειρογνώμονες στον τομέα της διαφήμισης για να καταλήξετε σε μια καλά σχεδιασμένη και αποδοτική καμπάνια.
Αποτελέσματα διαφημίσεων σε Instagram και Facebook διαφημίσεις από τη Webmate
Ακολουθούν αποτελέσματα από λογαριασμούς Meta Ads της Webmate, για ευνόητους λόγους αποκρύπτονται τα στοιχεία και τα ονόματα των λογαριασμών. Προσοχή τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια αφού σε έναν κλάδο το χ4 ROAS μπορεί να είναι κερδοφόρο και σε άλλο ζημιογόνο. Στα παρακάτω στατιστικά δείχνουμε ένα μεγάλο αριθμό μηνών καθώς θα μπορούσαμε να δείξουμε ROAS χ20 & x30 αλλά δε θα ήταν πραγματικά αφού θα αφορούσαν κάποια “πυροτεχνήματα” στην απόδοση του διαφημιστικού λογαριασμού.
Ξάνθη
Η Ξάνθη είναι μια πόλη στη Θράκη και αποτελεί το κέντρο του δήμου Ξάνθης και της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, εντός της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Βάσει της απογραφής του 2021, η πόλη έχει έναν πληθυσμό που πλησιάζει τους 50.000 κατοίκους. Βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Κόσυνθου, περιτριγυρισμένη από όρη με κυριότερο τον όρος Ροδόπη. Απέχει περίπου 215 χιλιόμετρα από τη Θεσσαλονίκη, κάτι που έχει συνεισφέρει στην οικονομική και κοινωνική της πρόοδο κατά τα πρόσφατα χρόνια.