Αύξηση πωλήσεων με το Remarketing τι είναι και πως λειτουργεί

remarketing retargeting

Φανταστείτε να επισκέπτεστε ένα e-shop ή μια εμπορική ιστοσελίδα μόνο μία φορά και μετά να τη βλέπετε παντού γύρω σας, σε κάθε ειδησεογραφικό ή ενημερωτικό site που επισκέπτεστε. Αυτό το φαινόμενο είναι το remarketing ή αλλιώς retargeting σε δράση!

Με τη στρατηγική του remarketing, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις “υπενθυμίσεις” που στοχεύουν απευθείας τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Ανεξάρτητα από το αν έχουν ολοκληρώσει μια αγορά ή όχι, μόλις αποχωρήσουν από τον ιστότοπό σας, οι διαφημίσεις σας αρχίζουν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία του διαδικτύου που επισκέπτονται καθημερινά. Αυτή η έξυπνη τεχνική διασφαλίζει ότι το brand σας παραμένει στη σκέψη τους και αυξάνει τις πιθανότητες να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

Τι είναι το Remarketing;

Remarketing ονομάζεται η μέθοδος κατά την οποία προβάλουμε διαφημίσεις στον χρήστη για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που έχει ήδη επισκεφθεί. Για παράδειγμα εάν επισκέφθηκε ο χρήστης μας το e-shop μας και είδε ένα πληκτρολόγιο , θα του εμφανίζουμε μπροστά του διαφημίσεις με το πληκτρολόγιο για κάποιο χρονικό διάστημα που θα ορίσουμε εμείς ή μέχρι να το αγοράσει!

Γιατί να κάνουμε Remarketing;

Με τι μέθοδο του remarketing θα αυξήσουμε τις πωλήσεις μας κατά κόρων. Μόνο ένα 5% θα αγοράσει αμέσως μόλις αλληλεπιδράσει με μια διαφήμιση προβολής, το υπόλοιπο 95% εάν αγοράσει θα αγοράσει σε κάποια μελλοντική στιγμή. Με τη μέθοδο της επαναστόχευσης τους θυμίζουμε το προϊόν μας και τους δίνουμε τη δυνατότητα να αγοράσουν από το κατάστημα μας σε μια μελλοντική στιγμή.

Παραδείγματα τέτοιου τύπου καμπανιών

Για να δώσουμε ένα offline παράδειγμα σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο.

Όταν κάποιος είναι 14 χρονών βλέπει συνεχώς μηχανάκια και σκέφτεται ποιο θα αγοράσει αλλά προφανώς δεν μπορεί να αγοράσει καθώς πρώτα από όλα δεν του επιτρέπεται.

Μόλις βγάλει δίπλωμα όμως θα μπορέσει. Αυτό που μπορεί όμως να γίνει είναι συνεχώς να βλέπει μπροστά του μέχρι τα 18 έτη του το μηχανάκι που του αρέσει έτσι ώστε όταν είναι έτοιμος να πραγματοποιηθεί η πώληση.

Είναι ένα παράδειγμα απλό το παραπάνω με πολλά χρόνια αλλά προσπαθούμε να δώσουμε να καταλάβετε το τι μπορείτε να καταφέρετε.

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι η στιγμή όταν κάποιος ψάχνει να βρει αυτοκίνητο για να αγοράσει.

Σίγουρα θα μπει και θα δει πολλά αυτοκίνητα και από πολλούς διαφορετικούς dealer για να συγκρίνει και να δει πιο του αρέσει. Εάν εσείς που πουλάτε αυτοκίνητα του δείχνετε το αυτοκίνητο που ενδιαφέρθηκε συνέχεια με ένα όμορφο δημιουργικό , αυξάνετε κατά πολύ την περίπτωση να αγοράσει το αυτοκίνητο από εσάς!

Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για την online επαναστόχευση. Οι χρήστες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία, αλλά για κάποιον λόγο δεν έχουν πραγματοποιήσει την αγορά, πρέπει να το βλέπουν συνεχώς μπροστά τους μέχρι να είναι έτοιμοι να πραγματοποιηθεί η πώληση. Αυτό είναι το στοιχείο που προσθέτει το remarketing στη στρατηγική σας και το 30% του προϋπολογισμού σας για διαφημίσεις θα πρέπει να διατίθεται σε αυτό. Ας δούμε και ένα βίντεο σχετικά με αυτό

Πως γίνεται ;

remarketing σε facebook, instagram google

Για να γίνει το μια καμπάνια επαναστόχευσης θα πρέπει να εγκαταστήσουμε κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπο μας. Ο πιο γνωστός κώδικας είναι το facebook pixel ή το google ads remarketing code.

Εγκαθιστώντας αυτόν τον κώδικα θα μπορούμε να ξέρουμε εάν κάποιος χρήστης πάτησε κάποια διαφήμιση που προέρχεται μέσα από τις δημοφιλείς πλατφόρμες και τι έκανε μέσα στο e-shop ή το site μας.

Φυσικά μπορούμε να κάνουμε και διαφήμιση και σε άτομα που έχουν δει κάποιο προωθητική μας ενέργεια και χωρίς να διαθέτουμε κάποιο e-shop ή ιστοσελίδα. Για παράδειγμα να δείξουμε τη διαφήμιση μας σε χρήστες που αλληλεπέδρασαν με τη δημοσίευση μας στο facebook.

Ποιες είναι οι κύριες κατηγορίες;

  • Simple
  • Dynamic
  • Video
  • Email list Rermarketing

Για να γίνουμε λίγο πιο αναλυτικοί στα παραπάνω:

Simple remarketing

Η τεχνική που περιγράφετε ονομάζεται remarketing ή retargeting και είναι μια συνηθισμένη και αποτελεσματική στρατηγική στον τομέα του digital marketing. Η επαναστόχευση επιτρέπει σε μια επιχείρηση να “ακολουθήσει” χρήστες που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα της ή αλληλεπίδρασαν με την επιχείρηση μέσω social media ή Google Ads.

Ο χρήστης που αλληλεπίδρασε με το site ή τη διαφήμιση της επιχείρησης σας θα βλέπει εκ νέου τη διαφήμιση σε άλλα sites που επισκέπτεται, σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google, ή ακόμη και στα social media.

Μια τέτοιου τύπου διαφήμισης μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό, καθώς απευθύνεται σε άτομα που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας ή τα προϊόντα σας, και έτσι είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Dynamic Remarketing

Το Dynamic Remarketing, ή Δυναμικό, είναι μια πολύ αποτελεσματική τεχνική του digital marketing. Σε αντίθεση με τις στατικές διαφημίσεις επαναστόχευσης, που εμφανίζουν το ίδιο περιεχόμενο σε όλους τους χρήστες, οι διαφημίσεις τύπου Dynamic είναι προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη.

Συγκεκριμένα, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται σε έναν χρήστη περιλαμβάνουν προϊόντα ή υπηρεσίες που έχει δει ή με τα οποία έχει αλληλεπιδράσει στον ιστότοπό σας. Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμιση είναι πιο σχετική και προσωπική για τον χρήστη, γεγονός που μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες για επιστροφή στον ιστότοπό σας και για αγορά.

Προφανώς, αυτού του είδους η διαφήμιση απαιτεί μια σειρά από εξελιγμένες τεχνολογίες, όπως η ικανότητα να καταγράφει τις δραστηριότητες των χρηστών στον ιστότοπό σας και ένα σύστημα που μπορεί να δημιουργεί διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο βάσει αυτών των πληροφοριών. Ωστόσο, τα αποτελέσματα του μπορεί να είναι πολύ εντυπωσιακά

Video Remarketing

Αυτή είναι μια συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης, που στοχεύει χρήστες που έχουν προηγουμένως αλληλεπιδράσει με τα βίντεο ή το κανάλι σας στο YouTube.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πράξεις όπως το να παρακολούθησαν ένα από τα βίντεο σας, να εγγράφηκαν στο κανάλι σας, ή να πραγματοποίησαν μια ενέργεια (όπως ένα κλικ ή μια προβολή) σε μια διαφήμιση βίντεο σας.

Όπως και με τις άλλες μορφές του, οι χρήστες που έχουν πραγματοποιήσει αυτές τις ενέργειες θα δέχονται διαφημίσεις στοχευμένες προς αυτούς όταν βλέπουν άλλα βίντεο στο YouTube ή σε άλλους ιστότοπους που επιτρέπουν τις διαφημίσεις του Google.

Το Video Remarketing μπορεί να αποτελέσει πολύ ισχυρή στρατηγική, καθώς τα βίντεο είναι μια ιδιαίτερα δυναμική μορφή περιεχομένου, που μπορεί να αφήσει μεγαλύτερη εντύπωση στους χρήστες σε σύγκριση με άλλα μέσα. Επιπλέον, χάρη στην πληθώρα δεδομένων που συγκεντρώνει το YouTube, μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας με μεγάλη ακρίβεια, βελτιώνοντας έτσι την αποτελεσματικοτητά τους.

Email list Επαναστόχευση

Αυτή ή η επαναστοχευμένη διαφήμιση μέσω λίστας email, είναι μια τεχνική στην οποία χρησιμοποιείτε μια λίστα email για να προβάλετε διαφημίσεις σε άτομα που ανήκουν σε αυτή τη λίστα.

Στην πράξη, τα email που έχετε στη λίστα σας αντιστοιχίζονται με τους χρήστες σε διάφορες πλατφόρμες, όπως το Google Ads, το Facebook ή το LinkedIn, και οι διαφημίσεις σας προβάλλονται μόνο σε αυτούς τους χρήστες. Αυτό σας επιτρέπει να επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά με άτομα που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας ή τα προϊόντα σας.

Η επαναστοχευμένη διαφήμιση μέσω λίστας email μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική για την αύξηση των πωλήσεων και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, αλλά χρειάζεται να τηρούνται οι νόμοι και οι κανονισμοί σχετικά με την προστασία των δεδομένων και την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Tips για την καλύτερη λειτουργία της Καμπάνιας επαναστόχευσης σας

  • Δημιουργήστε έξυπνες λίστες για να προβάλετε τις διαφημίσεις σας. Για παράδειγμα δεν πρέπει να συνεχίζουμε να δείχνουμε τη διαφήμιση μας εάν ο πελάτης αγόρασε το προϊόν. Ακόμη ίσως να θέλουμε να δώσουμε μεγαλύτερο βάρος σε πελάτης που προέβησαν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια π.χ. Add To Cart
  • Δείξτε συγκεκριμένα μηνύματα στους χρήστες ανάλογα με το πως αλληλεπέδρασαν .Δημιουργήστε ελκυστικές διαφημίσεις εικόνας ή κειμένου, καταχωρήστε ειδικές προσφορές και θα προσεγγίσετε με διαφορετικό τρόπο και τους χρήστες που εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών τους και τους χρήστες που επισκέφθηκαν μόνο την homepage σας
  • Πρέπει να στέλνετε το κοινό σας στην κατάλληλη σελίδα μέσω της διαφήμισης. Δεν πρέπει να κάνετε διαφήμιση και να στέλνετε τους πάντες στην ίδια σελίδα. Το καλύτερο θα ήταν να στέλνετε τον κάθε πελάτη στη σελίδα που πραγματικά τον αφορά.
  • Τέλος πρέπει να αναλύσετε τα αποτελέσματα του remarketing και να δείτε εάν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα και εάν όχι γιατί συμβαίνει αυτό.

Γιατί είναι τοretargeting είναι η καλύτερη μέθοδος

Το remarketing είναι ένα νέο κανάλι επικοινωνίας . Όπως κάθε κανάλι επικοινωνίας δεν είναι σίγουρο ότι σε όλους όσους δήξεις το μήνυμα σου θα αλληλεπιδράσουν αλλά έχεις πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα καθώς έχουν ήδη ασχοληθεί ήδη με την επιχείρηση σου.

To retargeting είναι μια μεγαλύτερη περιοχή του remarketing και με το παρακάτω infographic προσπαθούμε να σας δώσουμε πληροφορίες γι’ αυτό

retargeting

Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να δείχνετε διαφημίσεις για να οδηγήσετε ενδιαφερόμενους στον ιστότοπο σας και έπειτα με τεχνικές remarketing και retargeting να αγοράσουν αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται.

Σε αντίθεση με τα απλά κανάλια διαφήμισης που απλά στοχεύουν κοινό, με αυτό μπορείτε να στοχεύσετε ήδη αυτούς που γνωρίζεται ότι έχουν ενδιαφερθεί για το προϊόν σας , άρα να κάνετε την καλύτερη δυνατή στόχευση!

Offline στρατηγικές επαναστόχευσης

Το Offline Remarketing αναφέρεται στην τακτική που εφαρμόζεται σε εκτός σύνδεσης σενάρια, με στόχο την επαναεπαφή με πελάτες που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρηση σας σε κάποιο σημείο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω διαφορετικών καναλιών, όπως απευθείας ταχυδρομείο, τηλεφωνικές κλήσεις, πινακίδες διαφημίσεων και πολλά άλλα.

Ένα παράδειγμα είναι η χρήση πινακίδων σε μια διαδρομή. Εάν κάποιος βλέπει διαφορετικές διαφημίσεις για το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία καθώς κινείται κατά μήκος ενός δρόμου, τότε αυτό μπορεί να αυξήσει την πιθανότητα αγοράς αυτού του προϊόντος ή υπηρεσίας.

Έτσι, το Offline Remarketing μπορεί να αποτελέσει σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής marketing της επιχείρησής σας, συμπληρώνοντας τις δραστηριότητες Online Remarketing και προσφέροντας μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση για την επίτευξη των στόχων σας.

Στρατηγικές Remarketing

Η δημιουργία και η εκτέλεση μιας εκστρατείας remarketing μπορεί να είναι εύκολη διαδικασία, αλλά η αποτελεσματικότητά της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το πόσο καλά έχει καταστρωθεί το στρατηγικό σχέδιο που τη στηρίζει.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα όσων ασχολούνται με το remarketing και γιατί μπορεί να αποτύχει;

Για να επιτευχθούν οι επιθυμητοί στόχοι, το remarketing πρέπει να στηρίζεται σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που να περιλαμβάνει καθορισμένα επίπεδα υπενθύμισης και να χρησιμοποιεί το κατάλληλο υλικό.

Εντούτοις, δυστυχώς, υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που επιλέγουν αυτοματοποιημένες λύσεις, οι οποίες συχνά δεν είναι ούτε αισθητικά ελκυστικές ούτε αποδοτικές. Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής remarketing απαιτεί γνώση, χρόνο και χρήματα – πράγματα που πολλές επιχειρήσεις δεν είναι διατεθειμένες ή δεν μπορούν να επενδύσουν.

Στην WebMate, η προτεραιότητά μας είναι ο πελάτης. Προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών για να βοηθήσουμε κάθε επιχείρηση να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του διαδικτυακού marketing, και ειδικά της τεχνικής της επαναστόχευσης.

Οι ειδικοί μας συνεργάζονται στενά με τους πελάτες μας για να κατανοήσουν τις μοναδικές τους ανάγκες και στόχους. Αναπτύσσουμε στρατηγικές προσαρμοσμένες στις επιχειρήσεις τους, ώστε να δημιουργήσουμε αποτελεσματικές καμπάνιες που προσελκύουν και κρατούν πελάτες.

Είτε πρόκειται για retargeting στο Google Ads, στο Facebook, μέσω email, ή ακόμα και μέσω offline καναλιών, η WebMate είναι εδώ για να σας βοηθήσει να επιλέξετε την καλύτερη προσέγγιση για την επιχείρησή σας.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ