Φτιάξατε πριν από 3 χρόνια ένα site δώσατε πάρα πολλά χρήματα , το site δούλεψε και μάλιστα ακόμα δουλεύει έως κάποιο σημείο, αλλά φαίνεται παλιό και όσο πάει δεν συμβαδίζει με την εποχή και η ιστοσελίδα σας χρειάζεται ανακατασκευή. Μήπως η εταιρεία που σας έφτιαξε την ιστοσελίδα έκανε κακή δουλειά?
Χρειάζεται ανακατασκευή η ιστοσελίδα μου;
Η απάντηση είναι φυσικά και όχι το πόσο καλή δουλειά έκανε μια εταιρεία κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας κρίνεται από παράγοντες σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Μια ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε σήμερα μπορεί σε 7-8 μήνες να χρειάζεται βελτιώσεις (προσθήκη modules, διαφοροποίηση στο σχεδιαστικό κ.α.) . Το ότι οι ιστοσελίδες πάνε χέρι χέρι με το πόσο γρήγορα εξελίσσεται η τεχνολογία μας δίνει να καταλάβουμε ότι οι ιστοσελίδες σε πάρα πολύ χρονικό διάστημα μπορούν να έχουν features τα οποία δεν θα μπορούσαν να έχουν σε διαφορετική περίπτωση λόγο υλικού (π.χ. η μνήμη στους server κοστίζει λιγότερο και όλοι οι server έχουν παραπάνω ή εγκαταστάθηκαν παντού οπτικές ίνες ή πλέον υπάρχει 4G ) και έτσι πλέον θα μπορούν ταχύτατα να κάνουν display τα νέα features (π.χ. γραφικά μέσα στην ιστοσελίδα που απαιτούν πολύ μνήμη και επεξεργαστική ισχύ.
ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ή E-SHOP
Άρα βάση όλων των παραπάνω συμπεραίνουμε ότι τα trends στις ιστοσελίδες αλλά και οι δυνατότητες των ιστοσελίδων αλλάζουν με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Πότε πρέπει να κάνω ανακατασκευή την ιστοσελίδα μου ή να δημιουργήσω μια νέα ιστοσελίδα?
Τα μεγάλα e-shop έχουν developers που μέρα με την μέρα εξελίσσουν τα e-shops και προσθέτουν συνέχεια features έτσι ώστε να υπάρχει πάντα μια λογική συνέχεια (π.χ. μπορεί να προσθέσουν ένα zoom μέσα στην σελίδα του προϊόντος).
Όταν μιλάμε όμως για εταιρικές ιστοσελίδες ή ιστοσελίδες μικρομεσαίων επιχειρήσεων ο ιδανικός χρόνος για την ανακατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι τα 3 με 4 χρόνια. Η ανακατασκευή του site ανάλογα με το τι έχει συμβεί αυτά τα 4 σε τεχνολογικό επίπεδο (για παράδειγμα πριν 4 χρόνια το responsive design δεν ήταν ευρέως γνωστό ενώ σήμερα δεν νοείται ιστοσελίδα που να μην το ακολουθεί).
Τι θα κερδίσω με την ανακατασκευή της ιστοσελίδας μου?
Μια φρέσκια ιστοσελίδα η οποία έχει όχι υπερβολικά αλλά αρκετά καινούρια χαρακτηριστικά εμπνέει στον υποψήφιο πελάτη (είτε θα ψωνίσει μέσω της ιστοσελίδας είτε με τη φυσική του παρουσία του στην επιχείρηση) εμπιστοσύνη και δεν δημιουργεί υποψίες για περίεργου τύπου επιχείρηση (επιχειρήσεις μη σοβαρές η επιχειρήσεις που θέλουν να εξαπατήσουν τον πελάτη). Η ιστοσελίδα είναι ένα εργαλείο για την διαφήμιση και η διαφήμιση γίνεται μέσω αυτής κάθε μέρα (για παράδειγμα εάν δώσεις σε κάποιον μια κάρτα με την ιστοσελίδα της επιχείρησης θα μπει να διαβάσει περισσότερες πληροφορίες και έτσι είναι πιθανόν με μια σωστή ιστοσελίδα να κερδίσεις τον υποψήφιο πελάτη).
Αφήστε ένα σχόλιο