Χορηγούμενη Διαφήμιση Facebook και Instagram και πως την κάνω

χορηγούμενη διαφήμιση instagram και facebook

Καθημερινά βλέπετε τον όρο χορηγούμενη πάνω από διαφημίσεις του facebook και του instagram, τη σημαίνει αυτό και πως γίνεται αποτελεσματική η διαφήμιση στα social media; Πως μπορείτε να αναπτύξετε την ιστοσελίδα ή το eshop σας; Πως να κάνω διαφήμιση στο Facebook και στο Instagram σωστά;

Πως δημιουργώ αποδοτική διαφήμιση στο Facebook/Instagram

  1. Δημιουργία ή είσοδος στο Business Facebook

    business facebook manager

    Για να γίνει σωστά η διαφήμιση στο social network πρέπει να έχετε ένα Business manager άρα θα πρέπει να πάτε στο https://Business.facebook.com και εάν δεν έχετε να κάνετε ένα νέο πατώντας το κουμπί δημιουργία

  2. Καθορισμός στόχου

    Μόλις εισέλθετε στο Business Manager, το πρώτο βήμα είναι να αναρωτηθείτε ποια διαφήμιση θέλετε να δημιουργήσετε. Ποιος είναι ο στόχος σας; Είναι οι πωλήσεις ή η αναγνωρισιμότητα; Ορίζοντας ξεκάθαρα τον στόχο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε το κατάλληλο μήνυμα και δημιουργικό που θα προσελκύσει τον υποψήφιο χρήστη.

  3. Καθορισμός Persona υποψήφιου Πελάτη

    Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ή το σχεδιασμό οποιασδήποτε διαφήμισης, αναλογιστείτε ποιον αφορά η διαφήμισή σας. Ποιος είναι ο υποψήφιος πελάτης σας; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του; Ηλικία, φύλο, ενδιαφέροντα; Με βάση τον στόχο και την persona, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε το δημιουργικό και τα κείμενα των διαφημίσεών σας.

  4. Είσοδος στη διαχείρηση διαφημίσεων

    διαχείριση διαφημίσεων

    Για να δημιουργήσουμε οποιαδήποτε διαφήμιση, ξεκινάμε με την είσοδο στη διαχείριση διαφημίσεων. Εκεί, μπορούμε να επιλέξουμε και να δημιουργήσουμε τον τύπο της καμπάνιας που επιθυμούμε, προσαρμόζοντας τη στρατηγική μας για να επιτύχουμε τους στόχους μας.

  5. Δημιουργία Καμπάνιας Facebook

    campaign facebook ads manager

    Πατάμε δημιουργία καμπάνιας και ορίζουμε τον τύπο της καμπάνιας σύμφωνα με ότι έχουμε σκεφτεί προηγουμένως. Εδώ μπορούμε να ορίσουμε και το budget της καμπάνιας

  6. Προσδιορισμός Διαφημιστικού Συνόλου

    adset facebook

    Σε αυτό το βήμα εισάγουμε τα χαρακτηριστικά , όπως ηλικία φύλλο κτλ και ορίζουμε ποιος ειναι ο πληρωτής των διαφημίσεων.

  7. Δημιουργία της Διαφήμισης

    facebook διαφήμιση δημιουργικό ad manager

    Εισάγουμε το δημιουργικό της διαφήμισης , το κείμενο της, τον τύπο της διαφήμισης , τους τίτλους και γενικά ότι έχει να κάνει με το δημιουργικό κομμάτι της διαφήμισης. Προσοχή εδώ ορίζουμε και το pixel που θα παρακολουθεί τη διαφήμιση μας. Μόλις τελειώσετε με όλα δεν έχετε παρα να πατήσετε το κουμπί δημοσίευση. Εάν όλα πήγαν καλά τότε η διαφήμιση σας ειναι έτοιμη!

Αφού είπαμε σε βήματα πως να τη δημιουργήσεις πάμε να δούμε πολύ χρήσιμες πληροφορίες που θα σε προφυλάξουν απο κακοτοπιές στη διαφημιστική σου περιπέτεια.

Τι συνέβαινε παλαιότερα

Παλαιότερα ότι δημοσίευε μια σελίδα του facebook εμφανιζόταν στη ροή ενημερώσεων του χρήστη και όλα είχαν μια χρονολογική σειρά. Για παράδειγμα εάν εγώ δημοσίευα στις 15:00 μια δημοσίευση και κάποια άλλη σελίδα στις 16:00 τότε θα εμφανιζόταν πρώτα του άλλου και έπειτα η δική μου.

timeline facebook

Αυτό πλέον δεν ισχύει καθώς το facebook και το instagram έχουν αναβαθμίσει τους αλγόριθμούς τους και παρατηρούν τι ενδιαφέρει πιο πολύ τον χρήστη και με ποιες σελίδες αλλά και άτομα έχει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση.

Αλληλεπίδραση εννοούμε είτε κάποιο μου αρέσει είτε κάποιο σχόλιο σε post σελίδας ή χρήστη. Έτσι μπορεί μια σελίδα να έχει 30000 followers αλλά τις δημοσιεύσεις της να τις βλέπουν οργανικά (δηλαδή χωρίς πληρωμή) μόλις 100 άτομα.

Για να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα υπάρχουν 2 λύσεις, ή καλύτερα 1 συν 1 που βοηθάει.

Δημιουργήστε ωραίο περιεχόμενο στα social media

Για να αποφύγουμε να βλέπουν τα posts μας μόλις 100 άνθρωποι ενώ έχουμε πάρα πολλούς followers θα πρέπει να δημιουργούμε ποιοτικό περιεχόμενο όπως δημιουργούμε σε περιπτώσεις προώθησης της ιστοσελίδας μας.

Εάν δημιουργούμε δημοσιεύσεις μόνο με προϊόντα και προσφορές ο χρήστης θα βαρεθεί και πλέον δεν θα αλληλεπιδρά μαζί μας. Πρέπει να εμπλουτίζουμε το περιεχόμενο μας με μεγάλη θεματολογία έτσι ώστε να τραβάμε το ενδιαφέρον του χρήστη.

Επίσης τα γραφικά καθώς και τα κείμενα ή τα video που δημιουργούμε θα πρέπει να είναι υψηλών προδιαγραφών, έτσι ώστε να κεντρίζουν το ενδιαφέρον κάποιου.

Σημαντικό είναι να δημοσιεύουμε 2 με 3 την εβδομάδα εφόσον πρόκειται για το facebook ή 2 με 3 φορές την ημέρα εάν πρόκειται για instagram stories. Σημαντικό ρόλο παίζει και τι ώρα δημοσιεύουμε κάτι ανάλογα με τον κλάδο τον οποίο πραγματεύεται η σελίδα μας.

Τα Reels και γενικά το κάθετο Video είναι κάτι που έχει ιδιαίτερη απύχηση στις μέρες μας. Προσέξτε έτσι ώστε το περιεχόμενο των reels σας να είναι είτε educational ή funny ή inspirational. Έτσι η απήχηση σας ή η διαφήμιση σας θα έχουν σίγουρα επιτυχία.

Reels η καλύτερη μορφή περιεχομένου για τα social media

Τα reels έχουν αναδειχθεί ως η καλύτερη μορφή περιεχομένου στα social media για διάφορους λόγους. Πρώτον, η σύντομη και δυναμική μορφή τους είναι ιδανική για να κρατήσει την προσοχή του κοινού σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος προσοχής είναι περιορισμένος. Τα κάθετα βίντεο επιτρέπουν στους δημιουργούς να παρουσιάζουν δημιουργικό, ευφάνταστο περιεχόμενο σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα, κάνοντας τα μηνύματα πιο άμεσα και ευκολομνημόνευτα.

Επιπλέον, τα reels ενισχύουν την αλληλεπίδραση, καθώς οι πλατφόρμες όπως το Instagram, Tik Tok, Youtube αλλά και Facebook προωθούν αυτό το είδος περιεχομένου μέσω των αλγορίθμων τους, αυξάνοντας την προβολή και την προσβασιμότητα. Αυτή η αυξημένη προβολή μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερους followers και θεατές, καθώς τα reels εμφανίζονται συχνά σε χρήστες που δεν ακολουθούν ακόμα τον δημιουργό, δίνοντας την ευκαιρία για μεγαλύτερη ανακάλυψη και διεύρυνση του κοινού.

Κάνοντας μερικά βασικά όπως τα παραπάνω θα δούμε τα οργανικά μας αποτελέσματα να αυξάνονται κατά κόρων.

Meta Ads Tips για το 2025

Χορηγούμενη διαφήμιση σε Instagram και Facebook

Τα παραπάνω θα πρέπει να γίνονται ανεξάρτητα με το εάν κάνουμε ή όχι χορηγούμενες δημοσιεύσεις ή διαφημίσεις . Ακόμα και εάν κάνουμε επί πληρωμή διαφήμιση τι καλύτερο από το να έχουμε και δωρεάν θεατές στα posts μας;

Προσοχή στα boost posts σε Facebook & Instagram μέσα απο ένα iphone

Κάντε διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με στοχευμένο κοινό

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος για να έχει επιτυχία η οποιαδήποτε διαφήμιση είναι να ορίσει το κοινό του. Το πιο εύκολο που μπορείτε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε μια persona του πελάτη που συνήθως αγοράζει από το κατάστημα σας. Είναι άνδρας, είναι γυναίκα ; Ποια είναι τα ενδιαφέροντα του; Υπάρχει γεωγραφικός προσδιορισμός ή περιορισμός;

Εάν δημιουργήσετε την persona θα είναι πολύ πιο εύκολο να φτιάξετε το γραφικό και το κείμενο της διαφήμισης για μια επιτυχημένη διαφήμιση. Έτσι θα ενδιαφερθεί ο χρήστης που σας ενδιαφέρει και εκτός από αλληλεπίδραση θα έχετε και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η διαφημίσεις σε facebook και instagram γίνονται πλέον μέσα από το facebook ads manager το οποίο μπορεί να σας δώσει πολλαπλές επιλογές αλλά και πολλά γραφήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν για να βελτιστοποιήσετε τη διαφήμιση σας.

Χορηγούμενη Διαφήμιση Facebook και Instagram και πως την κάνω - Web-Mate

Το facebook ads manager μαζί με το facebook pixel το οποίο μπορεί πολύ εύκολα να εγκατασταθεί στο site σας θα σας δώσουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Με την εγκατάσταση του pixel θα μπορέσετε να στοχεύσετε ακόμα πιο συγκεκριμένα κοινά όπως αυτούς που έχουν επισκεφθεί το site σας ή έχουν κάνει προσθήκη στο καλάθι εάν πρόκειται για e-shop .

Πλέον ύστερα από τους κανόνες περι προσωπικών δεδομένων η facebook διαθέτει και άλλη μια σύνδεση με το site ή το eshop σας και αυτό ειναι το Facebook Conversions API.

Τι είναι το Facebook Conversions API

Το Facebook Conversions API του Facebook είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί μια σύνδεση μεταξύ των δεδομένων μάρκετινγκ ενός διαφημιστή (όπως γεγονότα ιστοσελίδας, γεγονότα εφαρμογής και εκτός σύνδεσης μετατροπές) από τον διακομιστή, την πλατφόρμα ιστοσελίδας, την κινητή εφαρμογή ή το CRM του διαφημιστή προς τα συστήματα της Meta που βελτιστοποιούν την στόχευση διαφημίσεων, μειώνουν το κόστος ανά αποτέλεσμα και μετρούν τα αποτελέσματα.

Αντί να διατηρούν ξεχωριστά σημεία σύνδεσης για κάθε πηγή δεδομένων, οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Conversions API για να στείλουν πολλούς τύπους γεγονότων και να απλοποιήσουν τον τεχνολογικό τους στοίβο. Στην περίπτωση των άμεσων ολοκληρώσεων, αυτό συνεπάγεται την δημιουργία μιας σύνδεσης μεταξύ του διακομιστή ενός διαφημιστή και του σημείου τέλους του Conversions API της Meta.

Τα γεγονότα του διακομιστή συνδέονται με ένα ID σετ δεδομένων και επεξεργάζονται όπως τα γεγονότα που στέλνονται μέσω του Meta Pixel, του Facebook SDK για iOS ή Android, του SDK του κινητού μετρητικού συνεργάτη, του σετ γεγονότων εκτός σύνδεσης ή της μεταφόρτωσης .csv.

Χάστε χρήματα με χορηγούμενη χωρίς στόχευση

Το να κάνετε μια χορηγούμενη δημοσίευση χωρίς στόχευση είναι σαν να πετάτε τα χρήματα σας. Δεν έχει αξία μια δημοσίευση για παράδειγμα κάποιου βουλευτή που θα κατέβει στις εκλογές στο Νομό Πιερίας να εμφανίζεται σε άλλους Νομούς, πολύ απλά θα είναι χάσιμο χρημάτων/budget τα οποία μπορούν να διοχετευθούν αλλού.

Σε παλαιότερα άρθρα έχουμε γράψει πως μπορεί και τι χρειάζεται για μια επιτυχημένη διαφήμιση στο facebook και πάνω κάτω οι ίδιοι κανόνες αφορούν και το instagram. Αυτό που διαφέρει αρκετά είναι ότι στο instagram πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή στη φωτογραφία ή στο video και ειδικότερα στο μήνυμα που αυτή θέλει να περάσει, και αυτό γιατί οι χρήστες στρέφουν την προσοχή τους κυρίως στο οπτικοακουστικό κομμάτι και σχεδόν καθόλου στην περιγραφή.

Remarketing

Ένα μεγάλο κομμάτι των διαφημίσεων στα social media είναι οι διαφημίσεις τύπου remarketing ή retargeting .

Για να καταλάβετε απλά τι είναι αυτές οι διαφημίσεις , σκεφτείτε όταν μπαίνετε μέσα σε ένα site και έπειτα αυτό το site σας ακολουθεί με τις διαφημίσεις του.

Έχει αποδειχθεί ότι με το συγκεκριμένο τρόπο αυξάνονται οι πωλήσεις κατά 40% στα e-shop εφόσον γίνεται σωστά!

Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο άρθρο μας που είναι αφιερωμένο στο remarketing

Τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα από το 2021-22 δυστυχώς ή ευτυχώς υπάρχουν περιορισμοί στο remarketing και γενικότερα στη διαφήμιση μέσω facebook και google ads μάθετε περισσότερα εδώ

Δείτε εδώ μια στρατηγική remarketing που μπορεί να σας βοηθήσει

Δείτε και μυστικά των Facebook Ads Advantage campaigns για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Διαλέξτε επαγγελματία για τις διαφημίσεις μέσω social media

Εάν θα κάνατε μια διαφήμιση στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση , θα δημιουργούσατε μόνος σας το spot ;

Αφού δώσετε την απάντηση θα ξέρετε ότι το ιδανικό είναι να απευθυνθείτε σε κάποιο επαγγελματία για τη διαφήμιση μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Αν και το αρχικό κόστος θα μοιάζει μεγάλο , θα πρέπει κάποιος να αναλογιστεί και το τελικό κέρδος για την επιχείρηση σας.

Εάν θέλετε επιτυχημένες και σωστές διαφημίσεις μέσω διαδικτύου τότε μιλήστε με την web-mate πατώντας στο παρακάτω κουμπί!

Τι είναι οι advantage+ διαφημίσεις σε facebook και instagram

Έχουμε γράψει σε άρθρο μας αναλυτικά για τις διαφημίσεις advantage+ στο facebook & instagram και το τι είναι. Στην ουσία είναι διαφημίσεις που εμφανίστηκαν στο τέλος του 2022 και έχουν δημιουργηθεί για να λειτουργούν με τη βοήθεια του AI

Το μέλλον των διαφημίσεων σε Facebook και Google

Με τις advantage+ διαφημίσεις δεν χρειάζεται να βρείτε το κατάλληλο κοινό αφού αυτό θα το κάνει για εσάς η τεχνητή νοημοσύνη και θα βρει το βέλτιστο κοινό για εσάς. Είναι κάτι σαν τις performance max διαφημίσεις στο google ads. Το μοναδικό πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι επειδή μιλάμε για τεχνητή νοημοσύνη είναι απαραίτητα η πληθώρα των Data και γι’ αυτό τον λόγο πρέπει οι διαφημίσεις κυρίως στην αρχή να ξεκινούν με ένα πολύ μεγάλο budget. Αργότερα αφού βρεθεί το κατάλληλο κοινό και εκπεδευτεί ο αλγόριθμος μπορούμε να μειώσουμε εφόσον το επιθημούμε το ποσό που δαπανούμε.

Αυτές οι διαφημίσεις είναι πιθανόν το μέλλον στη διαφήμιση αφού μετά τον περιορισμό των προσωπικών δεδομένων η google και το facebook στράφηκαν σε αυτού του τύπου της διαφημίσεις.

ΜΟΝΟ έτσι θα απογειώσεις τις διαφημίσεις σου

Δείτε στο παρακάτω βίντεο το πως θα απογειώσετε τις διαφημίσεις σας. Δεν παίζει ρόλο το εργαλείο αλλά ο τρόπος σκέψης!

Περισσότερα άρθρα για διαφημίσεις στη ΜΕΤΑ

  • facebook connect eshop

    Είναι σωστά συνδεδεμένο το eshop με το Facebook;

  • τιμολόγια facebook ads

    Πως εκτυπώνω τα τιμολόγια στο Facebook, Instagram, Meta ads

  • meta ads advantage plus μυστικα

    Meta Ads: 2 hidden secrets for Advantage+ Campaigns

  • meta ads and facebook ads

    How Facebook Google measure the sales of your eshop.

Αφήστε ένα σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent articles

Ελλάδα 2.0 Banner

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ