Ας μπούμε κατευθείαν στο θέμα. Γράφουμε διαφορετικά στο internet γιατί είναι διαφορετικό να γράφεις σε ένα blog από το να γράφεις ένα βιβλίο. Στον τομέα της βιομηχανίας του web-development και του internet marketing χρησιμοποιούμε το facebook ,το twitter και όλα τα social media γιατί περιμένουμε να φέρουνε traffic στις ιστοσελίδες μας. Υποστηρίζουμε το responsive design , επειδή το μέγεθος της οθόνης μπορεί να αλλάξει μια εμπειρία στην πλοήγηση .Οι πρακτικές αυτές επηρεάζουν τα σχέδιά μας επειδή αντιπροσωπεύουν την κατάσταση-πλαίσιο, μέσα στο οποίο χρησιμοποιούνται .
Σε αυτό το επίπεδο που αναφέραμε παραπάνω η προσέγγιση που κάναμε είναι αρκετά ρηχή,ας σκεφτούμε κάτι παραπάνω. Στον κόσμο μας σήμερα, η τεχνολογία, το διαδίκτυο, και η ευρυζωνικές συνδέσεις είναι θεμελιώδους σημασίας για την ύπαρξή μας και έτσι επηρεάζουν τον τρόπο που συμπεριφέρονται και σκέφτονται οι άνθρωποι σήμερα! Με όλα τα παραπάνω θέλουμε να δείξουμε ότι το πλαίσιο παίζει σημαντικό ρόλο όχι μόνο στο internet αλλά ακόμα και στη ζωή μας!
Φανταστείτε ότι είστε δρομολόγηση μιας ιστοσελίδας για ένα προϊόν. Το προϊόν που διαφημίζεται λύνει ένα πρόβλημα, αλλά οι χρήστες που στοχεύει αυτό είναι πιθανόν να ζήσουν και χωρίς αυτό. Θέλετε να τους τραβήξετε την προσοχή αλλά οι χρήστες απλά κοιτούν κάτι άλλο (π.χ. βλέπουν αθλητικά)! Τους στέλνετε email αλλά πολύ απλά αυτοί τα στέλνουν στον κάδο ανακύκλωσης.
Με όλο το παραπάνω θέλουμε να σας πούμε πιο είναι το πλαίσιο που πρέπει να αναπτυχθεί μια ιστοσελίδα. Πρέπει να τραβάει μονομιάς την προσοχή του χρήστη.
Έτσι την επόμενη φορά που εργάζεστε πάνω σε μια ιστοσελίδα ή γενικότερα διαφημίζεται ένα προϊόν καλό θα ήταν να σκεφθείτε το ΠΛΑΙΣΙΟ πάνω στο οποίο δουλεύεται. Πως μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή κάποιου χρήστη; Πώς μπορείτε να αποκτήσετε την εμπιστοσύνη του; Ποιο design πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να τραβήξετε την προσοχή τους?
Αφήστε ένα σχόλιο