Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί έναν θεμελιώδη παράγοντα για την επιτυχία κάθε eshop και είναι απαραίτητο για την αποδοτικότητα της διαδικτυακής σας παρουσίας. Ο κύριος λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό το SEO για το eshop σας είναι ότι βοηθάει τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται σε ψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης, όπως το Google.
Γιατί είναι σημαντικό το SEO για το eshop σας;
Η προβολή σας σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης σημαίνει ότι περισσότερες πιθανοί πελάτες είναι πιθανό να βρουν και να επισκεφτούν το eshop σας. Αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κίνηση στο κατάστημα για το ηλεκτρονικό σας εμπόριο, μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα του brand και φυσικά, στην αυξημένη πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών σας. Το καλύτερο από όλα τα παραπάνω ειναι ότι όλη αυτή η επισκεψιμότητα είναι δωρεάν!
Τι είναι το SEO και γιατί είναι απαραίτητο για την προώθηση του eshop σας;
Η προώθηση ιστοσελίδων είναι μια διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας με σκοπό την ενίσχυση της ορατότητάς της στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως το Google. Η αυξημένη ορατότητα μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη κυκλοφορία και, επομένως, σε αυξημένες πωλήσεις στο ecommerce. Ο στόχος του SEO είναι να καταστήσει την ιστοσελίδα σας πιο “ελκυστική” για τις μηχανές αναζήτησης, χρησιμοποιώντας certain στρατηγικές και τεχνικές. Το SEO είναι απαραίτητο για την προώθηση του eshop σας γιατί, χωρίς αυτό, το eshop σας κινδυνεύει να μην είναι ορατό στο ευρύ κοινό που αναζητεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας online.
Η σημασία της επισκεψιμότητας για την επιχείρησή σας
Η επισκεψιμότητα στον ιστότοπο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας και μπορεί να επηρεάσει αποφασιστικά τις πωλήσεις σας. Ένα υψηλό επίπεδο επισκεψιμότητας σημαίνει ότι περισσότεροι πελάτες βρίσκουν και εξετάζουν τα προϊόντα σας online, αυξάνοντας την πιθανότητα αύξησης των πωλήσεων. Ωστόσο, πέρα από την απλή αύξηση της επισκεψιμότητας, απαραίτητο είναι παράλληλα να δοθεί έμφαση στην αύξηση της ποιότητας της επισκεψιμότητας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, δηλαδή στην προσέλκυση πελατών που είναι πραγματικά ενδιαφερόμενοι για τα προϊόντα σας και έτοιμοι να προβούν σε αγορές.
Πώς το SEO μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων;
Το SEO (Search Engine Optimization) αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση των πωλήσεων σε μια επιχείρηση. Μέσω της διερεύνησης και της χρήσης καταλλήλων λέξεων-κλειδιά στα website, το SEO βοηθά στη βελτίωση της ορατότητας ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google. Στην πραγματικότητα, το κυρίαρχο πλεονέκτημα της χρήσης του SEO είναι η ικανότητα να προσελκύει ενδιαφερόμενα μέρη στην ιστοσελίδα σας αυτομάτως, χωρίς την ανάγκη για βαριά δαπάνη σε διαφημίσεις. Επιπλέον, οι χρήστες που έρχονται στην ιστοσελίδα σας μέσω της αναζήτησης στη Google, συχνά είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες για έναν πωλητή.
Η αύξηση του SEO δεν αποτελεί απλώς μια τακτική για τη βελτίωση της ορατότητας της ιστοσελίδας σε αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι στρατηγική μακροπρόθεσμη η οποία πρέπει να περιέχει ένα σχέδιο για τη συνεχή προσαρμογή και βελτίωση του περιεχομένου και της δομής της ιστοσελίδας, αλλά και την ανάπτυξη και εφαρμογή τακτικών εξωτερικής σύνδεσης (link building). Δεν υπάρχει τίποτα αυτόματο ή γρήγορο όταν πρόκειται για SEO. Είναι διαδικασία που απαιτεί χρόνο, προσοχή στις λεπτομέρειες και μια συνεχή προσπάθεια ανανέωσης και αναθεώρησης. Επίσης, η αύξηση του SEO απαιτεί ανταπόκριση στις συνεχείς αλλαγές των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης και τις συνεχώς εξελισσόμενες τάσεις και πρακτικές στο διαδίκτυο.
SEO Στρατηγικές για την Βελτιστοποίηση του Οnline Καταστήματος σας
Οι στρατηγικές SEO είναι κρίσιμες για τη βελτιστοποίηση του online καταστήματός σας, ενισχύοντας έτσι την ορατότητά σας στην αγορά. Από την επιλογή κατάλληλων λέξεων-κλειδιών, την βελτίωσης του περιεχομένου και της δομής σας, μέχρι την δημιουργία επιτυχημένων άρθρων, η υλοποίηση πλήρους SEO στρατηγικής μπορεί να συμβάλλει στο προφίλ σας και στην επιτυχία σας.
Βελτιστοποίηση της σελίδας σας: Προτεραιότητες και τεχνικές
Η βελτιστοποίηση της σελίδας σας είναι ένας θεμελιώδης παράγοντας για την επιτυχία της ιστοσελίδας σας αναφορικά με τις τεχνικές SEO. Είναι απαραίτητο να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας, καθώς οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν τις γρήγορες ιστοσελίδες και οι χρήστες τείνουν να εγκαταλείπουν τις σελίδες που φορτώνονται αργά. Η δομή της σελίδας σας είναι εξίσου σημαντική, διότι μπορεί να βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας καλύτερα. Οι κεφαλίδες χρησιμεύουν για να ορίσουν τη δομή των άρθρων σας και του γενικότερου περιεχομένου σας, και πρέπει να είναι ενδεικτικές του περιεχομένου που ακολουθεί.
Τι είναι το On-page SEO και πώς μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών σας;
Το on-page SEO αφορά όλες αυτές τις δράσεις και τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν επάνω στη σελίδα της ιστοσελίδας σας, στοχεύοντας στη βελτίωση της θέσης της στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Κεντρικός παράγοντας για την επιτυχή εφαρμογή της on-page SEO είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Αυτό πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας, ανανεωμένο και σχετικό με το θέμα του επιχειρηματικού σας τομέα. Δεν είναι υπερβολή να λέμε ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για on-page SEO. Αυτό επειδή το πλούσιο και σχετικό περιεχόμενο μπορεί να πείσει τους επισκέπτες σας να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και κάνοντάς πιο γοητευτική την προσφορά σας.
Βγείτε στη πρώτη σελίδα της Google γράφωντας άρθρα
Η κατάκτηση της πρώτης σελίδας στη Google είναι το ύπατο όραμα για τους περισσότερους υπευθύνους ψηφιακού μάρκετινγκ και ιδιοκτήτες ιστοσελίδων. Αυτός ο στόχος μπορεί να επιτευχθεί γράφοντας καλοσχεδιασμένα και ποιοτικά άρθρα seo optimized.
Στην πραγματικότητα, το SEO δεν είναι απλά μια τακτική, αλλά μια στρατηγική επιχειρηματική πρωτοβουλία που απαιτεί σημαντική εμπειρία και εξαρτάται από την αποτελεσματική χρήση των κατάλληλων λέξεων-κλειδί, τη χρήση υψηλής ποιότητας περιεχομένου, την εξισορρόπηση των υπερ-και υπο-βελτιστοποιημένων στοιχείων, την αξιοποίηση της δύναμης που προσφέρουν το internal & external linking.
Προσαρμογή των URL Προϊόντων σας για καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης
Η προσαρμογή των URL των προϊόντων σας είναι μια τακτική που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησής σας στην μηχανή αναζήτησης Google. Ενώ δεν είναι απαραίτητο, είναι καλό να ληφθεί υπόψη, καθώς έχει τη δυνατότητα να αυξήσει ορατά την επιτυχία της διαδικασίας SEO. Η δημιουργία σαφών και κατανοητών URL βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν ποιο είναι το περιεχόμενο της σελίδας. Αυτό είναι ευεργετικό για την βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, μιας και η μηχανή αναζήτησης μπορεί πλέον να αποδώσει τη σελίδα στις σωστές ερωτήσεις αναζήτησης. Παρ’ όλα αυτά, πρέπει να τονιστεί ότι ενώ η προσαρμογή των URL μπορεί να αυξήσει την απόδοση της διαδικασίας SEO, δεν είναι ο μόνος παράγοντας που θα καθορίσει την επιτυχία της. Είναι ένα μέρος ενός πολύ πιο ευρύ φάσματος στρατηγικών και τεχνικών που πρέπει να χρησιμοποιηθούν συνολικά για να βελτιώσουν την παρουσία μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.
SEO για την Βελτιστοποίηση των Φωτογραφιών Προϊόντων
Η αξιοποίηση του SEO (Search Engine Optimization) για τη βελτιστοποίηση των φωτογραφιών προϊόντων είναι απαραίτητη για την καλύτερη ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης και την επίτευξη ισχυρότερης παρουσίας στο διαδίκτυο. Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες είναι η χρήση εναλλακτικού κειμένου (alt text) για κάθε φωτογραφία. Το εναλλακτικό κείμενο θα πρέπει να περιγράφει με ακρίβεια την εικόνα και να περιέχει λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με το προϊόν, ώστε να επιτευχθεί καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Έπειτα, το όνομα του αρχείου είναι ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας. Αντί για τυχαία συμβολοσειρά ή αριθμούς, το όνομα του αρχείου πρέπει να είναι σαφές, λεπτομερές και με όσο το δυνατόν λιγότερους χαρακτήρες. Τέλος οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερου μεγέθους αλλά και κατάλληλης μορφής , κατα προτίμηση webp.
Σύνδεσμοι από άλλες ιστοσελίδες προς τη δική σας (Link Building)
Το Link Building αποτελεί μία από τις πλέον βασικές στρατηγικές για να επιτύχει κάποια ιστοσελίδα υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ιδιαίτερα του Google. Αυτή η διαδικασία αφορά τη δημιουργία συνδέσμων που οδηγούν από άλλες ιστοσελίδες προς τη δική σας. Οι σύνδεσμοι (ή αλλιώς links) προς την ιστοσελίδα σας λειτουργούν κατά κάποιο τρόπο ως “συστάσεις” στη μηχανή αναζήτησης, επηρεάζοντας θετικά τη θέση της στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η δημιουργία αυτού του δικτύου συνδέσμων καταδεικνύει προς το Google ότι η ιστοσελίδα σας διαθέτει υψηλής ποιότητας και αξιόπιστο περιεχόμενο, το οποίο θεωρείται αξιόλογο από άλλες ιστοσελίδες. Όσο πιο σχετική είναι η ιστοσελίδα ή το eshop απο το οποίο λαμβάνεται συνδέσμους τόσο, πιο σημαντικό ειναι αυτό το Link για τον ιστότοπο σας.
Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες E-Commerce SEO
Η καθοριστική διαμόρφωση του κόστους για τις υπηρεσίες E-Commerce SEO εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και συνθήκες. Πρωτίστως, αυτό εξαρτάται ιδιαίτερα από το μέγεθος του eshop. Οι κλίμακες κόστους μπορούν να ποικίλουν αδρά ανάλογα με την πολυπλοκότητα του eshop, την κλίμακα του περιεχομένου και των προϊόντων που πρέπει να διαχειριστούν στο πλαίσιο της στρατηγικής SEO. Ένα σημαντικό μέρος στη διαμόρφωση του τελικού κόστους παίζει επίσης ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη αγορά και κλάδο. Αν το εμπορικό σήμα περιβάλλεται από βαθιά ανταγωνιστικές συνθήκες, τότε απαιτούνται περισσότερες υπηρεσίες SEO για την επίτευξη απτών αποτελεσμάτων.
Είναι σημαντικό η υπηρεσία της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης να είναι συνεχής και να είναι μέρος της ευρήτερης στρατηγικής digital marketing. Στη Webmate προτείνουμε το ecommerce SEO να ειναι στην αρχή του “ταξιδιού” του υποψήφιου πελάτη του eshop σας και έπειτα να τον επαναστοχεύεται με remarketing campaings.
Αφήστε ένα σχόλιο