Πως γράφουμε τίτλους στα προϊόντα για υψηλή θέση στο Google

Βελτιστοποίηση των Τίτλων Προϊόντων για Eshop για το Google και τα Google Ads

Ο τίτλος των προϊόντων σε μια ιστοσελίδα αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, όταν αυτή σχετίζεται με ένα e-shop και τις σύγχρονες τεχνικές προώθησής του μέσω της Google. Ο τίτλος ενός προϊόντος συμβάλλει σημαντικά στην κατάταξη της ιστοσελίδας μέσα στην μηχανή αναζήτησης της Google, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί στρατηγικό στοιχείο για τη διαφήμιση μέσω των Google Ads.

Η Google χρησιμοποιεί τους τίτλους των προϊόντων στο Merchant Center για να εμφανίσει στοχευμένες διαφημίσεις στους καταναλωτές, βάσει των αναζητήσεών τους. Για παράδειγμα, εάν έχουμε ονομάσει ένα προϊόν ως “Κολιέ Shine”, αυτό δεν παρέχει επαρκή πληροφορία στη Google για να εμφανίσει τη διαφήμιση στο κατάλληλο κοινό. Αντιθέτως, εάν το ονομάσουμε ως “Κολιέ με μαργαριτάρια 10mm Fresh water”, παρέχουμε την απαραίτητη πληροφορία που επιτρέπει στη Google να εμφανίσει τη διαφήμιση στον κατάλληλο χρήστη, με βάση την αναζήτησή του.

Οι σωστοί τίτλοι δεν βοηθούν μόνο στα Google Ads

titlos eshop

Η σωστή συγγραφή των τίτλων των προϊόντων συμβάλλει ουσιαστικά όχι μόνο στις διαφημίσεις μέσω Google Ads, αλλά και στις αναζητήσεις μέσω Google. Εκτός από τον τίτλο του προϊόντος, το meta title, το meta description, η περιγραφή του προϊόντος, καθώς και το όνομα και το alt text της εικόνας του προϊόντος αποτελούν σημαντικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην βελτίωση της κατάταξης.

Ταυτόχρονα, όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι ζωτικής σημασίας και για τις Google Ads, καθώς επηρεάζουν τη συνάφεια των διαφημίσεών σας με τις αναζητήσεις των χρηστών. Όσο πιο ακριβείς πληροφορίες παρέχετε στο Merchant Center και στη Google γενικότερα, τόσο πιο ακριβή αποτελέσματα θα παράγει η πλατφόρμα σε διαφημίσεις, και ειδικότερα σε δυναμικές διαφημίσεις, είτε αυτές αφορούν αναζητήσεις (search) είτε είναι τύπου Performance Max.

Παραδείγματα σωστών τίτλων σε προϊόντα και τι δεν πρέπει να κάνουμε

Για να παραθέσουμε κάποια παραδείγματα, εάν διαθέτουμε ένα μπλε πορτοφόλι, δεν θα το αποκαλέσουμε απλά “μπλε πορτοφόλι”, αλλά εάν είναι και δερμάτινο, το πιο σωστό θα ήταν “μπλε ανδρικό δερμάτινο πορτοφόλι”.

Ωστόσο, οφείλουμε να αποφεύγουμε την υπερβολή στις περιγραφές μας. Για παράδειγμα, εάν το πορτοφόλι είναι ειδικά σχεδιασμένο για τζιν παντελόνια, αυτή η λεπτομέρεια δεν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στον τίτλο του προϊόντος, αλλά στην περιγραφή του.

Δείτε παρακάτω το video με αναλυτικές πληροφορίες.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα άρθρα

Δωρεάν EBOOK από τη Web-Mate για το Τοπικό Μάρκετινγκ