Τι χρειάζετε για την δημιουργία Online shop

έναρξη e-shop dimiourgia

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που δημοσιεύθηκε στο blog της ingenious marketing είναι το παρακάτω που αναφέρει τα βασικά σημεία για την δημιουργία e-shop ή αλλιώς tips για το πως να φτιάξετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ E-SHOP ΣΑΣ

Εάν υπάρχει ήδη έναρξη στην εφορεία, λόγο ήδη ύπαρξης της επιχείρησης, ρωτήστε τον Λογιστή σας για το ή τα επιπλέον ΚΑΔ που πρέπει να ανοιχθούν η για την προσθήκη της δυνατότητας ηλεκτρονικών συναλλαγών στην ήδη υπάρχον δραστηριότητα.

Δεν είναι απαραίτητο, να έχεις κάποιο φυσικό κατάστημα, για να αποφασίσεις να ασχοληθείς με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Υπάρχει αρκετός κόσμος σήμερα που έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικά καταστήματα, χωρίς να έχει καμία προηγούμενη εμπειρία από εμπόριο αλλά και χωρίς φυσικό κατάστημα.

Περίπτωση εταιρεία σε E-SHOP

Εφόσον δεν έχετε δημιουργήσει μιας μορφής εταιρείας (ατομικής, ΕΕ,ΟΕ κλπ) πρέπει να κάνετε τα εξής.

  • Συμβολαιογράφο και Δικηγόρο για καταστατικό (ΕΠΕ ΑΕ)
  • Έναρξη στο ΤΕΒΕ
  • Έναρξη σε επιμελητήριο
  • Έναρξη στην εφορεία
  • Θεώρηση Βιβλίων και στοιχείων (ΚΒΣ)
  • Ταμειακή ή φορολογικό μηχανισμό για εκτύπωση αποδείξεων
  • Λογιστή για να σας κρατά τα βιβλία

Έκτος αυτών πρέπει να βρείτε ένα χώρο που θα έχετε έδρα. Το καλό με τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shop) είναι ότι δεν χρειάζεται ένα κατάστημα κεντρικό, αλλά ένα χώρο στέγασης που θα διακινείτε τα προϊόντα μέσω κάποιας εταιρείας courier.Το ενοίκιο πρέπει να είναι όσο ποιο χαμηλό γίνετε, που στις σημερινές συνθήκες και για χώρο που δεν είναι σε εμπορικό σημείο, είναι αρκετά χαμηλό. Εναλλακτικά μπορείτε ακόμη να κλείσετε κάποιο χώρο μέσα στο σπίτι σας, αλλά πρέπει να έχει μια είσοδο μόνο για αυτόν πχ πιλοτή η κάποια αποθήκη στο ισόγειο η ταράτσα.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ E-SHOP ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ηλεκτρονικό κατάστημα κατασκευή έναρξη

ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ DOMAIN NAME ΤΟΥ E-SHOP

Καταρχάς πρέπει να βρείτε πως θα ονομάζεται το e-shop σας. Ένα σωστό domain name  για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι καλό να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά :

  1. πρέπει να μην είναι πολύ μεγάλο δηλαδή να μην ξεπερνάει τους 10-12 χαρακτήρες
  2. πρέπει να είναι εύηχο έτσι ώστε να μπορεί να προφέρεται εύκολα
  3. πρέπει να είναι κάτι οικείο έτσι ώστε να παραμένει στην μνήμη
  4. πρέπει να σας χαρακτηρίζει  (τη δραστηριότητα σας)
  5. καλό είναι να περιέχει keyword που θα στοχεύσετε αργότερα

ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ (SERVER)

Ο server για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι πάρα πολύ σημαντικός και παίζει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία ή όχι του e-shop σας. Εάν ο server σας είναι αργός τότε κανείς πελάτης δεν θα ολοκληρώνει τις αγορές του αλλά και οι πιο πολλοί δεν θα κάθονται παραπάνω στο κατάστημα σας καθώς αυτή η αργοπορία θα τους κουράζει. Σκεφτείτε ότι εάν έχετε αργό server είναι σαν ένα κατάστημα που έχει πάρα πολύ μεγάλη ουρά για να εισέλθετε αλλά και για να πληρώσετε. Στην web-mate παρέχουμε μια οικονομική μορφή hosting αλλά με τεράστιες ταχύτητες.

Βρείτε ποιος θα κατασκευάσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Η κατασκευή της ιστοσελίδας σας δεν είναι μια απλή υπόθεση. Το πως θα φαίνεται, το πως θα είναι δομημένη αλλά και το πόσο γρήγορη θα είναι το e-shop σας είναι σημαντικά κομμάτια για την επιτυχία της νέας σας επιχείρησης. Πως να διαλέξετε ποιος θα φτιάξει την ιστοσελίδα σας και τι να ζητήσετε; Εκτός από αυτά που αναφέρουμε στο προηγούμενο άρθρο θα πρέπει να δείτε προηγούμενες δουλειές του με λεπτομέρεια και εάν αυτές είχαν επιτυχία. Η τιμή που θα σας ζητήσει ο κάθε επαγγελματίας είναι υποκειμενική. Μπορεί τα 2000 ευρώ που σας ζητάει κάποιος να είναι λίγα σε σχέση με αυτά που θα σας προσφέρει αλλά και τα 400 ευρώ που σας ζητάει κάποιος άλλος να είναι πολλά καθώς το αποτέλεσμα που θα παράξει δεν θα φέρει κέρδος σε εσάς.

έναρξη e-shop δημιουργία

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ E-SHOP ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Η σωστή οργάνωση προϋποθέτει να έχετε βρει τους προμηθευτές σας και να έχετε κλείσει συμφωνία με αυτούς. Αρκετοί από τους πελάτες μας έχουν ένα αυτοκίνητο εταιρικό και κάθε ημέρα, γυρνά και μαζεύει τα είδη των παραγγελιών από τους προμηθευτές, ενώ με την πάροδο του χρόνου, δημιουργούν ένα απόθεμα σε κινήσιμα είδη για να έχουν ποιο γρήγορη εξυπηρέτηση.

Τα είδη που δεν μπορούν να πουληθούν από το διαδίκτυο, είναι αυτά που πρέπει να χρησιμοποίηση ο καταναλωτής τις αισθήσεις του, δηλαδή δεν θα αγοράσει κανείς μία κολόνια μέσω διαδικτύου αν δεν είναι εξοικειωμένος με το άρωμά της.

Προστιθέμενη αξία στην διάρκεια του χρόνου είναι, η αξιοπιστία, το καλό service του πελάτη, ο ευέλικτος τρόπος διαχείρισης επιστροφών, η επικοινωνία και σημαντικά η ασφάλεια συναλλαγών και προσωπικών δεδομένων. Πολλοί πελάτες μας όταν ξεκίνησαν το e-shop τους, όλες οι παραγγελίες τους ήταν αντικαταβολή που σιγά-σιγά με την πάροδο του χρόνου, οι μόνιμοι πελάτες πλήρωναν μέσω πιστωτικής κάρτας.

ΤΡΑΠΕΖΕΣ – PAYPALL ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Οι περισσότερες τράπεζες σήμερα έχουν Merchant Accounts, που ο καταναλωτής κατά το στάδιο της οριστικοποίησης της παραγγελίας, πηγαίνει στο site της τράπεζας και κάνει την συναλλαγή του. Αυτό μας απαλλάσσει από την επιπλέον αγορά προϊόντων για την εξασφάλιση της. Ένα Merchant account μπορείτε να κάνετε και εσείς. Έχει βέβαια ένα κόστος σε ποσοστό προμήθειας από την τράπεζα επί των συναλλαγών. Συνεπώς μια έρευνα για την τράπεζα που θα συνεργαστείτε είναι αναγκαία. Το PayPal είναι περίπου το 0,8% των συναλλαγών και τείνει το τελευταίο διάστημα να αποκτά μια σταδιακή αύξηση συναλλαγών, αλλά πάλι έχει υψηλό κόστος και μεγάλο χρόνο απόδοσης των εισπραχθέντων και πρέπει να αποφεύγετε.

Σχετικά με αντικαταβολές και αποστολές που είναι ένα επιπλέον κόστος, θα σας αναφέρω κάποια νούμερα για να δείτε ότι δεν είναι και απαγορευτικά. Κάποιοι βέβαια προσπαθούν να κερδίσουν και από αυτά με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικοί .

Μία εταιρεία Courier για μεταφορές στα e-shop, έχει ελάχιστη χρέωση 2,5 € στα 2 κιλά και από 50λεπτα έως 1€ ανά κιλό ενώ η αντικαταβολή είναι στα 4,5€ ,οι τιμές είναι ενδεικτικές και πρέπει να διαπραγματευτείτε για καλύτερη τιμή. Αυτό το έξοδο αντισταθμίζετε εύκολα με κάποια προσφορά, που δεν την περνάτε στο προϊόν αλλά την δίνετε σε δωρεάν μεταφορικά.

Όσο αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα(Online Shop), την διαφήμιση του και προώθηση του, τα προγράμματα ξεκινούν ανάλογα με τα προϊόντα και το πλήθος των οδηγών, που θα διακινήσετε για αρχή. Μετά αναλαμβάνετε να το ενημερώνετε, ή εάν δεν μπορείτε εσείς το αναλαμβάνουμε εμείς αυτό.

Η διαφήμιση γίνετε με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο, αλλά οτι και να επιλεχθεί, πρέπει στην έναρξη να είναι αρκετά δυναμική για να έχει απόδοση. H διαφήμιση μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους όπως adwords, ή προώθηση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης

BLOG ΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

Το πιο σημαντικό κομμάτι για προώθηση στις μηχανές αναζήτησης είναι το e-shop σας να έχει blog και αυτό το blog να είναι ενεργό. Τους λόγους γιατί πρέπει να έχει μια ιστοσελίδα blog  τους αναλύσαμε σε άλλο άρθρο  η γιατί πρέπει να έχει εταιρικό facebook page. Η συνεργασία μεταξύ του blog και του facebook page φέρνει ονειρικά αποτελέσματα , πελάτες και προφανώς πωλήσεις μέσω του e-shop σας.

Οι ανακοινώσεις ενάντια των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι ή από ανταγωνισμό ή προς κάποιους ανθρώπους που είναι εκ φύσεως απατεώνες, που ούτος η άλλως, είτε στον ψηφιακό κόσμο είναι, είτε στον πραγματικό κόσμο, κατά τον ίδιο τρόπο θα συμπεριφερόταν. Όποτε είναι άτοπη η χειραγώγηση του κόσμου, στην επικινδυνότητα και την άπατη εφόσον αυτή υφίσταται ποιο πολλά χρόνια στον φυσικό κόσμο.

Για περισσότερες απορίες επικοινωνήστε με εμάς στην web-mate για να σας τις λύσουμε.

Δημοσιεύθηκε στις Μάρτιος 29, 2012 in e-shop

Μοιραστείτε το άρθρο

About the Author

Back to Top