Στη σημερινή εποχή αποτελεσματικά social media χωρίς τη χρήση/δημιουργία video σε αυτά δεν γίνεται. Όταν τα social media είναι η “νέα τηλεόραση” τότε μπορούμε να καταλάβουμε ακόμα περισσότερρο το πόσο σημαντικό ειναι η δημιουργία video περιεχομένου για την επιχείρηση σας.
Social Media: Ένα βίντεο αξίζει χίλιες φωτογραφίες
Τa Social Media μας έχουν αλλάξει τη ζωή! Με τη δύναμη του διαδικτύου, μπορούμε να επικοινωνούμε με φίλους και οικογένεια σε ολόκληρο τον κόσμο, να ενημερωνόμαστε για τα τελευταία νέα και να διαφημίζουμε τις επιχειρήσεις μας. Αλλά ποιο είναι το μυστικό για να ξεχωρίσει η παρουσία μας στα social media; Το βίντεο!
Ένα βίντεο αξίζει περισσότερο από χίλιες φωτογραφίες. Με τη δύναμη της κίνησης και του ήχου, τα βίντεο μπορούν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των ακολούθων σας και να δημιουργήσουν μια εμβέλεια που ξεπερνά τα όρια της γραπτής λέξης. Είναι η ευκαιρία σας να εκφράσετε την προσωπικότητα σας, να δείξετε τις ικανότητες σας και να εμπνεύσετε τους άλλους. Μην φοβηθείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που θα ξεχωρίσει , που θα είναι αστείο ή ακόμα και προκλητικό!
Ποιες οι διαστάσεις των βίντεο στα social media
Όταν πρόκειται για τα social media και τα βίντεο, οι διαστάσεις παίζουν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του περιεχομένου σας. Είναι απαραίτητο να γνωρίζετε τις σωστές διαστάσεις για κάθε κοινωνική πλατφόρμα, ώστε το βίντεο σας να εμφανίζεται σωστά και να είναι ελκυστικό. Για παράδειγμα, στο Instagram οι ιδανικές διαστάσεις για ένα τετράγωνο βίντεο είναι 1080 x 1080 pixels, ενώ στο YouTube οι βέλτιστες διαστάσεις για ένα βίντεο είναι 1920 x 1080 pixels.
Αξίζει να διαθέσετε λίγο χρόνο για να μάθετε τις σωστές διαστάσεις για κάθε πλατφόρμα, καθώς αυτό θα κάνει τη διαφορά στο πώς αντιλαμβάνονται οι ακόλουθοί σας το περιεχόμενό σας. Μην ξεχνάτε ότι ο στόχος σας είναι να προσελκύσετε το κοινό σας και να το κρατήσετε ενεργά εμπλεκόμενο. Στις μέρες μας μια πολύ σημαντική διάσταση ειναι αυτή του “κάθετου βίντεο” που αφορά τα reels σε Instagram , Facebook αλλά και στο Tik Tok. Η βέλτιστη διάσταση του κάθετου βίντεο ειναι 1080 x 1920. Σύμφωνα με την εμπειρία μας στη WebMate εάν υπάρχει το budget μόνο για μια διάσταση αυτή των reels είναι η προτιμότερη.
Πόσο πρέπει να διαρκούν τα βίντεο στα social media
Όταν πρόκειται για τη διάρκεια των βίντεο στα social media, υπάρχει μια γενική αρχή για το πόσο πρέπει να είναι. Ανάλογα με την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, ο χρόνος διαφέρει αρκετά. Για παράδειγμα, στο TikTok, οι χρήστες απολαμβάνουν σύντομα και δυναμικά βίντεο 40 δευτερολέπτων, ενώ στο Facebook, το Instagram και το YouTube, ο κόσμος είναι πιο δεκτικός σε περισσότερο μακροσκελή περιεχόμενο. Η περίπτωση του TikTok αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να προσαρμόζετε τα βίντεο σας στις απαιτήσεις της κάθε πλατφόρμας.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να περιορίζεστε στη διάρκεια των βίντεο. Αντιθέτως, μπορείτε να αξιοποιήσετε την ευελιξία που προσφέρουν οι πλατφόρμες, παρέχοντας ποικιλία στο περιεχόμενό σας. Έτσι, μπορείτε να δημιουργήσετε μικρά, μεγάλα ή ακόμα καλύτερα και “σειρές” βίντεο εάν δεν μπορείτε να αναπτύξετε το θέμα που πραγματεύεστε σε μόνο ένα βίντεο. Ένας καλός κανόνας που προτείνουμε στη WebMate είναι τα βίντεο να μην ξεπερνούν γενικά το 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα όσον αφορά τα reels, shorts και το Tik Tok και εάν πρόκειται video στο youtube να μην ξεπερνάει τα 7-9 λεπτά.
Ακολουθεί μια πολύ ωραία εικόνα από το https://www.kapwing.com/ που εξηγεί τα περισσότερα!
Πως μπορεί να προωθηθεί μια εταιρεία μέσα από αποτελεσματικά Video στα Social Media.
Η προώθηση μιας εταιρείας μέσα από βίντεο στα social media είναι ένας ισχυρός τρόπος να φτάσετε το κοινό σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας. Αναλόγως με το κοινό που θέλετε να φτάσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές πλατφόρμες όπως το TikTok για νεανικό κοινό, το Facebook για μεγαλύτερη απήχηση, το Instagram για εικόνες και βίντεο δυναμικού κοινού ή το YouTube για μακροχρόνιο περιεχόμενο. Είναι σημαντικό να αναπτύξετε μια στρατηγική που να αντιστοιχεί με τους στόχους σας και να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα για το κάθε προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε. Μην ξεχνάτε ότι τα βίντεο πρέπει να είναι πρωτότυπα, ενδιαφέροντα και να ανταποκρίνονται στο κοινό σας. Επίσης, να έχετε πάντα υπόψη σας ότι η συνεχής αλληλεπίδραση με το κοινό σας ειναι αυτή που θα δημιουργήσει δέσιμο με αυτό. Η συνεχής δημιουργία περιεχομένου (συνέπεια) είναι κάτι που πολλοί παραμελούν και έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα για την προώθηση της επιχείρησης τους. Ας δούμε όμως τι βίντεο μπορεί να δημιουργήσει μια εταιρεία για το κοινό της.
Εισαγωγικά και Επεξηγηματικά Videos
Τα εισαγωγικά και επεξηγηματικά videos αποτελούν ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για τη μάθηση και την ανάπτυξη του κοινού σας. Με τη βοήθειά τους, μπορούμε να επιτύχουμε μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με οποιοδήποτε θέμα, ενώ παράλληλα μπορούν να μας ενθαρρύνουν και να μας εμπνεύσουν. Από την επιστημονική κοινότητα μέχρι τον επαγγελματικό χώρο, τα εισαγωγικά και επεξηγηματικά videos έχουν επαναπροσδιορίσει τον τρόπο που μαθαίνουμε και αναπτυσσόμαστε.
Μπορούν να μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε νέες δεξιότητες και γνώσεις, αλλά επίσης μπορούν να μας εμπνεύσουν να επιδιώξουμε τους στόχους μας με πείσμα και αφοσίωση. Είναι ένας τρόπος για να μάθουμε ακόμα περισσότερα και να αναπτύξουμε τον εαυτό μας, ενώ δίνει στην επιχείρηση που τα δημιουργεί το “παράσημο” του expert. Δημιουργώντας εισαγωγικά ή επεξηγηματικά βίντεο κερδίζετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας. Η δημιουργία τους μπορεί να παρομοιαστεί με τη δημιουργία χρήσιμων κειμένων στο blog σας (όπως αυτό!)
Video Προϊόντων
Τα Video Προϊόντων αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο για την προώθηση των προϊόντων σας και την ανάδειξη των χαρακτηριστικών τους. Σε μια εποχή όπου η προβολή και η προώθηση είναι καθοριστικές για την επιτυχία μιας επιχείρησης, τα video προϊόντων αποτελούν ένα βασικό εργαλείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Μέσω τους, η εταιρεία μας μπορεί να δείξει στο κοινό την ποιότητα των προϊόντων της, να εξηγήσει τη χρησιμότητά τους και να προβάλει την αξία που μπορούν να προσφέρουν. Επιπλέον, τα video προϊόντων μπορούν να ενισχύσουν την εικόνα και το branding της εταιρείας μας, κάνοντας την πιο ελκυστική στα μάτια του κοινού. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τη σημασία των video προϊόντων στη διαδικτυακή μας παρουσία.
Video Παρουσίασης της δουλειάς σας και του εαυτού σας
Η δημιουργία ενός video παρουσίασης της δουλειάς μας και του εαυτού μας αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για την προώθηση της επιχείρησής μας. Μέσω αυτού του video, μπορούμε να δείξουμε στο κοινό μας τον τρόπο που λειτουργούμε, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και τους ανθρώπους που απαρτίζουν την ομάδα μας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια πιο προσωπική σχέση με το κοινό μας, ενώ ταυτόχρονα μπορούμε να προβάλουμε τον επαγγελματισμό και την αξιοπιστία μας. Επιπλέον, ένα video παρουσίασης μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την προσέλκυση νέων πελατών ή συνεργατών, καθώς και για την ενίσχυση της online παρουσίας μας.
Reels και TikTok, οι βασιλιάδες των social media: δείτε ποια στρατηγική video να ακολουθήσετε
Ta Reels σε Facebook-Instagram και τα TikTok videos έχουν αναδειχθεί ως οι βασιλιάδες των social media, καθώς η δημοτικότητά τους συνεχίζει να αυξάνεται με καθημερινούς ρυθμούς. Εάν είστε μια επιχείρηση που θέλει να αξιοποιήσει τη δύναμη του video marketing, η παρουσία σας σε αυτές τις πλατφόρμες είναι απαραίτητη. Υιοθετώντας μια στρατηγική που εστιάζει στη δημιουργία περιεχομένου που είναι ενδιαφέρον για το κοινό σας, μπορείτε να επιτύχετε μεγάλη απήχηση.
Τα Reels και το TikTok προσφέρουν ένα μοναδικό περιβάλλον όπου μπορείτε να παρουσιάσετε την εταιρεία σας με χιουμοριστικό, ενδιαφέρον τρόπο, ενώ ταυτόχρονα να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Η συνεχής δημιουργία πρωτότυπου και χρήσιμου περιεχομένου θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε awareness για την επιχείηση σας. Προσοχή το μυστικό είναι στη λέξη πρωτότυπο και χρήσιμο, αφού δημιουργώντας τέτοιου είδους περιεχόμενο μπορεί να είναι δύσκολο αλλά η επιτυχία θα είναι σχεδόν “εγγυημένη” .
Μικρά μυστικά
Ένας από τους βασικούς παράγοντες για την επιτυχία των βίντεο σας είναι να κρατάτε μια δόση μυστηρίου και ανατροπής. Τα μικρά μυστικά μπορούν να κάνουν τα βίντεο σας να ξεχωρίζουν στον χώρο των social media και να τραβήξουν την προσοχή του κοινού. Ένας τρόπος να το πετύχετε αυτό είναι να αφήνετε κάποια μέρη της πλοκής ανεκτέλεστα, για να έχετε μια συνεχόμενη επιθυμία από τους θεατές να δουν το επόμενο βίντεο. Επίσης, η επικοινωνία με το κοινό σας μπορεί να αποτελέσει μυστικό επιτυχίας.
Ακούστε τις προτάσεις τους, ανταλλάξτε ιδέες και δημιουργήστε μια σχέση εμπιστοσύνης και ενσυναίσθησης. Τέλος, ένα άλλο μυστικό είναι να βάζετε το πιο δυνατό κομάτι του βίντεο σας στην αρχή του το λεγόμενο Hook. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης θα “τσιμπίσει” το δώλομα και θα ενδιαφερθεί για το βίντεο σας για ανακαλύψει αυτό το κομάτι. Μέτρια βίντεο με καλό hook είναι καλύτερα από καλά βίντεο με κακό hook.
Μιλώντας στην κάμερα
Μιλώντας στην κάμερα είναι μια δεξιότητα που απαιτεί προσοχή και εξάσκηση. Όταν μιλάτε μπροστά σε μια κάμερα, πρέπει να είστε ευγενικοί και ευδιάθετοι. Πρέπει επίσης να έχετε κάποια στοιχειώδη γνώση για το πώς να κρατήσετε το μικρόφωνο ή να τοποθετήσετε σωστά την λεγόμενη “ψείρα” και πώς να διατηρήσετε έναν σωστό ήχο μην μιλώντας δυνατά. Είναι επίσης σημαντικό να μιλάτε με σαφήνεια και έμφαση αργά, ώστε οι θεατές να μπορούν να σας κατανοήσουν εύκολα. Όταν μιλάτε μπροστά σε μια κάμερα, πρέπει επίσης να έχετε την ικανότητα να διαχειρίζεστε το άγχος σας.
Η άνεση και η αυτοπεποίθηση σας θα εκπέμπονται στο βίντεο και θα κάνετε καλύτερη εντύπωση στο κοινό σας. Αν μιλάτε από καρδιάς τότε θα κάνετε καλύτερη εντύπωση στο κοινό σας. Είναι πολύ σημαντικό σε περιπτώσεις που δεν χρησιμοποιούμε επαγγελματίες ηθοποιούς να προσπαθήσουμε να “χαλαρώσουμε” τον πρωταγωνιστή του βίντεο μας και να τον κάνουμε να νιώσει αυτοπεποίθηση.
Σωστό Σενάριο
Το σωστό σενάριο αποτελεί τον πυρήνα κάθε επιτυχημένης παραγωγής βίντεο. Η προετοιμασία του σεναρίου είναι ένα σημαντικό βήμα για τη δημιουργία ενός ποιοτικού βίντεο. Κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του σεναρίου, οι δημιουργοί πρέπει να εξετάζουν προσεκτικά την δομή της ιστορίας αλλά και να αναγράφονται με σαφήνεια τα πλάνα που θα χρησιμοποιηθούν κατά την παραγωγή του βίντεο. Ο στόχος του σεναρίου είναι να δημιουργήσει ένα συναρπαστικό και συναρπαστικό περιβάλλον που θα καθηλώσει το κοινό και θα τους κρατήσει συντροφιά. Με το σενάριο υπάρχει ένα σχέδιο πάνω στο οποίο μπορεί κάποιος να πατήσει και να αυτοσχεδιάσει, χωρίς όμως να χαθεί πολύς χρόνος. Ένα σωστό σενάριο και μια σωστή ιδέα μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία!
Βελτιστοποίηση οπτικοακουστικού περιεχομένου
Η βελτιστοποίηση οπτικοακουστικού περιεχομένου είναι ουσιώδης για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού βίντεο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού. Με τη χρήση προηγμένων προγραμμάτων επεξεργασίας βίντεο, όπως το Capcut και το Adobe Premier, μπορούμε να απογειώσουμε τα βίντεο μας και να τα κάνουμε επαγγελματικής ποιότητας. Μέσω αυτών των εργαλείων, μπορούμε να προσθέσουμε εφέ, να προσαρμόσουμε τη φωτεινότητα και τον ήχο, αλλά και να απομονώσουμε εξωτερικούς ήχους που ενδέχεται να επηρεάζουν την ποιότητα του ήχου του βίντεο μας. Με αυτόν τον τρόπο, το βίντεο μας θα μοιάζει εντυπωσιακό και θα αποσπάει τις εντυπώσεις του κοινού.
Προσοχή τα προγράμματα επεξεργασίας βίντεο μας βοηθούν αλλά θα πρέπει εξαρχής να έχετε καλό φωτισμό κατά την καταγραφή των βίντεο και να χρησιμοποιείτε καλό εξοπλισμό ήχου έτσι ώστε το πρωτογενές υλικό να είναι μιας άλφα ποιότητας.
Marketing trends που θα επικρατήσουν στο video το 2024
Οι τάσεις στον χώρο του marketing συνεχώς εξελίσσονται και το έτος 2024 δεν αποτελεί εξαίρεση. Μία από τις σημαντικότερες τάσεις που αναμένεται να επικρατήσει στον χώρο του video marketing είναι η αύξηση της χρήσης των live videos. Οι καταναλωτές αναζητούν πραγματικότητα και αυθεντικότητα, και τα live videos προσφέρουν ακριβώς αυτή την εμπειρία. Επιπλέον, αναμένεται να διαμορφωθεί ένα νέο μοντέλο περιεχομένου με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, της επαυξημένης πραγματικότητας και της εικονικής πραγματικότητας. Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι προετοιμασμένες να ενσωματώσουν αυτές τις τεχνολογίες στις στρατηγικές τους για το video marketing. Επιπλέον, ο ρόλος του influencer marketing αναμένεται να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το 2024.
Στη WebMate ασχολούμαστε με τη δημιουργία περιεχομένου στα Social Media που ξεχωρίζει, δημιουργόντας κυρίως βίντεο περιεχόμενο που θα αυξήσει το awareness της επιχείρησης σας με τελικό στόχο την επιτυχία αυτής.
Αφήστε ένα σχόλιο